Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, al een paar dagen.
Foutmelding na uitloggen.
F5-en geeft dezelfde foutpagina.
Opnieuw de hoofdpagina openen en dan zie ik dat ik toch ben uitgelogd.

1728808392183.png
 
Het werkt inderdaad weer naar behoren.
Bij het posten krijg ik voor het eerst de volgende melding:

Dit bericht wacht op goedkeuring door een moderator, en is onzichtbaar voor normale bezoekers.

Hebben anderen dit ook, of sta ik onder curatele. :)

Irritant trouwens dat een bericht bij de laatste bericht wordt samengevoegd.

Hiet krijg ik de melding trouwens niet. :confused:
 
Laatst bewerkt:
Wat ik een bug vind, is als iemand je citeerd in het tweede bericht dat automatisch wordt samengevoegd, dat diegene geen melding ontvangt van een geciteerd bericht, dat lijkt mij toch een cruciale melding voor de interactie op het forum maar daar wordt niks aan gedaan, als het niet is op te lossen, hef het automatisch samenvoegen dan op!
 
Ik snap wel dat ze niet willen dat wanneer iemand op 10 berichten reageert, er dan tien berichten van dezelfde auteur onder elkaar staan. (Die dan ook nog eens 10 andere berichten volledig citeert in plaats van alleen de regels waar de reactie betrekking op heeft. )

Als je aan het tikken bent, dan bewaart het forum de tekst, ook wanneer je naar een andere pagina gaat.

Dus als je op meerdere berichten wil reageren in één enkel bericht, dan kan dat gewoon.

En als ik op het direct voorgaande bericht reageer (zoals nu), dan citeer ik dat bericht niet, in elk geval niet in zijn geheel, dus dan krijg je sowieso geen melding.
 
Ik snap wel dat ze niet willen dat wanneer iemand op 10 berichten reageert, er dan tien berichten van dezelfde auteur onder elkaar staan. (Die dan ook nog eens 10 andere berichten volledig citeert in plaats van alleen de regels waar de reactie betrekking op heeft. )
Hoe vaak gebeurt dat nou, dat is dan in 10 verschillende topics, het gebeurt wel vaak dat iemand 2 berichten onder elkaar post en van het tweede samengevoegde bericht wordt geen melding verstuurd. dus als jij iets post en daarna citeer je een bericht van mij dan krijg ik daar geen melding van
 
Waarom zou je twee berichten achter elkaar posten?

En van dit bericht krijg je ook geen melding.
Het ging over een geciteerd bericht, als jij een bericht post waarin jij mij niet citeerd dan interesseerd het me weinig, en dat iemand 2 berichten achter elkaar post met een bepaalde tijd ertussen gebeurt regelmatig, maar jij begrijpt duidelijk niet waar het over gaat
 
Ik snap het idee van samenvoegen heel goed. Want op heel veel fora heb je figuren die meerdere berichten achter elkaar plaatsen waardoor het al gauw een zootje wordt.

Waarom zou je 2 berichten achter elkaar plaatsen? Dan pas je toch het eerste bericht aan? Of je kopieert het en verwijdert het en maakt een nieuw bericht.

Dat je geen notificatie krijgt, dat is een beetje vervelend. Dat is voor de ontwikkelaars van het forum om op te pakken. De beheerders van dit forum kunnen daar niks aan doen. En wat mij betreft halen ze de knop citeer bericht weg en dwingen ze de gebruiker het stuk tekst te selecteren waarop gereageerd wordt.
 
Waarom zou je 2 berichten achter elkaar plaatsen? Dan pas je toch het eerste bericht aan? Of je kopieert het en verwijdert het en maakt een nieuw bericht.
Het eerste bericht aanpassen gebeurt met het automatisch samenvoegen, maar als iemand je in dat tweede bericht citeerd dan krijg je daar geen melding van dat iemand je bericht heeft geciteerd en ik wil graag reageren op een geciteerd bericht van mij tenzij het onzin is, dus: oplossen of het automatisch samenvoegen opheffen
En wat mij betreft halen ze de knop citeer bericht weg en dwingen ze de gebruiker het stuk tekst te selecteren waarop gereageerd wordt.
Dan moet je dus per toeval er achter komen dat iemand op jouw tekst reageert, dat lijkt mij niet wenselijk
 
Dit vind ik een hele goede. Erger me aan die leden die vraagje stellen van één zin, maar dan een enorme lap tekst quoten doordat ze citeerknop gebruiken.
Dat betekent dat je er per toeval achter moet komen als ik op jou reageer, zoals dat nu ook het geval is met het automatisch samenvoegen, dat lijkt mij niet wenselijk, dan kunnen we beter helemaal stoppen met posten en op elkaar reageren, laten we dat dan maar doen
 
Laten we dan maar stoppen met op elkaar reageren, dit slaat helemaal nergens op. Ik ben weg
En wat mij betreft halen ze de knop citeer bericht weg en dwingen ze de gebruiker het stuk tekst te selecteren waarop gereageerd wordt.
@PickleRick. Dat is godverdomme precies hetzelfde stelletje dombo's, jullie domheid is om te kotsen
Ik hef mijn account op met al die zwakbegaafden hier
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan