SRD is volgens mij aan te hoge inflatie onderhevig.
Daarom voorkeur voor USD.
Daarom voorkeur voor USD.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb je het nummer voor me?Volgens mij is de koers nu 1 op 32 .
Er zijn weer een paar nieuwe tenten die open zijn gegaan.
Ik hem misschien nog wel een nummer van een hindoestaanse
Ik ken la pina en Diamond vooral in Paramaribo. Echter bijna alleen maar Spaans sprekende dames en als je die taal niet machtig bent ben je vrij snel uitgesproken. Op zondagavond komen alle dames naar Diamond en dan is het wel genieten, veel keuze! Excellente is gesloten, hoorde dat die op een andere locatie wilde openen maar weet niet of dat al zover is. Verder weet bijna iedere taxi chauffeur wel leuke kleinere massage salons waar alles mogelijk is. Daar zijn vaak maar 2 of 3 dames en als het niets voor je is kan je ook zo weer weg. Ik weet ook dat er ergens onder een hotel een bar zit met veel Braziliaanse dames waar je in de avond heen kan maar weet de naam niet en ben er zelf nooit geweest.Weinig wandelaars in Suriname? Iemand nog tips
Ben zelf nooit in tops geweest, kan je daar wat meer over zeggen?Bedankt voor je reactie. Excellente is inderdaad om andere locatie verder gegaan aan de zwarte hovenbrugstr, ik ben nog niet binnen geweest maar wel langsgereden. Ze zijn voorlopig alleen nog savonds open. Tops aan de kwattaweg was een tijdje dicht maar is ook weer open gegaan. Aan het begin vd zwartehovenbrugstr zitten ook 2 clubs, vooral Spaanstalige dames.
Ken je Manilla ook? Ben daar nog niet geweest maar hoorde dat er daar mooiere vrouwen lopen dan diamond/lapinha? Heb ook al paar keer gehad dat er een dvp een klant kwam zoeken in 't Vat. Verder eigenlijk nergens gezien.Ik was een paar keer van plan om overdag langs te gaan, echter waren ze toen dicht. Ze zijn volgens mij een hele tijd permanent dichtgeweest maar nu dus wel weer open, vnl savonds. Beter is om van te voren even te bellen.
Ik ken die tent wel maar nog nooit binnen geweest….Ken je Manilla ook? Ben daar nog niet geweest maar hoorde dat er daar mooiere vrouwen lopen dan diamond/lapinha? Heb ook al paar keer gehad dat er een dvp een klant kwam zoeken in 't Vat. Verder eigenlijk nergens gezien.
Tops is savonds wat meer te beleven.. De eigenaar is Nederlands.. Als je z'n nummer vraagt kan je die toevoegen op de app.. Dagelijks updates welke dames er zijn.. Meestal zijn het er 4 a 5. Overdag was er regelmatig een hindoestaanse dame aanwezig..Ben zelf nooit in tops geweest, kan je daar wat meer over zeggen?
Oké nice…ben benieuwd….Eind van deze maand naar PBM.
Ga beetje kijken bij Manilla Inn!
Ik zal wat review plaatsen
Als je in srd wilt betalen wordt de wisselkoers berekend. Ze houden gewoon €50 aan. Momenteel zal je dus 2000srd moeten betalen. Uiteindelijk is deze club dus meer voor buitenlanders en voor de gewone Surinamers onbetaalbaar.Liggen de prijzen van de dames over het algemeen hetzelfde?
Ik lees bedragen van 1500 srd bij diamonds?
Is dat overal een beetje gangbaar?
Aahh zo, dank voor je antwoord.Als je in srd wilt betalen wordt de wisselkoers berekend. Ze houden gewoon €50 aan. Momenteel zal je dus 2000srd moeten betalen. Uiteindelijk is deze club dus meer voor buitenlanders en voor de gewone Surinamers onbetaalbaar.
Nee geen onderhandeling mogelijk met de dames. Betaling is ook aan een loket en niet aan de dame zelf. Je kan hooguit met haar de te verlenen service bespreken. Let wel meeste van de dames spreken alleen Spaans. Einde van de tijd wordt er op de deur geklopt en dan stopt de dame vrijwel direct. Wel leuke club hoor je kan met de dame van je keuze van te voren een drankje doen en sommige geilen je dan al behoorlijk op. Soms zie je dames ook een topless showtje geven op het podiumAahh zo, dank voor je antwoord.
Valt er ook doorgaans te onderhandelen bij de dames Diamonds?
Nog een kleine maand en dan ga ik erheen.
Welke salons zou je aanraden?In de clubs liggen de prijzen hoger dan in de salons. In salons moet je gelijk hebben dat er een mooie dame tussen zit. Maar dan kan je voor 1000/1300 SRD al een half uurtje plezier hebben.
Hoe liggen de prijzen bij tops en excellente?Dat is lastig ik ken er ook maar enkele, en je moet ook een beetje geluk hebben, excellente (nwe locatie) Tops. Iemand anders nog suggesties?