Ik ben niet binnen geweest bij diamonds om te kijken of er dames waren, ik was niet alleen en reed toevallig langs. Maar ik ga binnenkort zondagavond langs en zal uiteraard verslag doen.
Maar ik weet het wel
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben niet binnen geweest bij diamonds om te kijken of er dames waren, ik was niet alleen en reed toevallig langs. Maar ik ga binnenkort zondagavond langs en zal uiteraard verslag doen.
Ben in oktober naar Suriname geweest.. En uiteraard langs Diamond geweest.. Ook een keer overdag geweest rond een uurtje of 2 a 3 uur.. Weinig te beleven dan.. Er is wel de mogelijkheid dat 1 van die gasten paar dames optrommelt. Maar dan heb je natuurlijk niet altijd het beste..Hmm ik wist ook niet dat diamonds overdag open is. Ben je wel naar binnen gegaan dan bij diamonds om te kijken of er dames zijn overdag?
Ik vind diamonds echt de allerbeste van allemaal in su het is zelfs zo dat ik één van die dames
Daar die ik op het oog heb gewoon wil proberen te versieren een kleine Colombiaanse dame niet geschoten is altijd mis
Ik lees net artikel dat bar Excellente is sept/okt afgelopen jaar problemen had met deurwaarder ivm niet betalen van huur...inboeldel is toen buiten gezet....iemand na die tijd nog daar geweest?
Als je wilt doen graag, Thanks alvastIk zou het niet weten want ik was daar in mei/juni.
Zal wel even aan de boys daar vragen.
Ik heb precies hetzelfde probleem, de moeizame communicatie met de Spaans-taligen.Ben nu ook in su, moment in nickerie maar hier zijn maar 4 barretjes waarvan we weten dat ze open zijn maar is niet meer als vroeger helaas , meeste zijn Spaanse dames en communicatie is echt lastig vooral en helemaal met dat harde schelle muziek, morgen gaan we naar Paramaribo even checken wat daar te doen is
Ik heb precies hetzelfde probleem, de moeizame communicatie met de Spaans-taligen.
Ik vraag me af of de Colombiaanse en Venezolaanse dames van diamond daar tijdelijk werken en weer teruggaan naar
Colombia of dat ze echt in su wonen.. want zelfs Engels spreken lukt niet met ze
Wellicht heeft dat te maken met de geldigheidsduur van hun visum.Zullen overal paar maanden zitten en dan weer doorgaan.
Ja, dat is het ook volgens mij.Wellicht heeft dat te maken met de geldigheidsduur van hun visum.
Ja Diamonds is altijd leuk.........Club Diamond.
Gezien de weinige reacties in deze rubriek blijkbaar de enige plek waar nog wat te beleven valtClub Diamond.