Voormalig lid 11647
Stamgast
Volgens mij maken mensen dat zelf wel uit.Voor een luizige 24 euro per jaar
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgens mij maken mensen dat zelf wel uit.Voor een luizige 24 euro per jaar
Wil jij voor mij die 24 euro betalen dan?Of ze janken....? Natuurlijk.. zelfde als ze thuis ook het licht uitmaken.
Buurman ! wat een verassing , jij bent nou echt de laatste die ik hier verwacht hadWel verdorie Ome Aad, dan wonen jij en ik ook vlak bij elkaar blijkbaar, Lara stuurde mij ook een berichtje. Ga jij maar eerst dan wacht ik je recensie nog ff af.
Nou simpel. Voor jou is het een luizige 24 euro. Voor mij een mega bedrag. Help je medemens zou ik zeggen.Ik zou niet weten waarom ik dat moet doen.
Dank voor de feedback, komt goed!Reclame is tot daar aan toe, maar reclame die de normale werking van je site in de weg zit moet je niet willen.
Lijkt me verstandig als de @admin iets anders regelt met de betreffende adverteerder. D.w.z. minder opdringerige advertenties, of als dat niet kan, niet met deze adverteerder in zee gaan.
en volgens mij zijn ze er al aan begonnen met onderdrukken , want nu net geen last meer van gehad.Ik wilde net beginnen over die bloedirritante popup ad, maar ik zie dat ik niet de enige ben
Geef de Admin even tijd, volgens mij is hij er mee bezig.Ik heb ze helaas nog steeds.
Oh ja, komt wel goed. Alle vertrouwen in.Geef de Admin even tijd, volgens mij is hij er mee bezig.
Ik verrek het om te gaan betalen om spam en ongewenste reclame weg te houden.
Onzin niemand vertelt wat dat lidmaatschap inhoudt voor die luizige 24 euroEn maar janken.Voor een luizige 24 euro per jaar
De add-on is er ook voor Mozilla Firefox op Android. Edge weet ik niet zeker. Op de desktop wel in elk geval.Dat is voor Windows? Wat is er voor Android wat betrouwbaar is?
Het hosten van een website kost nu eenmaal geld. De moderators zijn weliswaar vrijwilligers, maar zo nu en dan stop je ze een bonnetje toe. Dat was op H een goede gewoonte en dat zal hier ook niet anders zijn. Software moet soms een update hebben, grote kans dat die betaald is.
Als bijna iedereen het verrekt om bij te dragen, dan krijg je dit.
ik weet niet wat voor soort "groot internetforum" jij al 15 jaar beheert, maar het zal niet van hetzelfde kaliber zijn.Je hebt al een bijzonder goede webhosting provider voor 5 euro per maand. Updaten kan je gewoon zelf doen. Sterker nog, er zijn providers die dat automatisch voor je doen.
Sure .... 180.000 gebruikers, 12 moderators, onbeperkte data opslag, onbeperkt dataverkeer, auto-update, geen reclame´s en dat voor 175 euro voor een 3-jaars contract, dus iets van 5 euro per maand.ik weet niet wat voor soort "groot internetforum" jij al 15 jaar beheert, maar het zal niet van hetzelfde kaliber zijn.
Helaas bij mij zijn ze er nog steeds,De pop up dames lijken te zijn verdwenen
Installeer even uBlock Origin, dan ben je er vanaf.Helaas bij mij zijn ze er nog steeds,
Respect! Stuur me even privé een linkje, want dan kan ik wat van je leren.Sure .... 180.000 gebruikers, 12 moderators, onbeperkte data opslag, onbeperkt dataverkeer, auto-update, geen reclame´s en dat voor 175 euro voor een 3-jaars contract, dus iets van 5 euro per maand.
Altijd goed om ietsjes minder denigrerend te zijn totdat je meer info hebtik weet niet wat voor soort "groot internetforum" jij al 15 jaar beheert, maar het zal niet van hetzelfde kaliber zijn.
Bij mij zijn ze weg.Helaas bij mij zijn ze er nog steeds,
Eerst zien, dan geloven. Hoe mooi het ook zou zijn, Girlsreview.nl kost flink wat meer dan €6 per maand, en daar ben ik blij om, want dat levert ons o.a. veilige en steeds actuele software, snelheid en stabiliteit op én zo houden we alle gegevens in eigen beheer.Altijd goed om ietsjes minder denigrerend te zijn totdat je meer info hebt