Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weer de vraag om Belgie verder op te splitsen.
Mijn recensie van vandaag staat voor mijn gevoel verkeerd.
Alsof je NL in Noord en Zuid verdeelt, met alleen de grote steden apart. Voelt gewoon niet goed. Vanuit MT naar einde Wallonie rijden is 2 uur braaf rijden. In dezelfde tijd zit ik in A'dam.
Klopt toch niet. Alle provincies benoemen is overdreven, maar een onderverdeling is handig.

Weer de vraag om Belgie verder op te splitsen.
Mijn recensie van vandaag staat voor mijn gevoel verkeerd.
Alsof je NL in Noord en Zuid verdeelt, met alleen de grote steden apart. Voelt gewoon niet goed. Vanuit MT naar einde Wallonie rijden is 2 uur braaf rijden. In dezelfde tijd zit ik in A'dam.
Klopt toch niet. Alle provincies benoemen is overdreven, maar een onderverdeling is handig.
Zeker Brussel en Vlaams-Brabant splitsen.

Zomaar een idee:
Waarom geen 'girlsreview.nl awards'?
Dat ik de goorste ben hoeft geen award, dus dat kunnen we skippen.
Maar bvb:
- meeste reviews 2022
- meeste reviews van verschillende meiden
- grootste ts-gek
- origineelste post
- foutste verbannen ex-lid
-....

Het is maar een gedacht 🙂
Wordt er dan ook een award uitgereikt aan de een van de dames die hier op het forum aanwezig zijn ??

Ik zat net ff te schollen door het bezoekers aantal en kwam dit tegen. Wat zijn de robots?

Bijlagen

• Screenshot_20221112-220920_Chrome.jpg
    Screenshot_20221112-220920_Chrome.jpg
    76 KB · Weergaven: 54
Misschien een handige toevoeging: kan de recensieteller een hyperlink worden die je een pagina geeft met alle recensies van die gebruiker? Dat je dus op het aantal kan klikken om naar die pagina te gaan? Da's wel nuttig als je een gelijkgezinde leest om dan snel even door te klikken naar wie die nog allemaal heeft beschreven.

En alweer een kleine, extra impuls om die recensieteller wat extra waarde te geven.

Misschien een handige toevoeging: kan de recensieteller een hyperlink worden die je een pagina geeft met alle recensies van die gebruiker? Dat je dus op het aantal kan klikken om naar die pagina te gaan? Da's wel nuttig als je een gelijkgezinde leest om dan snel even door te klikken naar wie die nog allemaal heeft beschreven.

En alweer een kleine, extra impuls om die recensieteller wat extra waarde te geven.

Dat is al toch zo? Als ik met de muis over jouw naam hang dan verschijnt jouw profiel waar ik op jouw recensie cijfer kan klikken en dan verschijnen jouw recensies op 1 pagina

1.png
2.png

Dat kan al wanneer je eerst op de naam klikt! Het is alleen lastig dat je de recensies van iemand die zijn pagina op privé heeft staan niet kan lezen.
Laatsgenoemde vind ik sowieso al bullshit, dat iemand alles op privé zet. Dan is het eigenlijk ook nutteloos om hier een account aan te houden en berichten/recensies te plaatsen. Maar goed, ieders zijn ding, ik deel wel zaken met andere leden.

Terug
Bovenaan Onderaan