Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er jaren geleden geweest. Is wel leuk voor enkele dagen. Natuurlijk een kamer voor 2 geboekt in een leuk hotelletje, waarvan ik helaas de naam niet meer weet. Had wel op voorhand gevraagd naar hun joiner policy. Was geen probleem. Zolang je wegblijft uit de family resorts, is er veel mogelijk.
 
Ik wil binnenkort naar rawai (phuket) gaan ,maar ik kan negens iets vinden over gilfrendly hotels in rawai.
er zijn genoeg sites waar girlfrendly hotels op staan maar dat gat meestal over phuket pataya en bangkok.
weet iemand een girlfrendly hotel in rawai
thank you

In de hotels in Rawai zal je weinig problemen hebben. ;)

Algemene regels om een joiner fee/weigering te voorkomen :
- vermijd de familie resorts/resorts van internationale ketens.
- boek steeds voor 2. Bij het inchecken kan je er met een kwinkslag aan toevoegen dat je 's avonds op zoek zal gaan naar de vriendin. :)
- zorg dat de dame in kwestie er niet te h**rig bijloopt en gedraag je zoals een normaal koppel.
 
Overstromingen in het Noorden van Thailand.

In Chiang Rai, Phayao, Lampang, Nan, Phrae, Phetchabun, en Udon Thani is er door de hevige regenval van de laatste weken ernstige wateroverlast. Meer dan 12,000 gezinnen zijn getroffen door overstromingen.

Maar de regering zegt dat Bangkok geen hinder zal ondervinden van deze overstromingen. Ongetwijfeld zal dit nieuws op gejuich onthaald worden in de noordelijke provincies!

 
Bij de international departures op level 4 op de kruising van pier E,F,G zit een prima massage. Goed maar prijzig, en inclusief douchen (alleen), en ga niet uit van een happy end.
 
ik zelf heb einde september een lange overstap(Chang Mai) en vind je vraag wel interessant :)de luchthaven zelf zou raar zijn ,maar heb alle massage salons in de buurt van de luchthaven eens bekeken(foto's)en massage house bied meer dan massage alleen vermoed ik 😜
heb foto's in bijlage toegevoegd want link kon ik niet kopiëren ,als je de foto's bekijkt die er bij staan op Google Maps (met gsm zoeken ,als je met computer zoekt krijg ik maar 2 foto's),en dan de link van tiktok bekijken😍😍😍😍echt knappe meisjes.
probleem is wel dit is nog 8 km van de luchthaven verwijderd en gaat pas open om 10u (heb een vlucht om 11:40😔)
 

Bijlagen

  • IMG_3138.PNG
    IMG_3138.PNG
    165,5 KB · Weergaven: 42
  • IMG_3139.PNG
    IMG_3139.PNG
    163 KB · Weergaven: 43
Dit is boven gemiddelde maar wel rekening houden dat hier filters op de filmpjes staan 😉ook vermoed ik wel dat je niet de volledige line up gaat krijgen daar omdat ik vermoed dat het Thais gericht is ,de 40 kg poppetjes kunnen wel eens weigeren omdat ze de westerse 🍆niet aan kunnen 😉.
 
Ik ga over een paar weken naar Thailand (Bangkok). Boeken jullie de hotels vooruit of pas bij aankomst? Ik ben van plan Airbnb & booking.com te gebruiken tenzij iemand hier beter alternatief heeft. BVD
 
Ik ga over een paar weken naar Thailand (Bangkok). Boeken jullie de hotels vooruit of pas bij aankomst? Ik ben van plan Airbnb & booking.com te gebruiken tenzij iemand hier beter alternatief heeft. BVD
Ik boek meestal enkel de eerste dagen en zie daar wel verder (tenzij tussen kerst en nieuwjaar dan kan je er beter vroeg bij zijn hoogseizoen),als je air bnb een villa wilt boeken met zwembad dan kan je beter wel op tijd boeken omdat je nog redelijk wat aanbod hebt dan
agoda is vaak het goedkoopste en ik boek altijd vooraf (met optie om te annuleren)
Verhalen dat agoda prijzen niet incl alle belastingen zijn heb ik zelf nog nooit meegemaakt
Ik boek zelden via Agoda ook voor de reden dat de prijzen van de eerste pagina op de site en de afrekening niet altijd hetzelfde zijn (irriteer mij hieraan)maar je hebt wel iets meer aanbod op Agoda heb ik gemerkt.
 
Wij boeken vooraf (Booking, gratis annuleren). Maar eerlijkheid gebiedt te zeggen dat we zo vaak geweest zijn, dat we wel weten welk hotel we wel en niet willen.

Agoda is feitelijk hetzelfde als Booking.com (zelfde eigenaar), maar niet alle hotels op de ene site staan ook op de andere en prijzen variëren soms. Altijd checken! Bij Agoda altijd de juiste prijs bij het afrekenen (dus incl tax). Geen idee waarom sommigen dat anders hebben.

Voor Pattaya zou je nog kunnen overwegen de eerste nachten te boeken en dan te zien wat je wilt. Daar is het aanbod gigantisch dus ruimte voor onderhandelen. Bangkok, onze ervaring, is zakelijker en trekt meerdere soorten publiek. Dus als de Chinese toerist niet komt, dan komt de Westerse wel en sowieso de zakenlui
 
Als ik op vakantie ben voor een paar weken wil ik geen gezeur met het rondlopen naar diverse hotels en ter plaatse te onderhandelen en prijzen te vergelijken. Zeker in het hoogseizoen en in toeristische plaatsen, is dat niet mijn idee van vakantie.

Dit jaar echter ga ik voor drie à vier maanden naar Thailand. Ik heb dus een hotel voor een week al geboekt en in die week ga ik dan rustig rondkijken of er iets te huren valt voor een paar maanden. Met behulp van de Thaise vriendin kan ik waarschijnlijk wel iets vinden tegen min of meer lokale prijs i.p.v. de toeristenprijs.
 
Hotels wijzen kamers toe aan boekingsites. En agoda krijgt logisch vaak meer kamers dan booking...
Zelfs direct boeken is vaak duurder dan via agoda (merk ik bijh Intimate waar ik vaak zit).

Travelodge is echter een pareltje. Is 3 sterren? ja maar wel relatief nieuw en spotgoedkoop (rond de 1.000 THB)
 
Hoe gaan jullie om met opdringerige dames? Had een freelancer ontmoet. Leuke dame maar niet helemaal mijn type, wel lief en gezellig. Maar ook wel weer gelijk op mijn huid zitten en mij de hele dag met berichten bestoken. Lief bedoeld, zeker toen in aan het rondreizen was en er geen bar ladies waren. Gisteren weer gearriveerd in Jomtien en in de avond afgesproken. Gezellig maar ook meteen weer gezeik dat ik een butterfly was. Meteen afgekapt en gezegd dat ik geen vaste vriendin wil op vakantie en zeker geen gezeur van een vrouw. Wie is hier nu de butterfly. Zij ligt over een paar weken op de volgende farang. Pot verwijt de ketel. Nu ga ik morgen met 6 bardames naar koh lan. Ze hebben een vrije dag en ik mag als enige man mee. Een droom die uitkomt. Ik ben eerlijk en vertelde de freelance dame over mijn plan. Gelijk over de zeik. Dat ik met haar had afgesproken etc. Meteen geblokkeerd op alle platformen want gezeik.....
Hoe kan je nu voorkomen dat de dames te dicht bij komen? Minder aardig zijn. Of zijn er gewoon te veel freelancers en te weinig klanten.. Vind het lastig...
 
@primus1968 its business. Heel simpel elke dame zal altijd claimerig doen want tja.. andere dame betekend voor haar geen geld en dit lowseason is bizar low.
Duidelijk zijn KAN helpen aan de andere kant helpt dat beperkt. Beste dat je kan doen is gewoon de 3-day-rule hanteren. Kortom nooit teveel tijd met dezelfde dame doorbrengen...
100% voorkomen kan je dit niet...

Wat betreft je trip.. ze zien je als aardig. Verwacht geen wilde sex met 6 dames ineens. En het feit dat ze je vragen zegt wel iets over je! Namelijk dat je aardig bent. Andere kant zullen dames daar ook snel misbruik van kunnen maken (we found a white knight!)
Verklaard gelijk het manipulatieve gedrag van je freelancer...

Being a decent good guy can be a pain in the ass in Pattaya... Been there ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan