• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Welke zijn jullie huidige favorieten in de nacht?
Indien je voorstander bent van latina's
- Karla SS40/1 (!!!), beeldmooie jongedame
- Lola (momenteel VT 42/ steeds wisselende kamers), rustige, lieve topdame
- en eentje waar ik de naam van vergat :p : (Roemeense) I. SS32/3

Ieder heeft weliswaar zijn eigen voorkeuren wat in de verwachting al eens kan tegen of extra meevallen.
 
Laten we het zo zeggen.
Favorieten zijn nogal persoonlijk.
En verandert regelmatig weer voor iedereen

Ook komen steeds nieuwe knappe
frisse dames .
Veel mannen gaan daar graag heen
Juist daarover is het leuk lezen .
 
Iemand die weet wie de kleine slanke meid is in de nacht op vvr. Best wat tats op de benen en rug oa. Vaak met gsm bezig en aan de babbel met grotere meid in zelfde pand.
haar naam schiet me zo even niet te binnen, ze is volgens mij Roemeens net als die meid waar ze mee zit te praten. Normale service voor gemiddelde kosten.
Weet het haast wel zeker want ze is een van de weinige die vaak op haar telefoon bezig is.
Als je toch te sterk twijfeld, op de SS zit er links naast die ene Oost Europees uitziende jonge dame ook een leuke meid met uitstekende service.
Veel plezier!
 
Iemand ervaring met dvp op SS 24/2 ,slank groot skinny meisje brunette en is gekleed in een visnet body suit ,werkt id nacht ,vroeg mij af of ze alles uitdoet tijdens het bezoek ,is wel veel bezet want zie ze sporadisch,als je van Villa Tinto komt en direct afdraait naar Links ,2 de raam
 
@Daal

Waarom antwoord jij niet op de eenvoudige vraag van Stepbro in het topic van Claudia ?
De vraag aan jou was vrij duidelijk " Dus Claudia laat je klaarkomen in haar mond? "

Anders ben je altijd zo snel met van alles en nog wat te melden en nu blijf je oorverdovend stil ?
Antwoord toch gewoon, dan kan het gehakketak in haar topic eindelijk stoppen ...
 
Iemand ervaring met dvp op SS 24/2 ,slank groot skinny meisje brunette en is gekleed in een visnet body suit ,werkt id nacht ,vroeg mij af of ze alles uitdoet tijdens het bezoek ,is wel veel bezet want zie ze sporadisch,als je van Villa Tinto komt en direct afdraait naar Links ,2 de raam
Als je dat vraagt zal ze dat vast doen, sext ook gemakkelijker😉
 
Als je dat vraagt zal ze dat vast doen, sext ook gemakkelijker😉
Natuurlijk kan ik dat vragen maar vindt dat een overbodige vraag ik ga ervan uit bij een standaardbezoek dat ze alles uitdoet ,voor extra wensen moet je dat vragen ,maar bij de nieuwkomers is dat meestal niet zo ,overlaatst nog meegemaakt dat ze niet alles uitdoet
 
@Daal

Waarom antwoord jij niet op de eenvoudige vraag van Stepbro in het topic van Claudia ?
De vraag aan jou was vrij duidelijk " Dus Claudia laat je klaarkomen in haar mond? "

Anders ben je altijd zo snel met van alles en nog wat te melden en nu blijf je oorverdovend stil ?
Antwoord toch gewoon, dan kan het gehakketak in haar topic eindelijk stoppen ...
Inderdaad
 
Zondagavond/nacht nog is gaan wandelen. Op de VGL7/1 ( nacht ) staat een dame die ik daar al eens eerder heb gezien ( staat er niet altijd ) denk ik.
Wou haar wel eens bezoeken maar ze was bezet. Eens de klant buiten was had ze al een andere klant. Ben maar doorgewandeld en rondje gemaakt. Heb haar de tijd die ik er was niet direct meer gezien. Iemand van de medewandelaars al ervaring met deze dame en of wie weet wie ze is ?
Heeft een zwart setje aan en heeft wat blonde lokken in het haar getrokken als ik niet mis ben. Niet het magertjes poppetje en toch een flinke boezem op. Normaal niet direct mijn type maar wou toch is proberen maar niet gelukt wegens bezet. Als iemand iets weet hoor ik het graag.
 
haar naam schiet me zo even niet te binnen, ze is volgens mij Roemeens net als die meid waar ze mee zit te praten. Normale service voor gemiddelde kosten.
Weet het haast wel zeker want ze is een van de weinige die vaak op haar telefoon bezig is.
Als je toch te sterk twijfeld, op de SS zit er links naast die ene Oost Europees uitziende jonge dame ook een leuke meid met uitstekende service.
Veel plezier!
Was evelina al hoort ze zelf liever eveline. Zeer tevreden buitengestapt🥰
 
Ik lach niks weg . Ik zeg gewoon mijn mening.
Dan heb je toch zo geen goede band ,zoals je zelf altijd beweert ,met jouw vaste dame die je veelvuldig bezoekt , ook omdat je in jouw berichten over haar toch wat onrespectvol over haar spreekt vindt ik .. en dat is ook mijn mening geven , die dames voelen dat ook aan als je een beetje egoïstisch overkomt
 
Even een vraagje, ik was bij de blonde jonge Antonia , ze zit nu VR12/4 nacht ( ze heeft op VR20 gezeten.
Er was iets wat ik nooit ervaren had. Ze wou perse bij me klaar komen.
Ik was erg verbaasd.
Dit terwijl ze een vriend heeft, DvP is , en ik een oude zak ben.( Weliswaar niet klein geschapen)
Ze leek ook echt klaar te komen maar dat is altijd onduidelijk.
Vroeg me af , doet ze dit geintje bij 1 van jullie ook?
 
Even een vraagje, ik was bij de blonde jonge Antonia , ze zit nu VR12/4 nacht ( ze heeft op VR20 gezeten.
Er was iets wat ik nooit ervaren had. Ze wou perse bij me klaar komen.
Ik was erg verbaasd.
Dit terwijl ze een vriend heeft, DvP is , en ik een oude zak ben.( Weliswaar niet klein geschapen)
Ze leek ook echt klaar te komen maar dat is altijd onduidelijk.
Vroeg me af , doet ze dit geintje bij 1 van jullie ook?
Lees uw eigen nickname eens.


Is het onmogelijk? Nee.
Is het even goed een trukendoos die opengetrokken wordt? Kans is groot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan