Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, al een paar dagen.
Foutmelding na uitloggen.
F5-en geeft dezelfde foutpagina.
Opnieuw de hoofdpagina openen en dan zie ik dat ik toch ben uitgelogd.

1728808392183.png
 
Het werkt inderdaad weer naar behoren.
Bij het posten krijg ik voor het eerst de volgende melding:

Dit bericht wacht op goedkeuring door een moderator, en is onzichtbaar voor normale bezoekers.

Hebben anderen dit ook, of sta ik onder curatele. :)

Irritant trouwens dat een bericht bij de laatste bericht wordt samengevoegd.

Hiet krijg ik de melding trouwens niet. :confused:
 
Laatst bewerkt:
Wat ik een bug vind, is als iemand je citeerd in het tweede bericht dat automatisch wordt samengevoegd, dat diegene geen melding ontvangt van een geciteerd bericht, dat lijkt mij toch een cruciale melding voor de interactie op het forum maar daar wordt niks aan gedaan, als het niet is op te lossen, hef het automatisch samenvoegen dan op!
 
Ik snap wel dat ze niet willen dat wanneer iemand op 10 berichten reageert, er dan tien berichten van dezelfde auteur onder elkaar staan. (Die dan ook nog eens 10 andere berichten volledig citeert in plaats van alleen de regels waar de reactie betrekking op heeft. )

Als je aan het tikken bent, dan bewaart het forum de tekst, ook wanneer je naar een andere pagina gaat.

Dus als je op meerdere berichten wil reageren in één enkel bericht, dan kan dat gewoon.

En als ik op het direct voorgaande bericht reageer (zoals nu), dan citeer ik dat bericht niet, in elk geval niet in zijn geheel, dus dan krijg je sowieso geen melding.
 
Ik snap wel dat ze niet willen dat wanneer iemand op 10 berichten reageert, er dan tien berichten van dezelfde auteur onder elkaar staan. (Die dan ook nog eens 10 andere berichten volledig citeert in plaats van alleen de regels waar de reactie betrekking op heeft. )
Hoe vaak gebeurt dat nou, dat is dan in 10 verschillende topics, het gebeurt wel vaak dat iemand 2 berichten onder elkaar post en van het tweede samengevoegde bericht wordt geen melding verstuurd. dus als jij iets post en daarna citeer je een bericht van mij dan krijg ik daar geen melding van
 
Terug
Bovenaan Onderaan