Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk altijd via telefoon. Tot enkele weken geleden geen probleem, nu constant die popup websites. Erg vervelend!ik heb eigenijk nooit problemen gehad met popups en dergelijke.
Ik bezoek de website enkel via pc met AdBlock voor Chrome, vandaar misschien....
Het heeft nog andere voordelen; niet alle subforums zijn te bezoeken als je niet inlogt.Sjaaaah, I know, maar het is in geen enkel geval reclame voor het gebruik van de site..
Omdat de dame zelf hier lid is en zei dat het onzin is. Het ging om een dame die alleen date met blanke mannen en iemand was daar waarschijnlijk persoonlijk door geraakt. Hij begon daarom overal berichten te posten en mensen te zoeken voor een gangbang met die dame. Voor die verzonnen gangbang was hij hier opzoek naar 20 Surinamers omdat ze dat lekker zou vinden.@Sir cumalot
Hoe weet je dat dan, is dat een dame met verder goede recensies?
Toch eens nadenken of je als nieuw lid pas iets kunt posten na een bepaalde tijd of een ander criterium.Zulke leden krijgen uiteraard een ban, en vervolgens doet de techniek er alles aan om deze leden voorts te verhinderen om terug te komen.
Lijkt op aanraakscherm (telefoon, tablet) inderdaad niet te werken. PC met muis nodig.
Op mijn telefoon werkt het idd niet.
Misschien kan dat nog een keer geregeld worden, het lijkt me dat ook veel leden op de telefoon kijken @admin
mooi! Aantallen lijken nu ook beter te kloppen.Vanaf nu wel.
Bij mij ookAls ik dan wil kijken hoeveel recensies er zijn opent het topic gelijk, of doe ik iets verkeerd?
Bij mij niet (tablet met desktopbrowser).Als ik dan wil kijken hoeveel recensies er zijn opent het topic gelijk, of doe ik iets verkeerd?
Een beetje reklame is ok, maar dit is ziekelijk veelReeds lange tijd fan, net geregistreerd.
Wat me opviel is de spam/virus websites waar je naar wordt doorverwezen als je zonder registratie/inlog doorklikt op een topic. Je komt dan steeds op die vervelende spal terecht. Iets aan te doen?
Hier idem dito hoor. Alleen op de tablet ( met S-pen ) en op de desktop werkt het.Als ik dan wil kijken hoeveel recensies er zijn opent het topic gelijk, of doe ik iets verkeerd?
Leg eens uit hoe dan.Vanaf nu wel.
Open het topic, klik bovenaan op de beoordelingLeg eens uit hoe dan.
Stomme opmerking misschien,maar weergave "volle" sterren voor score en ' lege" eind vglb anderë score duidelijker.
Bruine sterren?Waarschijnlijk bedoelt hij dat het duidelijker is als de sterren volledig gekleurd zijn, waar ik het mee eens ben.
En nu werkt het ook in het forumoverzicht.Open het topic, klik bovenaan op de beoordeling
Stomme opmerking misschien,maar weergave "volle" sterren voor score en ' lege" eind vergelijkbaar andere score duidelijker.
Waarschijnlijk bedoelt hij dat het duidelijker is als de sterren volledig gekleurd zijn, waar ik het mee eens ben.
Wat een trieste figuren heb je toch.Ik zie nu weer een geval van een dwaas die een account heeft aangemaakt puur om een dame te zieken. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of zulke figuren een ban op basis van ip krijgen?
ik had daar inderdaad een oproep van gezien, wat min is dat.Omdat de dame zelf hier lid is en zei dat het onzin is. Het ging om een dame die alleen date met blanke mannen en iemand was daar waarschijnlijk persoonlijk door geraakt. Hij begon daarom overal berichten te posten en mensen te zoeken voor een gangbang met die dame. Voor die verzonnen gangbang was hij hier opzoek naar 20 Surinamers omdat ze dat lekker zou vinden.