Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWelke dagen en was het in de avond of overdag ?Afgelopen week wilden ik smiddags kijkje nemen bij excellence en tops, beide gesloten
Is het toegestaan om telefoonnummers te delen?Afgelopen week wilden ik smiddags kijkje nemen bij excellence en tops, beide gesloten
Is het toegestaan om telefoonnummers te delen?
Zo ja, dan krijg je het nummer van Tops. Je kunt ze appen en/of bellen.
Sta je volgende keer niet voor een gesloten deur.
Gr. Rick
Is inderdaad een algemene nummer.Is toch gewoon een algemene nummer lijkt mij .
Anders pm deze wandelaar ?
Kan je dames van diamond meenemen naar je hotel of naar een zwembad bijv in krasnapolsky en hun whatsapp nummer nemen ? Of is diamond echt zakelijk en alleen seks in een kamer in diamond zelf?
Ik ga volgende week naar su en ik wil leuk chillen en niet saaie sex in een bordeel
Ja ze wonen daar net als bij lapinha, is van de zelfde eigenaar.Dus Salida is eigenlijk "Brommers kiekn"
Haha ja klopt ze plakken wel erg bij je , zodra je naar de bar toe loopt word je vrijwel meteen lastig gevallen door vrouwen en vaak zijn het de minst aantrekkelijke van de meiden die daar aanwezig zijn en juist de aantrekkelijke vrouwen zijn timide die blijven gewoon zitten tot je naar hun toe komt of heel voorzichtig flirten.
Bij de wc is inderdaad een goeie spot.
Als ik naar diamond ga dan ben ik
Meestal met een neef van me die in su woont hij heeft mij nooit verteld dat je met die dames uit de club kan gaan naar je eigen prive woning ik ben echt boos dat ik dat nu pas weet had zoveel leuke dingen kunnen doen met die vrouwen en dat je ook gewoon hun whatsapp nummer kon nemen, ik was daar heel voorzichtig in ik dacht misschien hebben ze iemand waar ze
Voor werken of een relatie hebben en dan zijn ze daar niet van gediend
Ja ik snap je ze moet je inderdaad leuk vinden .het probleem is toch wel de taal barrière. We communiceren bijna alleen met gooogle translate en dan is het moeilijk om die gezelligheid op te wekken.Er zijn nog heel veel andere plekken waar je kan gaan om ze op te pikken.
Er zijn heel veel freelancers en hele mooie ook die je ook naar een kamer met bubble bad kan brengen. Dan ben je ongeveer €15-€25 voor 3 uur en daarna ga je weer lekker je ding doen.
Als je het goed doet en een meid vind jou leuk, dan hoef je niet te betalen, maar dan moet je wel weten te praten met zo een dame en gezelligheid is ook een belangrijke factor!
En welke plekken zijn dat dan bv., @Vindiesel ?
Gewoon lekker met ze dansen. En gewoon in het engels lullen. Spaans leer je van zelf . Ik heb het ook in su geleerd. Beetje brutaal zijn nummer vragen en zo een beetje chattenJa ik snap je ze moet je inderdaad leuk vinden .het probleem is toch wel de taal barrière. We communiceren bijna alleen met gooogle translate en dan is het moeilijk om die gezelligheid op te wekken.
Maar ik vind dit wel interessant allemaal de vele mogelijkheden die je hebt met de meiden van diamond
Ik dacht je weet nog andere, hier nog niet genoemde plekken.Lees deze form een beetje . Worden redelijk wat benoemd
Hmm ik wist ook niet dat diamonds overdag open is. Ben je wel naar binnen gegaan dan bij diamonds om te kijken of er dames zijn overdag?Ik ga komende donderdag overdag maar weer eens checken waar wat te beleven valt (excellence/ tops), mocht iemand nog suggesties hebben, laat me aub weten, ik reed trouwens paar weken geleden middags (weet niet meer welke dag, dacht vrijdag) over de anton dragtenweg en zag dat diamonds open was, dacht dat die pas avonds open gingen......maar diamonds ga ik later checken, ik zoek salons met javaanse of creoolse slanke dames, ik zag gister na lange tijd weer wat ads in the Times bij rubriek diversen, eentje was van een braziliaanse massage salon.
Hmm ik wist ook niet dat diamonds overdag open is. Ben je wel naar binnen gegaan dan bij diamonds om te kijken of er dames zijn overdag?
Ik vind diamonds echt de allerbeste van allemaal in su het is zelfs zo dat ik één van die dames
Daar die ik op het oog heb gewoon wil proberen te versieren een kleine Colombiaanse dame niet geschoten is altijd mis
Ik ben niet binnen geweest bij diamonds om te kijken of er dames waren, ik was niet alleen en reed toevallig langs. Maar ik ga binnenkort zondagavond langs en zal uiteraard verslag doen.Hmm ik wist ook niet dat diamonds overdag open is. Ben je wel naar binnen gegaan dan bij diamonds om te kijken of er dames zijn overdag?
Ik vind diamonds echt de allerbeste van allemaal in su het is zelfs zo dat ik één van die dames
Daar die ik op het oog heb gewoon wil proberen te versieren een kleine Colombiaanse dame niet geschoten is altijd mis