Johnny Walk
Meubelstuk
Een fake orgasme zal dat vaak zijn
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls je een vaste dame hebt waar je een wederzijdse klik mee hebt , kan een "echt" orgasme wel tot de mogelijkheden liggen na een tijdje ….Zijn er onder jullie die een dame zichzelf weleens laten masturberen tot orgasme? Wie is daarvoor in, wat zijn de ervaringen?
Bedoel je na ongeveer 10 minuten of 10 jaren ... ?Als je een vaste dame hebt waar je een wederzijdse klik mee hebt , kan een "echt" orgasme wel tot de mogelijkheden liggen na een tijdje ….
Gaat vaak niet eens om lukken, maar de meeste dames willen het niet, het is werk.Weet je.
Als dat orgasme van de vrouw zo belangrijk voor je is , dan kan je beter een vrouw zoeken die wat minder sex heeft dan een beroeps in het SKW.
Een stuk eenvoudiger om die klaar te krijgen , dat lukt mij zelfs nog .
Klopt! En al helemaal bij dames die heel wat klanten op een dag ontvangen...Gaat vaak niet eens om lukken, maar de meeste dames willen het niet, het is werk.
Dat kan je nooit bewijzen dat ze een orgasme gekregen heeft. Iedere vrouw kan die geluiden nabootsen.Als je een vaste dame hebt waar je een wederzijdse klik mee hebt , kan een "echt" orgasme wel tot de mogelijkheden liggen na een tijdje ….
Er zijn andere signalen dan alleen die geluidjes. Die geluidjes zijn Inderdaad gemakkelijk te faken. Sommigen kunnen het echter wel heel geloofwaardig. Andere zaken zijn veel moeilijker te faken.Dat kan je nooit bewijzen dat ze een orgasme gekregen heeft. Iedere vrouw kan die geluiden nabootsen.
Droom maar verder.Kan ….. maar ik wel
Als je het niet meegemaakt hebt moet je het ook niet weglachen …Droom maar verder.
En dan betaalt de dame jou natuurlijk.Zij die veel en luid geluiden maken zijn meestal de fakers ,,,,
Als je het niet meegemaakt hebt moet je het ook niet weglachen …
Ik lach niks weg . Ik zeg gewoon mijn mening.Zij die veel en luid geluiden maken zijn meestal de fakers ,,,,
Als je het niet meegemaakt hebt moet je het ook niet weglachen …
Inderdaad, hoe meer groene briefjes, hoe groter het orgasme.Ik hoor die geluidjes vooral als het geld ritselt.
Mijn vaste dvp zegt altijd tegen mij. Jij bent mijn beste neuker . Waarom zeg ze dat mij ? Omdat ik ongeveer 4 a 5 keer per maand langs kom en telkens voor een uurtje. Dus mannen jullie kunnen ook wel rekenen . Dan is dat wel logisch dat ze mij dat soort complimenten geeft .Inderdaad, hoe meer groene briefjes, hoe groter het orgasme.
mister casanovaJe begrijpt er niets van …. Nog ene die denkt dat hij het allemaal weet ……. #jossmmm
Mij laat mijn vaste dame dat ook zien en ze laat mij dat ook voelen en ja , dat gebeurt niet elke keer we mekaar zien ……, de sterren moeten goed staanMijn vaste dvp zegt altijd tegen mij. Jij bent mijn beste neuker . Waarom zeg ze dat mij ? Omdat ik ongeveer 4 a 5 keer per maand langs kom en telkens voor een uurtje. Dus mannen jullie kunnen ook wel rekenen . Dan is dat wel logisch dat ze mij dat soort complimenten geeft .
Mister respectloos is hier ook weermister casanova
Kan iemand mij vertellen waarom deze recensie van mij plots hier in het stamcafé staat en niet meer een eigen onderwerp is?Vanavond zat ik toeren te maken op het SKW. Ik kon geen meisje vinden die me echt aantrok terwijl er toch veel dames waren...totdat ik Simona zag.
Ze is een Roemeense dame, misschien 30-35 jaar, 1m65 met lang zwart haar, twee kleine tattoos (1 op haar rechter pols en 1 op haar rug ook aan de rechterkant).
Lichaam is oké. Niet mager of athletisch, gewoon normaal/een klein beetje mollig. Maar zeker niet lelijk or dik.
Wat me opviel bij Simona is dat ze echt klant en service georienteerd is. Ze vroeg me heel aardig wat ik wou. Eerst gekozen voor normaal pijpen en neuken.
Pijpen doet ze heel goed. Ik vroeg haar of ik haar kon beffen. Ze zei ja, dus waren we dan in 69. Na een tijdje vroeg ik of PZC mogelijk was aangezien ik toch veel van de 69 genoot.
PZC kon inderdaad mits bijbetaling van 50 euro. Dat deed ik ook en dan begon het echte plezier.
69 met PZC vind ik heel lekker en Simona wist exact wat ze moest doen. Ze luistert en voel heel goed aan wat de klant leuk vindt. Na een tijdje spelen met mijn ballen terwijl ze me pijpte voelde ze aan dat ik een beetje gevoelig was aan mijn anus. Dus begon ze zachtjes een vingertje in mijn kont te steken. Dat vond ik enorm fijn.
Ze heeft na een tijdje een condoom op haar vinger aangetrokken en me begonnen hard anaal te vingeren. God, wat voelde dat fijn.
Simona is maar de tweede dame in het SKW die zelf heeft beseft dat ik een zwakke plek heb voor anaal vingeren.
De eerste dame was Anna VVR 8/1. En ja inderdaad de service van Simona was heel gelijkaardig als die van Anna.
Op het moment dat we in 69 zaten, ik aan het beffen, Simona aan het pijpen zonder condoom en een vinger in mijn kont, met haar lichaam volledig in contact met die van mijne leek het echt alsof ik met Anna bezig was.
Na wat wel een lange tijd leek, vroeg ze me of ik wilde neuken. Inderdaad gedaan, eerst in missionaris en dan in doggy. Wat me opviel was dat ze attent vroeg wat dat ik wou doen - zo echt een geval van: "Jij bent de klant, zeg het maar". Echt met een oog op dienstverlening.
Simona is iemand die ik waarschijnlijk zal terug zien. Het lichaam mag er wezen (zeker niet het beste), maar service is absoluut top.
Als Anna VVR 8/1 er niet is en de nood is hoog voor een Anna-niveau service ga ik naar Simona.
Na het einde vroeg ik haar of ze al lang in het SKW was. Het was immers de eerste keer dat ik haar in de buurt zag. Ze zei dat ze vroeger een jaar in het SKW heeft gewerkt, maar in de dag.
Maar de dagshift was slecht voor haar, dus zit ze nu in de nachtshift. Het is mogelijk dat ze een nieuwe naam gebruikt en misschien ook meer klant georienteerd is geworden.
Hoe dan ook, dit was een heel aangename bezoek.
als het je fetish is dan zou ik het gewoon voorstellen aan de dames, de meeste zullen het vast doen zolang je maar money schuift.Maar euhm, dus niemand die een dame ook met zichzelf laat spelen?
Kan iemand mij vertellen waarom deze recensie van mij plots hier in het stamcafé staat en niet meer een eigen onderwerp is?
De recensie was over Simona (Roe), Antwerpen, Villa Tinto 32 (nacht)
Link naar draadje (dat verdwenen is): https://www.girlsreview.nl/threads/simona-roe-antwerpen-villa-tinto-32-nacht.46037
Dat zie je verkeerd.Mister respectloos is hier ook weer
Mijn "vast adres" begint er soms spontaan zelf mee voor of tijdens de daad, maar dat hangt enorm van haar gemoed af.Maar euhm, dus niemand die een dame ook met zichzelf laat spelen?
Een antwoord (wel veel suggesties) heb ik niet echt gekregen.Wat is er momenteel (1u woensdagmorgen) aan de hand met de konijnenpijp?
Cfr. https://www.girlsreview.nl/threads/parkeren-antwerpen.32894/post-871873