Algemeen Interactieve kaart Achterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hooked

Newbie
5
20/12/24
24
1
Ik heb vandaag een interactieve kaart gemaakt van de Achterdam: *link verwijderd*

De koppeling tussen de kamers en het forum gebeurd automatisch, waardoor het geen onderhoud behoeft.

Let echter op dat er soms een verkeerde koppeling kan ontstaan, dan kan het zijn dat het forum onderwerp gewijzigd moet worden naar de juiste kamernummer. Mocht dit niets oplossen, meldt het dan aan mij.

De map wordt elke paar uur vernieuwd, dus het kan even duren voordat wijzigingen zichtbaar zijn.
Kaarten van andere raambuurten volgen nog.

Laatst bewerkt:
Ik heb moeten besluiten het projectje vooralsnog te pauzeren (tot sint-juttemis) :confused:. Ik was bezig met de Doubletstraat te maken en kwam er achter dat het moeilijk is om een match te maken tussen titels en de kamers op de kaart.

Er zijn simpelweg teveel variaties waardoor ik beter bijna 1 op 1 een koppeling kan maken. Ik kreeg teveel false positives of kamers werden compleet overgeslagen. Dit goed detecteren is niet zo eenvoudig. Er zijn teveel variaties waarop mensen de titels hebben ingevoerd. Dit gaat een clusterfuck worden om dit goed te programmeren. En tevens is dit geen garantie voor toekomstige posts.

Het zou wel werken als structureel op elke post titel het kamernummer op een vaste manier wordt ingevoerd. Bijvoorbeeld: [33k1]. Dit kan ik echter niet vragen van de community, en schiet ook het doel voorbij: ik wilde iets geven aan de community, iets waarvan ik dacht dat het redelijk eenvoudig te automatiseren zou zijn en waar veel om gevraagd is.

Maar helaas. Ik heb de code online gezet, voor een ieder die dit wel ziet zitten om voort te zetten:

https://pastebin.com/zRXkB37U (wachtwoord: HzMPHMM5P0)

Maar dit onderwerp kan eventueel nu verwijderd worden.

Leuk idee, dank je. Ik ga de code eens bestuderen.
Mag ik vragen waar je dit gehost had?
Stel dat ik er iets mee doe, dan zou ik niet willen dat het naar mij terug te leiden is.
Maar ik weet niet of php-code ergens anoniem te hosten is.
Mag ook per PM.

Terug
Bovenaan Onderaan