Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVleermuisjes (feestdageffect kun je uitzetten via https://www.girlsreview.nl/account/account-details bij voorkeuren)Alles ziet er iets overzichtelijker uit.......mogen aub die zwarte vogels snel weg? Word er helemaal zenuwachtig van ;-)
Ik had vanmorgen haast mijn computerscherm aan gort geslagen met een krant omdat ik dacht dat er een zwerm vliegen rondvloogOp het scherm van een smartphone waren ze toch wat vervelender dan op de PC helaas
Ach de punt hoedjes zijn ook leukOp het scherm van een smartphone waren ze toch wat vervelender dan op de PC helaas
Dat win jij met 2 vingers in je neus GreyFox^^
-Favoriete moderator
Dit wordt dan de ondergang van GR.Zomaar een idee:
Waarom geen 'girlsreview.nl awards'?
Dat ik de goorste ben hoeft geen award, dus dat kunnen we skippen.
Maar bvb:
- meeste reviews 2022
- meeste reviews van verschillende meiden
- grootste ts-gek
- origineelste post
- foutste verbannen ex-lid
-....
Het is maar een gedacht
Zeker Brussel en Vlaams-Brabant splitsen.Weer de vraag om Belgie verder op te splitsen.
Mijn recensie van vandaag staat voor mijn gevoel verkeerd.
Alsof je NL in Noord en Zuid verdeelt, met alleen de grote steden apart. Voelt gewoon niet goed. Vanuit MT naar einde Wallonie rijden is 2 uur braaf rijden. In dezelfde tijd zit ik in A'dam.
Klopt toch niet. Alle provincies benoemen is overdreven, maar een onderverdeling is handig.
Waarom dan wel????Dit wordt dan de ondergang van GR.
Geen hels karwei, maar ook onnodigDat klopt, maar "einde" Wallonie is ver. Maar je veegt bijna half Belgie op 1 hoop. Splitsen is toch geen hels karwei?
Wordt er dan ook een award uitgereikt aan de een van de dames die hier op het forum aanwezig zijn ??Zomaar een idee:
Waarom geen 'girlsreview.nl awards'?
Dat ik de goorste ben hoeft geen award, dus dat kunnen we skippen.
Maar bvb:
- meeste reviews 2022
- meeste reviews van verschillende meiden
- grootste ts-gek
- origineelste post
- foutste verbannen ex-lid
-....
Het is maar een gedacht
Als die de meerderheid haalt. Het blijft, zoals Vivaldi, een meerderheid hé aardappel....Wordt er dan ook een award uitgereikt aan de een van de dames die hier op het forum aanwezig zijn ??
Daar wordt wel voor gezorgd zoals ze dat bij vivaldi gefixt hebbenAls die de meerderheid haalt. Het blijft, zoals Vivaldi, een meerderheid hé aardappel....
Vivaldi is 1 grote mislukking allemaal losersDaar wordt wel voor gezorgd zoals ze dat bij vivaldi gefixt hebben
Zoekmachines die de site aan het indexeren zijn.Ik zat net ff te schollen door het bezoekers aantal en kwam dit tegen. Wat zijn de robots?
Misschien een handige toevoeging: kan de recensieteller een hyperlink worden die je een pagina geeft met alle recensies van die gebruiker? Dat je dus op het aantal kan klikken om naar die pagina te gaan? Da's wel nuttig als je een gelijkgezinde leest om dan snel even door te klikken naar wie die nog allemaal heeft beschreven.
En alweer een kleine, extra impuls om die recensieteller wat extra waarde te geven.
Laatsgenoemde vind ik sowieso al bullshit, dat iemand alles op privé zet. Dan is het eigenlijk ook nutteloos om hier een account aan te houden en berichten/recensies te plaatsen. Maar goed, ieders zijn ding, ik deel wel zaken met andere leden.Dat kan al wanneer je eerst op de naam klikt! Het is alleen lastig dat je de recensies van iemand die zijn pagina op privé heeft staan niet kan lezen.