Bij mijn vaste dame komen er wel eens orthodoxe joden die dat vragen. Ze raken haar dan niet aan, dat zal waarschijnlijk niet koosjer zijnMaar euhm, dus niemand die een dame ook met zichzelf laat spelen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij mijn vaste dame komen er wel eens orthodoxe joden die dat vragen. Ze raken haar dan niet aan, dat zal waarschijnlijk niet koosjer zijnMaar euhm, dus niemand die een dame ook met zichzelf laat spelen?
ja zeker wel. Zullen we dus alle verkeersborden maar gewoon opruimen?Hebben jullie geen up to date navigatiesysteem due altijd actualiseert in jullie auto?
Martha in VT speelt graag met haar flamoes en als je het aan Amy (VT 48) vraagt, zal zij het zeker ook met alle geilheid doen.Maar euhm, dus niemand die een dame ook met zichzelf laat spelen?
Was zondag ook al xo. Duidelijk opfrissing aan de gang.Precies werken in vgl 5? Geen licht en ik zag een ladder en niet in de nylon van een dame...
Pand heeft nieuwe eigenaar en moet in orde zijn met het reglementWas zondag ook al xo. Duidelijk opfrissing aan de gang.
De dames die daar normaal werken zijn die met vacantie of zijn ze tijdelijk op een ander adres aan het werk?Pand heeft nieuwe eigenaar en moet in orde zijn met het reglement
Daarom de opfrissing
Ik denk beiden want de dame die op vgl 5/2 zat stond deze week op vvr 5/1De dames die daar normaal werken zijn die met vacantie of zijn ze tijdelijk op een ander adres aan het werk?
VVR 9 is nog niet zo heel lang geleden gerenoveerd. Dat zal wel aan de laatste eisen voldoen. Zal wel even gesloten zijn ivm de administratieve rompslomp.Vvr 9 dan ook want dat was van de zelfde eigenaar?
Maar vgl 5 daar blijkt veel werk aan te zijn want die mensen stonden deze week te discussiëren omdat ze er niet aan uit konden dat dit pand door een vorige controle was geraakt ? Dus meer werk dan gedacht .
Een sekswerksterIemand die weet wie in de nacht op ss 22/2 zit (naast karyna met de lak of schoolgirl outfit)?
Niet doen is niks bijzondersIemand die weet wie in de nacht op ss 22/2 zit (naast karyna met de lak of schoolgirl outfit)?
Iemand die weet wie in de nacht op ss 22/2 zit (naast karyna met de lak of schoolgirl outfit)?
LolbroekEen sekswerkster
Heb je er al aangevoeld of is het gewoon een wilde gok als ervaringsdeskundige die gewoon op uitzicht weet dat ze hard zijn ...Recensie - Rebecca (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 22/1
Kleine vlechtjes in het donkere haar van deze slanke kleine roemeense, zat steeds lief te lachen als ik langs liep, uiteindelijk naar binnen, was iets daarvoor al gefinished bij haar buurmeisje maar toch een poging gewaagd, alle posities gehad maar niet kunnen finishen als afsluiter haar nog...www.girlsreview.nl
Zou deze moeten zijn.
Sinds ze kanonkogels heeft, spreekt ze me niet meer aan.
Neen, jij bent als enige de meest gekende, betrouwbare ervaringsdeskundige op dit forum, we kijken dan ook steeds enorm uit naar je fantastische meldingen waar we nooit wijzer uit raken maar kom...Heb je er al aangevoeld of is het gewoon een wilde gok als ervaringsdeskundige die gewoon op uitzicht weet dat ze hard zijn ...
Met je eerste zin kan ik het enigszins eens zijn hoor ...Neen, jij bent als enige de meest gekende, betrouwbare ervaringsdeskundige op dit forum, we kijken dan ook steeds enorm uit naar je fantastische meldingen waar we nooit wijzer uit raken maar kom...
Man toch, dat ziet het kleinste kind dat het keiharde bowlingballen zijn en me nooit zal boeien, al lijkt ze me wel een toffe madame.
Heb je het over swtdeposition?Vergeet niet zijn emicons die hij overal nijverig bijplaatst als blijk van zijn mening.... het is van een zo'n kinderlijk niveau dat vrijwel niemand hier nog enig respect voor hem wil of kan hebben
Ja wie anders ik haal er juist energie uit, want dan weet ik dat er zielige mensen zijn en voel ik mijzelf weer een stuk beter, hooguit medelijdenHeb je het over swtdeposition?
Ja, die kerel heb ik al in de eerste week op "Negeer" gezet - zo fijn om noch zijn reacties noch zijn emoticons te zien. Hem en nog een paar anderen.
Trollen zoals hem voeden op negativiteit. Zielige ventjes.
"Social media made y'all way too comfortable with disrespecting people and not getting punched in the face for it." -Mike Tyson
Geldt ook voor forums. Als ik kijk naar hoe passief-agressief, onbeschoft en/of grof sommige mensen hier zijn, vraag ik me toch wel af of ze hetzelfde zouden durven zeggen in het echt.
Maar ja, het is precies omdat ze zo'n dingen kunnen zeggen zonder klappen te krijgen dat ze het op een forum zeggen.
Daarbij voorspel ik dan ook dat alle forums uiteindelijk zullen uitsterven, net precies omdat mensen in het algemeen dat soort onbestraft gedrag beu worden.
Ieder zijn ding natuurlijk, maar persoonlijk ben ik hier om informatie te verstrekken. Voor het kinderachtige - zoals bijvoorbeeld het onnozele commentaar op draadje van Anna VVR 8/1 in verband met wanneer ze op vakantie is - heb ik nul tolerantie.
Nu all frustratie weg is. Iemand?En de dame met lang zwart haar in de nacht op vvr 12/5(denk ik). Heeft bleke huid. Iemand daar ervaring mee?
Heb je het over swtdeposition?
Ja, die kerel heb ik al in de eerste week op "Negeer" gezet - zo fijn om noch zijn reacties noch zijn emoticons te zien. Hem en nog een paar anderen.
Trollen zoals hem voeden op negativiteit. Zielige ventjes.
"Social media made y'all way too comfortable with disrespecting people and not getting punched in the face for it." -Mike Tyson
Geldt ook voor forums. Als ik kijk naar hoe passief-agressief, onbeschoft en/of grof sommige mensen hier zijn, vraag ik me toch wel af of ze hetzelfde zouden durven zeggen in het echt.
Maar ja, het is precies omdat ze zo'n dingen kunnen zeggen zonder klappen te krijgen dat ze het op een forum zeggen.
Daarbij voorspel ik dan ook dat alle forums uiteindelijk zullen uitsterven, net precies omdat mensen in het algemeen dat soort onbestraft gedrag beu worden.
Ieder zijn ding natuurlijk, maar persoonlijk ben ik hier om informatie te verstrekken. Voor het kinderachtige - zoals bijvoorbeeld het onnozele commentaar op draadje van Anna VVR 8/1 in verband met wanneer ze op vakantie is - heb ik nul tolerantie.