Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom als je een account verwijdert word het zo halfslachtig gedaan? Je kan alles nog terug vinden wat dat bepaalde account gepost heeft. Verwijder het compleet en laat de berichten rondzwerven. Naar mijn mening.

Goedemiddag, ik heb een vraagje: kunnen die advertenties voordat je inlogt niet weggehaald worden. Ik zie elke keer dezelfde vrouwen, die zogenaamd 1 of 2 km bij me vandaan wonen, wat dan ook helemaal niet klopt. En als je inlogt is het gelukkig weg. Maar voordat je inlogt moet ik ze elke keer vergroten om ze met een kruisje weg te kunnen halen. Zwaar irritant vind ik dat. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat als je supporter wordt van GR dat ze dan weg zijn. Als je inlogt zijn ze echter ook weg, dus waarom moet ik dan supporter worden?

@Sir cumalot dat ben ik niet met je eens. Tot een aantal weken geleden stonden ze er toch ook niet. Ik heb die account hier al vanaf juli vorig jaar en al die tijd waren die ads niet nodig. En je ziet elke keer dezelfde vrouw.

Je hoeft het ook niet met me eens te zijn. Feit is dat het nou eenmaal geld kost en dat zal binnen moeten komen. Zelfs als de admin wat in eigen zak wil steken voor alle moeite dan geef ik hem groot gelijk. Wanneer het je echt heel erg stoort kun je doen wat @CUMCUM zegt.

En als ik nou supporter word, dan zie ik toch voor het inloggen alsnog die advertenties. Laat maar zitten, jullie vinden het blijkbaar leuk om elke keer dezelfde vrouw te zien staan. Ik zet mijn ergernis wel aan de kant, maar als het om geld gaat dan hadden ze dat eerst zeker nooit nodig. Dit is namelijk nog niet zo lang.

Als ik mijn account verwijder, kan dan een ander mijn naam inpikken en zich daarmee voordoen als mij? Zo ja, kun je je account inactief maken?
Wil je weg dan ? jammer , ik vond je wel prettig gezelschap virtueel gesproken dan

Ik wil niet op de stoel van een moderator gaan zitten want die weten dat soort dingen veel beter dan ik maar als je gewoon uitlogd en niet meer inlogd wordt je vanzelf inactief op den duur natuurlijk
Je bijdragen blijven dan gewoon staan maar na een paar maanden zijn die vanzelf wel ondergesneeuwd onder de lawine van nieuwe bijdragen , er zijn er denk ik maar weinig die verder terugkijken dan 5 pagina's in een populair topic

Voordeel is dat als je je bedenkt je gewoon weer simpel in kan loggen met je eigen account
Dat iemand je identiteit zal stelen zou ik niet bang voor zijn overigens , als iemand bijvoorbeeld onder jouw naam als een halve gare 80 berichten per dag plaatst waarin hij raaskalt dat Amsterdam top is en 20 andere waarin hij iedereen die naar Duisburg gaat beledigd ( iedere overeenkomst met een bestaand personage is volkomen toevallig en onbedoeld) begrijpen we heus wel dat jij het niet bent

Ja als er overdenkt om te stoppen hier en je bent bang voor identiteit roof zou ik het doen op de wijze hierboven geschreven door ome Aad. Gewoon niets meer bijdragen en niet meer inloggen. Je hebt dan wel het voordeel dat je dan altijd weer actief kan worden op ieder moment.

Iemand die kan natuurlijk altijd een kleine variatie op je naam nemen en dan lijkt het al of jij het bent. Dit hou je toch niet tegen. Maar waarvoor zou je daar bang voor zijn. Ik heb het hier nog nooit gezien. Er is natuurlijk ook altijd nog de forumleiding een berichtje naar hen en ze lossen het ook op.

@ome aad en @MrSmith
Ik speel tegenwoordig wat vaker met de gedachte ja. Heb het hier enorm naar mijn zin, maar merk ook dat het nogal veel energie kan slurpen.

Ben verknocht aan heel wat gebruikers hier en hoewel nooit ontmoet voelt het als een vriendenclubje en dan heb ik het niet alleen over de mensen uit het beruchte clubje. Ook daarbuiten en zelfs wat "tegenstanders" mag ik graag.

Het is alleen dat ik bijna letterlijk hier leef en nergens anders meer. Te obsessief? Misschien.

Ben nog niet weg, want dat laat ik niet ongemerkt gebeuren, maar wil wel weten waaraan en waaraf als ik zou gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan