Mickey Mouse
Wandelaar
Waarom als je een account verwijdert word het zo halfslachtig gedaan? Je kan alles nog terug vinden wat dat bepaalde account gepost heeft. Verwijder het compleet en laat de berichten rondzwerven. Naar mijn mening.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAh, dat wist ik niet. Geweldig dat de functie er al isDat kan al wanneer je eerst op de naam klikt! Het is alleen lastig dat je de recensies van iemand die zijn pagina op privé heeft staan niet kan lezen.
Moet nu opgelost zijnDat kan al wanneer je eerst op de naam klikt! Het is alleen lastig dat je de recensies van iemand die zijn pagina op privé heeft staan niet kan lezen.
Kan je dan nog wel lezen of dat ook niet?In 2. Niet dat het mij wat uitmaakt. Maar was nieuwsgierig hoe dat werkt
Dat kan je het beste aan de @admin vragen lijkt mij.Als je een ban hebt in een topic. Blijft dat voorgoed of bepaalde tijd
Hangt ervan af hoe de betreffende moderator het heeft ingesteld. Gaat van 1dag tot voorgoed.Als je een ban hebt in een topic. Blijft dat voorgoed of bepaalde tijd
De site is behoorlijk gegroeid, dus uiteraard hebben ze nu meer geld nodig dan eerst.maar als het om geld gaat dan hadden ze dat eerst zeker nooit nodig. Dit is namelijk nog niet zo lang.
Wil je weg dan ? jammer , ik vond je wel prettig gezelschap virtueel gesproken danAls ik mijn account verwijder, kan dan een ander mijn naam inpikken en zich daarmee voordoen als mij? Zo ja, kun je je account inactief maken?