Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste mensen,

Vandaag heb ik dit email ontvangen van het appartement die wij (een vriend van me en mezelf)hebben geboekt in Bangkok. Ik vind het vreemd dat ze een borg willen hebben van een maandhuur contant in THB betaald. Is het logisch? Wat moeten wij in 40,600 THB doen die wij terugkrijgen in het eind van onze verblijf?

Ik zal het op prijs stellen als jullie ons wil adviseren over of wij moeten hun eisen accepteren of niet.

" Thank you for your booking and plan to stay during ## OCT 2024 - ** NOV 2025. (29 Days)

Pleased note that this rate is special monthly rate total 40,600 THB (exclude expenses of electricity fee, water supply and cleaning during stay.)
and we would like to request 1 month deposit amount 40,600 THB for damage charge as monthly rate policy and deposit room key 200 THB/set as well.

Additional expenses :
We have Free WIFI at Lobby and Swimming Pool area.
No service Wi-Fi in the room.

1) Cleaning service have extra charge at 3,500Thb/month (3 Times / week - Exclude laundry service).

2) Water supply Fix rate at 450 THB /month.

3) Electricity 7 THB /unit (exclude Vat 7%)

Payment Method : Cash only (Thai Baht)

We can arrange kitchen wares as per your request, pleased let me know. Cooking gas pay for extra expenses.

Happy and looking forward to welcome you soon..

Best regards,

Paula"
1 maand deposit voor 29 dagen verblijf, zou ik nooit betalen. Nog nooit eerder gehoord een dergelijk hoge deposit, max een paar 1000 baht voor 1 maand.
 
Op veel profielen kom ik teksten tegen als "parel ingelegd" Ik heb het idee dat dit een vreemde vertaling is vanuit het Thais. Bijvoorbeeld hier: "ของโม , ฉีด, ฝังมุก ไม่เกินไซส์54 ฝังมุขไม่เกิน4เม็ด บวก500"

Heeft iemand enig idee wat dit is? Dat ze een borstvergroting hebben misschien??

*Edit*
Ok, het is geen borstvergroting. Het is een dingetje van: if you know, you know. En anders kan je het vergeten en zeker niet verder googlen of induiken 😅
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan