Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het probleem is dat jij net zoals sommigen anderen hier, maar lukraak dingen zit te vertellen waarvan je niet weet of het correct is.
Je hebt het ergens gehoord of het hoertje heeft het je verteld of ..... je kan je beter aan feiten houden die je zelf ziet of hebt meegemaakt.
Ik beperk mij tot wat ik uit eerste hand heb gehoord. Als de betrokkene tegen anderen iets anders vertelt, is dat niet mijn verantwoordelijkheid, toch?
 
Het probleem is dat jij net zoals sommigen anderen hier, maar lukraak dingen zit te vertellen waarvan je niet weet of het correct is.
Je hebt het ergens gehoord of het hoertje heeft het je verteld of ..... je kan je beter aan feiten houden die je zelf ziet of hebt meegemaakt.
Onze allesweter 🤢🤢
Dus wat ik eerder al schreef, hoeren moet je niet altijd geloven ...
En beleefdheid kent hem ook ni , den BOER
 
Dan kunnen ze wat cipiers en mede gevangenen gerieven.
Claudia heeft je dus voorgelogen, of is wel heel snel van gedachte veranderd. Je weet nu in elk geval wel wat je moet geloven van wat ze je vertelt.
Dat had jou nooit overkomen, met je buitengewone uitzonderlijke mensenkennis en je vermogen om de wandelaars van hier op geloofwaardigheid te schatten
Echt een zondagskind.
 
Ik ga nooit maar dan ook nooit beweren dat zoiets mij nooit zal overkomen. Ik heb echter zowel zakelijk als voor een andere hobby trainingen gevolgd in onder andere non verbale communicatie. Hierdoor weet ik waar ik op moet letten om sneller in de gaten te hebben of en in hoeverre iemand de waarheid vertelt.
 
hij stuurt mij dat hij niet meer details wou geven en dat claudia sowieso stopt en nooit terugkomt, en die details wou hij niet geven omdat ik haar nummer niet wou geven, ik stuurde met mijne 2e gsm haar een berichtje en haar antw is zo:: hey ......... dus ze heeft al iets van fucker ga weg kom eerst naar mijn raam en als er klik is krijg je mijn nummer, ik moet het niet op mijn geweten hebben dat die nummer heel antwerpen rond gaat
 
hij stuurt mij dat hij niet meer details wou geven en dat claudia sowieso stopt en nooit terugkomt, en die details wou hij niet geven omdat ik haar nummer niet wou geven, ik stuurde met mijne 2e gsm haar een berichtje en haar antw is zo:: hey ......... dus ze heeft al iets van fucker ga weg kom eerst naar mijn raam en als er klik is krijg je mijn nummer, ik moet het niet op mijn geweten hebben dat die nummer heel antwerpen rond gaat
Ge kunt nogal zagen @jokke1234
 
Terug
Bovenaan Onderaan