• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn vaste dame heeft aangegeven enkel bij nieuwe klanten een hogere prijs te vragen, zo zullen er wel meer te werk gaan.
Dus gewoon voor alle nieuwe klanten WEL verhoogde prijzen!
Prijs is al van de invoering van de euro, dus meer dan 20 jaar hetzelfde. Probeer maar eens uit te rekenen wat je nu zou moeten betalen als zij ook aan prijsindexering zouden doen.
Prijs van sexwerk komt tot stand door vraag en aanbod. Net zoals huizenprijzen!

En de vraag naar sex is enorm afgenomen, te zien aan de weinige wandelaars!
 
Laatst bewerkt:
Dus gewoon voor alle nieuwe klanten WEL verhoogde prijzen!

Prijs van sexwerk komt tot stand door vraag en aanbod. Net zoals huizenprijzen!

En de vraag naar sex is enorm afgenomen, te zien aan de weinige wandelaars!
Alle prijzen worden in principe bepaald door vraag en aanbod. Alleen voor levensmiddelen is anders omdat je daar niet zonder kunt. Als langer met onze auto blijven rijden, of minder snel een nieuwe smartphone kopen zullen ook die prijzen dalen om ons zover proberen te krijgen sneller een nieuwe aan te schaffen, maar zo lang we dat niet doen blijven ze stijgen. En ook de huizenprijzen blijven stijgen ondanks een dalende vraag.
 
Laatst bewerkt:
Alle prijzen worden in principe bepaald door vraag en aanbod. Alleen voor levensmiddelen is anders omdat je daar niet zonder kunt. Als langer met onze auto blijven rijden, of minder snel een nieuwe smartphone kopen zullen ook die prijzen dalen om ons zover proberen te krijgen sneller een nieuwe aan te schaffen, maar zo lang we dat niet doen blijven ze stijgen. En ook de huizenprijzen blijven stijgen ondanks een dalende vraag.
Dus met andere woorden is het beter dat wij de dames minder gaan bezoeken . Dan hebben die minder inkomsten . Kom er automatisch een prijsdaling ?
 
Dus gewoon voor alle nieuwe klanten WEL verhoogde prijzen!

Prijs van sexwerk komt tot stand door vraag en aanbod. Net zoals huizenprijzen!

En de vraag naar sex is enorm afgenomen, te zien aan de weinige wandelaars!
Een groot deel van de wandelaars zijn ook Marokkaanse en Turkse jongens, arbeidsmigranten uit Oost Europa , asielzoekers uit Syrië Irak etc, Afrikanen en straatschoffies.
Die kunnen en willen niet veel betalen.
 
Of gewoon stoppen als je je hobby te duur vind worden.
Niet direct stoppen . Gewoon gaan verminderen kan ik wel in optie nemen. Tegenwoordig bezoek mijn vaste dvp gemiddeld 4 a 5 keer per maand telkens voor een volledige uur . Maandelijks ontvang zij van mij wel een mooi bedrag.
 
Laatst bewerkt:
Niet direct stoppen . Gewoon gaan verminderen kan ik wel in optie nemen. Tegenwoordig bezoek mijn vaste dvp gemiddeld 4 a 5 keer per maand telkens voor een volledige uur . Maandelijks ontvang zij van mij wel een mooi bedrag.
Dat geldt voor mij hetzelfde, en dan tussendoor bezoek ik nog wat andere dames. Meestal voor een half uur.
 
Beter minder volk dan gasten die niet binnen gaan en alleen irritant komen doen.
Nou er gaan er genoeg binnen hoor , vergis je niet.
Meer dan Vlaamse jongens van onder de 30 , daar moeten ze het niet van hebben.
Vond het deze namiddag triestig, weinig dames en bijna geen wandelaars. Slechts 2 dames gezien die er enigszins nog door konden. Eén daarvan werd voor mijn neus weggekaapt. Ben dan maar vertrokken want het was echt slecht.
Toch blijft men hier koppig beweren dat de middag ook veel leuke dames telt.
 
Laatst bewerkt:
Al die willen te kaap'ren varen moeten mannen met baarden zijn ...
Gelijk Zjuul Krapuul.
Ik zie ook steeds meer dagdames de avond rt aan plakken omdat het op de dag helemaal ruk is met klanten en ze nog geen cent verdiend hebben.
Logisch in de zomer is het op de dag te heet , en de brave huisvaders die op de dag komen , zijn op vakantie met hun familie.
In de avond komt het krapuul waar toe ook behoor. Die ook komen voor de gezelligheid.
 
Laatst bewerkt:
Gelijk Zjuul Krapuul.
Ik zie ook steeds meer dagdames de avond rt aan plakken omdat het op de dag helemaal ruk is met klanten en ze nog geen cent verdiend hebben.
Logisch in de zomer is het op de dag te heet , en de brave huisvaders die op de dag komen , zijn op vakantie met hun familie.
In de avond komt het krapuul waar toe ook behoor. Die ook komen voor de gezelligheid.
Welke gezelligheid???? Zatlappen , drugsverslaafden en allochtone hangkrapuul!! Heeeeeeel gezellig
 
Welke gezelligheid???? Zatlappen , drugsverslaafden en allochtone hangkrapuul!! Heeeeeeel gezellig
Welkom in Antwerpen.
Overigens zijn de meeste dames ook allochtonen, maar daar hoor ik je dan weer niet over klagen.
Ja ik vind het meestal een gezellige sfeer. Het hoeven allemaal geen voorbeeld burgers te zijn voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan