Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNaar die slanke Javaanse dames ben ik ook wel benieuwd naar, ik had begrepen dat deze bevolkingsgroep nog al op zich zelf is, net als de Hindoestanen. Bovendien zijn de Javaanse dames Islamitisch en erg conservatief.Bedankt voor de info, ga ik binnenkort checken, mijn voorkeur gaat echter wel uit naar slanke javaanse dames, daarom hoor ik graag als mensen tips hebben over massagesalons
Veel javanen zijn losser dan los.Naar die slanke Javaanse dames ben ik ook wel benieuwd naar, ik had begrepen dat deze bevolkingsgroep nog al op zich zelf is, net als de Hindoestanen. Bovendien zijn de Javaanse dames Islamitisch en erg conservatief.
Thanks rick ik was begin vh jaar op zoek naar deze tent en heb me rot gezocht. Er stond kwattaweg 474 maar kon dit nummer niet vinden. Weet je hoe ik deze salon van buiten kan herkennen, alvast bedankt xxxBij Tops op de Kwattaweg zijn ook enkele javaanse dames aanwezig.
Hhahaha vaak gaan die vrouwtjes van diamond en lapihna daar zwemmen met een groepje en je heb nog een paar jonge cubaanse dames die in prive huizen zitten die gaan een dagje zwemmenVoor diegenen die zich voor een bezoek willen opgeilen; aan het zwembad van Torarica liggen deze (feest)dagen mooie en lekkere dames in strakke bikini's
Uit ervaring weet ik dat met geld in Suriname heel veel mogelijk is...De vraag is alleen of de dames daar benaderbaar zijn of willen zij daar vooral met rust gelaten worden?
Denk je dat het alleen in su zo isUit ervaring weet ik dat met geld in Suriname heel veel mogelijk is...
Op vakantie zijn dames altijd wat losser.De vraag is alleen of de dames daar benaderbaar zijn of willen zij daar vooral met rust gelaten worden?
Er zitten wel lekkere stagiaires tussen die een goede beurt kunnen gebruikenOp vakantie zijn dames altijd wat losser.
En stagaires komen daar toch om eens goed doorgeneukt te worden?
Er zitten wel lekkere stagiaires tussen die een goede beurt kunnen gebruiken
Ik ben echter niet de type die met goudtanden en een dikke gouden ketting om met bundels van dollars zwaait naast het pool.Uit ervaring weet ik dat met geld in Suriname heel veel mogelijk is...
Ik #39 wordt vooral over de professionele dames gerept, die daar voor ontspanning komen. Dat is iets anders dan op vakantie zijn.Op vakantie zijn dames altijd wat losser.
En stagaires komen daar toch om eens goed doorgeneukt te worden?
Sorry voor de late reactie PeterRdam.Thanks rick ik was begin vh jaar op zoek naar deze tent en heb me rot gezocht. Er stond kwattaweg 474 maar kon dit nummer niet vinden. Weet je hoe ik deze salon van buiten kan herkennen, alvast bedankt xxx
Genoeg salons daar. Meestal in gewone woningen, dus niet herkenbaar aan de buitenkant.Thanks Rick, ik ga binnenkort even kijken daar. Heb je nog andere (adresjes) van leuke massage salons? Gr
Genoeg salons daar. Meestal in gewone woningen, dus niet herkenbaar aan de buitenkant.
Ik kom er zelf weinig. In Su zou ik er zo naar toe kunnen rijden, maar om jou hier aanwijzingen/adressen door te geven, vind ik lastig.
Tenzij je genoegen neemt met de typische suirnaamse wijze van navigeren, "derde boom links, dan bij de blauwe woning naar rechts en als je een grote Kankantrie boom ben je te ver door gereden, dan moet je weer terug."
Vraag een jonge taxichauffeur om je een avondje rond te rijden. Die weten de salons te vinden en zij kennen ook de huisvrouwen die wat bij willen verdienen wanneer de echtgenoot aan het werk is. En soms kun je kiezen tussen moeders of dochters.
Bij het instappen vraag je of de chauffeur bij een supermarkt wil stoppen, koop een flesje Heineken voor hem en jouw avond kan heel interessant worden.
gr.
Rick
Of je leest opnieuw mijn bericht, waarin ik zeg om een flesje Heineken voor de taxichauffeur te kopen bij de supermarkt.Ik weet niet wanneer jij daar voor het laatst bent geweest, maar een 25cl heineken kost in lappie en Diamond al rond de €7/€8 en die smas daar houden wel van een dubble black met cola dus reken maar uit! Misschien nog een ballon van €7/€8 erbij …..
Ik was er dit jaar mei nog maar de koers is nu ook alweer met 30% omhoog gegaan!
Of je leest opnieuw mijn bericht, waarin ik zeg om een flesje Heineken voor de taxichauffeur te kopen bij de supermarkt.
Ik zeg toch niks over de drankjes in de door jouw genoemde clubs?
Ik zeg ook niks over de drankjes die de dames graag drinken.
Wanneer ik daar voor het laatst geweest ben?
Juni, juli, augustus en eerste twee weken van september.
Gerustgesteld?