Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op zekers. Het is uiteraard niet toegestaan, maar de dames geven het wel aan met termen als freelancer etc.

Zoek hier op het forum naar Thaifriendly dan vind je genoeg info
Dank!
Op zekers. Het is uiteraard niet toegestaan, maar de dames geven het wel aan met termen als freelancer etc.

Zoek hier op het forum naar Thaifriendly dan vind je genoeg info
Op ThaiFriendly inderdaad veel meer DVP's dan op Thaiflirting 👍 Op die laatste veel meer oudere vrouwen...
 
Laatst bewerkt:
Bij mijn vorige Thailand trips heb ik steeds gebruik gemaakt van ThaiFriendly en/of Tinder, met wisselend succes. Je kan perfect in het Engels communiceren totdat je mekaar ontmoet, en ze maar enkele Engelse woordjes kent.
Binnenkort ga ik naar Pattaya voor de eerste maal, en heb me voorgenomen om die sites links te laten liggen. Als je het grote aantal video's op YouTube bekijkt is er echt een overaanbod aan mooie meiden. Je kan dadelijk zijn welk vlees je in de kuip hebt, zonder fotoshop. En je kan testen in hoeverre ze de Engelse taal een beetje onder de knie heeft, en hoe meegaand ze is.
Voor mij iets niets zo leuk als vooraf in een bar wat zitten friemelen en foefelen als voorspel. Ik ben overtuigd dat in elke Soi wel iets te vinden is. Er staan zelfs enkele ladyboy bar in mijn planning.
En ik ga niet lopen zeuren over de prijs van een ladydrink of een barfine. Het is vakantie, dus de Bathjes mogen wel rollen.
 
Bij mijn vorige Thailand trips heb ik steeds gebruik gemaakt van ThaiFriendly en/of Tinder, met wisselend succes. Je kan perfect in het Engels communiceren totdat je mekaar ontmoet, en ze maar enkele Engelse woordjes kent.
Binnenkort ga ik naar Pattaya voor de eerste maal, en heb me voorgenomen om die sites links te laten liggen. Als je het grote aantal video's op YouTube bekijkt is er echt een overaanbod aan mooie meiden. Je kan dadelijk zijn welk vlees je in de kuip hebt, zonder fotoshop. En je kan testen in hoeverre ze de Engelse taal een beetje onder de knie heeft, en hoe meegaand ze is.
Voor mij iets niets zo leuk als vooraf in een bar wat zitten friemelen en foefelen als voorspel. Ik ben overtuigd dat in elke Soi wel iets te vinden is. Er staan zelfs enkele ladyboy bar in mijn planning.
En ik ga niet lopen zeuren over de prijs van een ladydrink of een barfine. Het is vakantie, dus de Bathjes mogen wel rollen.
De meisels ga ik zeker uittesten, dde ladyboys ben ik niet zo zeker van... 😉
 
Ik zit er sterk aan te twijfelen om iets te doen buiten mijn confront zone te doen. En dat ik een tripje naar Thailand.

Nu heb ik een vliegticket op het oog voor €1000 in de maand juli (schoolvakantie). Is dit een goede prijs of pas later boeken?

Ps: het antwoord zal vast al ergens staan. Maar als het een koopje is moet ik snel toeslaan
 
Laatst bewerkt:
Ik zit er sterk aan te twijfelen om iets te doen buiten mijn confront zone te doen. En dat ik een tripje naar Thailand.

Nu heb ik een vliegticket op het oog voor €1000 in de maand juli (schoolvakantie). Is dit een goede prijs of pas later boeken?

Ps: het antwoord zal vast al ergens staan. Maar als het een koopje is moet ik snel toeslaan
Als je bij Google flights zoekt kan je de gemiddelde prijzen zien. Boek niet in het weekend en zoek niet teveel dubbel van hetzelfde netwerk. Prijzen zijn dan hoger. Dinsdag is over het algemeen het goedkoopst.
 
INu heb ik een vliegticket op het oog voor €1000 in de maand juli (schoolvakantie).

Direct doen als het een respectabele maatschappij is.

De mythe dat tickets goedkoper worden naarmate de vertrekdatum nadert is…. Een mythe. De prijzen gaan vanaf 6 maanden voor vertrek alleen maar stijgen. € 1000 in een schoolvakantie is niet duur. Goedkoper kan als je Air India of Xiamen wil vliegen. Westerse maatschappijen en Arabische zullen in die periode zeker zoveel kosten of meer
 
@don papa rechtstreekse vlucht rond de € 1000.- is niet gek in de zomervakantie periode.
De kans dat de tickets omhoog gaan naar 1400 a 1600 € is groter dan dat ze goedkoper worden. Naarmate er meer stoelen verkocht zijn wordt iedere volgende stoel duurder, heel soms dalen ze naarmate je dichter op de vluchtdatum zit, maar in de zomervakantie kun je dat wel vergeten want ze zitten toch helemaal vol.

Op Skyscanner kun je prijs alerts instellen.
 
In juli, rechtstreekse vlucht en met Thai AIrways voor "maar" 1000 EUR is zeker niet slecht. Ik heb het al duurder geweten.

Als je het niet erg vindt om over te stappen in één van de Golfstaten, kan je met Qatar of Etihad voor een 800 EUR heen en terug naar Bangkok in juli.
Nou niet perse erg en voor 200 verschil wel de moeite.

Maar zag die er nog niet tussen staan. direct en goedkoper leek me beter alleen ff checken of de prijs redelijk was. Nu alleen de balls nog to do it😂
 
Ik zit er sterk aan te twijfelen om iets te doen buiten mijn confront zone te doen. En dat ik een tripje naar Thailand.

Nu heb ik een vliegticket op het oog voor €1000 in de maand juli (schoolvakantie). Is dit een goede prijs of pas later boeken?

Ps: het antwoord zal vast al ergens staan. Maar als het een koopje is moet ik snel toeslaan
Volgens mij is het redelijk standaard. Ik heb laatst geboekt voor die prijs (vertrek in november). Directe vlucht, inclusief extra bagage, stoel aan het raam op de heenvlucht (want kunnen slapen) en verzekering.
 
Volgens mij is het redelijk standaard. Ik heb laatst geboekt voor die prijs (vertrek in november). Directe vlucht, inclusief extra bagage, stoel aan het raam op de heenvlucht (want kunnen slapen) en verzekering.
ik heb ook even gekeken vanaf A'dam naar Bangkok en als heen datum 1 juli en als terugreis datum 30 juil
Emirates zat op € 837
Cathay Pacific € 914,
 
Je kunt bij de Arabische airlines ook een stop over boeken. Dan kun je 1, 2 of 3 dagen in een 4 of 5 sterren hotel verblijven voor prijzen van 50 tot 100 us$. Leuk om Dubai of Abu Dhabi eens te bekijken, waar in hotelbars ook een en ander te beleven schijnt te zijn.

Plus dat je niet 11 uur in het vliegtuig zit 😁
 
Ik zit er sterk aan te twijfelen om iets te doen buiten mijn confront zone te doen. En dat ik een tripje naar Thailand.

Nu heb ik een vliegticket op het oog voor €1000 in de maand juli (schoolvakantie). Is dit een goede prijs of pas later boeken?

Ps: het antwoord zal vast al ergens staan. Maar als het een koopje is moet ik snel toeslaan

Tickets voor juli volgend jaar zou ik nu nog niet boeken, tenzij je dit aan een scherpe prijs kan doen en/of je gebonden bent aan heel specifieke data. Deze tickets zijn pas vrijgegeven en dat gebeurt meestal aan een standaardtarief.

De komende maanden gaan deze tarieven fluctueren afhankelijk van de vraag. Een ticket met vertrek op 11 juli kan dan goedkoper worden dan vertrek op 12 juli en vice versa. Maar indien je -binnen de maand juli- vrij kan kiezen wanneer je vertrekt en wanneer je terugkomt, dan is de kans groot dat je een betere deal kan krijgen.

Zet een "price alert" bij sites zoals Google flights zodat je een mail krijgt wanneer één van de maatschappijen een tijdelijke promotie doet. Boeken doe je best steeds op de site van de vliegmaatschappij, niet via tussenpersonen. Of gewoon wekelijks eens kijken bij Brussels Airlines (Lufthansa Group), KLM (samen met Air France), Thai, Eva, Etihad, Emirates en Qatar. Al deze maatschappijen bieden vluchten aan vanaf Brussel. De geschiedenis van jouw browser wissen maakt trouwens geen verschil.

Thai is met een rechtstreekse vlucht de duurste vanaf Brussel. Maar indien je enkele honderden euro's kan uitsparen met een tussenstop, dan is dat zeker het overwegen waard.
 
Net maar vast geboekt voor zomervakantie 2025. We willen ruim 4 weken die kant op en vanwege schoolvakantie weinig speelruimte met de datum. Nu voor 866,- pp met korte overstap bij Saudi geboekt. Ben ik van het gezeur van tickets vinden af voor een ok prijs. Ben benieuwd hoeveel goedkoper anderen het nog kunnen gaan doen 👍

(Vanaf Schiphol)
 
Je kunt bij de Arabische airlines ook een stop over boeken. Dan kun je 1, 2 of 3 dagen in een 4 of 5 sterren hotel verblijven voor prijzen van 50 tot 100 us$. Leuk om Dubai of Abu Dhabi eens te bekijken, waar in hotelbars ook een en ander te beleven schijnt te zijn.

Plus dat je niet 11 uur in het vliegtuig zit 😁
Heb hier vroeger al eens achter gezocht maar is moeilijk te vinden met een stop van meer dan 24 u (anders is het niet echt de moeite denk 😁)
 
Terug
Bovenaan Onderaan