Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat zijn jullie ervaringen met Thaise shemales?
niks noppes nada, doe mij maar gewoon een mooie Thaise dame.

Ze mag ook uit een ander Aziatisch land komen, of eigenlijk om eerlijk te zijn zo'n beetje uit ieder werelddeel, het maakt mij niet zo heel veel uit, zolang er maar geen worstje in haar onderbroek woont (of heeft geleefd)
 
Ik ben me wat meer gaan verdiepen in de Thailand scène en kwam uit bij deze site: sideline-th.com

Wel in het Thais, maar met Google Chrome automatisch vertalen kom je een eind. Ookal is Thais lastig en komen er soms gekke dingen uit.

Nu denk ik dat sommige hier wel bekend zijn met sideline girls, maar is er ook iemand die ervaring heeft met die website of een andere soortgelijke?

Ik zit er in december en ga dit wel eens proberen.
 
Ik ben me wat meer gaan verdiepen in de Thailand scène en kwam uit bij deze site: sideline-th.com

Wel in het Thais, maar met Google Chrome automatisch vertalen kom je een eind. Ookal is Thais lastig en komen er soms gekke dingen uit.

Nu denk ik dat sommige hier wel bekend zijn met sideline girls, maar is er ook iemand die ervaring heeft met die website of een andere soortgelijke?

Ik zit er in december en ga dit wel eens proberen.
Op Taiflirting.com en Thaifriendly.com vind je veel dames. Echter, meeste spreken geen woord Engels en willen een vaste relatie en dat jij financieel zorg voor ze draagt.
Op Thaifriendly zijn volgens mij meer 'freelancers' en bar girls te vinden dan op Thaifflirting.
De site die jij hebt gevonden geeft alleen DVP's, dus dan zit je meteen 'in de roos', om het zo maar te zeggen.
Zelf ga ik ook Thailand en ben naast DVP's ook nieuwsgierig naar shemales en ook naar de ervaringen van forumleden naar Thaise shemales. Het blijkt echter dat het doorsnee forumlid vooral gericht is op DVP's en niet zit te wachten op shemales😁
 
Ik ben me wat meer gaan verdiepen in de Thailand scène en kwam uit bij deze site: sideline-th.com
https://fiwfans.co/ is ook zo'n soort site. Alleen in het Thais en met Thaise prijzen. Eigenlijk bedoeld voor Thaise mannen dus.
Maar proberen iets te regelen kan natuurlijk altijd.
Wel keuzestress... Want wat een lekkere poppetjes allemaal!
Er staan ook reviews op deze site. Vraag me wel af hoe betrouwbaar de reviews zijn. Ik zie namelijk bijna alleen maar 10/10 scores.
 
Het is ook een Thaise site, tenminste alles staat in het Thais dus zal ook op de Thaise man gericht zijn. Je moet inderdaad een beetje door de filters heen prikken, maar het is wel kwaliteit wat daar staat. Voor het afspreken een live video vragen zal een betere indicatie geven. Maar jeetje jongens, wat een prijzen. Anaal extra, €13 😯

Ik ga voor langere tijd alleen op reis met Thailand als mijn eerste bestemming. Hoop dat ik nog energie over heb na die eerste maand 🤣

Twijfel nog over Pattaya, is daar ook een beetje shit te zien qua cultuur en natuur? En ook, is het wel "nodig"? Ik weet dat het als half walhalla voor de pervert wordt bestempeld, maar ik heb het idee dat het aanbod tussen Chiang Mai en Phuket in ook gewoon prima is.
 
Natuur:
  • Je kan met een scheepje naar Koh Lan, dat is een eilandje voor de kust van Pattaya. Goed voor een lang weekend met een (lokaal) vriendinnetje.
  • Nongnooch Botanical Garden is heel mooi. Daar kan je makkelijk een halve dag of meer in rondwandelen.
  • In het aquarium "Underwater World" ben je zeker een paar uur zoet.
  • Als je van fruit houdt is een bezoek aan Suphattraland een must: een grote fruitplantage waar je doorheen wordt gereden met een busje en je kan al het fruit proeven. Bijkomend voordeel: als je veel van dat fruit eet zal je sperma zoeter smaken en dan is de kans groot dat ze alles inslikt. ;)
Cultuur:
  • De Sanctuary of Truth is wel de moeite van het bezoeken waard.
  • De Floating Market is dan wel weer heel toeristisch, maar wel leuk voor een half dagje of zo en je kan er van alles eten. Altijd een succes bij Thaise dames.
De meeste van die bezienswaardigheden liggen buiten het centrum, maar er zijn reisbureaus en taxidiensten genoeg die dergelijke uitstappen aanbieden.
 
Natuur:
  • Je kan met een scheepje naar Koh Lan, dat is een eilandje voor de kust van Pattaya. Goed voor een lang weekend met een (lokaal) vriendinnetje.
  • Nongnooch Botanical Garden is heel mooi. Daar kan je makkelijk een halve dag of meer in rondwandelen.
  • In het aquarium "Underwater World" ben je zeker een paar uur zoet.
  • Als je van fruit houdt is een bezoek aan Suphattraland een must: een grote fruitplantage waar je doorheen wordt gereden met een busje en je kan al het fruit proeven. Bijkomend voordeel: als je veel van dat fruit eet zal je sperma zoeter smaken en dan is de kans groot dat ze alles inslikt. ;)
Cultuur:
  • De Sanctuary of Truth is wel de moeite van het bezoeken waard.
  • De Floating Market is dan wel weer heel toeristisch, maar wel leuk voor een half dagje of zo en je kan er van alles eten. Altijd een succes bij Thaise dames.
De meeste van die bezienswaardigheden liggen buiten het centrum, maar er zijn reisbureaus en taxidiensten genoeg die dergelijke uitstappen aanbieden.
Jij moest ambassadeur worden voor pattaya 👍👍👍👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan