Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
onzin. Pattay Addicts staat vol fotos/videos.. Duidelijk maken dat "you want to make photos/videos for yourself" en paar extra THB er tegenaan gooien en groot deel zal het doen.
ALS ze het niet doen is dat niet vanwege de politie maar puur dat de meer ervaren dames weten dat hun fotos op PA terecht komt of elders wordt gedeeld (buiten pay/sites om dus)
interessant! Hoeveel meer betaal je, denk je?

onzin. Pattay Addicts staat vol fotos/videos.. Duidelijk maken dat "you want to make photos/videos for yourself" en paar extra THB er tegenaan gooien en groot deel zal het doen.
ALS ze het niet doen is dat niet vanwege de politie maar puur dat de meer ervaren dames weten dat hun fotos op PA terecht komt of elders wordt gedeeld (buiten pay/sites om dus)
Dat is ook wel weer zo en is prostitutie ook niet illegaal? Het is wat dat betreft een raar land. Mijn reactie was ook een beetje in algemene zin bedoeld: je komt daar als toerist niet per definitie met alles weg.

Ik heb ook een vraag: hoe zit het met het meenemen van 18- en 19-jarigen naar je hotelkamer? Daar hoor je soms ook over dat dit niet mag.

Dat is ook wel weer zo en is prostitutie ook niet illegaal?
Prostitutie is in Thailand niet illegaal.
Ik heb ook een vraag: hoe zit het met het meenemen van 18- en 19-jarigen naar je hotelkamer? Daar hoor je soms ook over dat dit niet mag.
Dat schijnt een wat grijze zone te zijn. Ik zou het niemand aanraden, de grens met wat zeker niet mag (<18 jaar) ligt erg dichtbij en er schijnen wel wat fake ID-kaarten in de omloop te zijn. Hotels die ter controle om de ID-kaart van de dame vragen nemen vaak liever geen risico. Maar uiteindelijk is dat eerder de regel van het hotel dan een wettelijk verbod.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan