Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is wat gezelliger wandelen voor mij minder ramen dat ik moet ontwijken maar die mannen met hun korte broeken met lelijke tatoeages of hun benen waar ik zelf al schrik van heb laat staan de dames
In plaats van het te hebben over mannen in korte broeken met lelijke tatoo's antwoord liever op die vraag van Stepbro aan jou " Dus Claudia laat je klaarkomen in haar mond? "
 
wie is kleine (gezicht type blanka vlasic) dame met groene ogen & tattoo tussen de borsten & op billen, dagshift bij Jiulia Verversrui 13/2 , iemand ervaring mee?
Dat is Tanya (aka Valentina), heeft hier vroeger ook gestaan en is dan verhuisd naar NL om vervolgens een beetje Europa rond te reizen en uiteindelijk hier terug terecht gekomen.
 
In het dagelijks leven ben ik een lopende verjaardagskalender. (niets staat op papier).
In het SKW ontfutsel ik ook tijdens bezoekjes pratende hun geboortedatums.
Deze week was ik bij een mooie meid en goede recensies. Precies even jong als Femke Bol.
(ter bescherming van privacy-gegevens kan/mag ik hier haar naam niet openbaar maken)
.
Even ter verduidelijking voor vooral de Belgische wandelaars
Femke Bol is een Nederlandse 400meter hardloopster, vooral supersnel op 400meter met horden, op dit onderdeel is ze een hele grote kandidate voor een zilveren medaille(we hopen massaal op GOUD) donderdag 8 augustus om 21.25uur op de Olympische Spelen in Parijs. Ook is ze toploopster van onze 400meter estafette-teams.
 
Laatst bewerkt:
Stamcafé, ook slap ouwe-dvp-en en vooral alle wereldproblemen oplossen

Gisteravond een accident in het SKW.
Twee gastjes op electrische step rijden veel te hard door de Schippersstraat . Een onverwachte zwenking naar rechts en klappen tegen de stoep en zo door de ruit bij SS 40/ 3 binnen. Gelukkig zat de dame daar niet ,anders een douche van vallend glas.
De jongens zetten het nog op een lopen maar pech voor hun juist de politie staat er net. Een van hun gaat nog weg per ambulance.
Consternatie alom en dames op straat. Zodoende nog staan praten met de knappe Tanya ( VT D nacht) . Toch wel vriendelijke meid en later in de nacht een bezoekje. Zeker een aanrader ook.
 
Gisteravond een accident in het SKW.
Twee gastjes op electrische step rijden veel te hard door de Schippersstraat . Een onverwachte zwenking naar rechts en klappen tegen de stoep en zo door de ruit bij SS 40/ 3 binnen. Gelukkig zat de dame daar niet ,anders een douche van vallend glas.
De jongens zetten het nog op een lopen maar pech voor hun juist de politie staat er net. Een van hun gaat nog weg per ambulance.
Consternatie alom en dames op straat. Zodoende nog staan praten met de knappe Tanya ( VT D nacht) . Toch wel vriendelijke meid en later in de nacht een bezoekje. Zeker een aanrader ook.
De stepper zal mogen opdraaien voor de kosten. Hij zal wel een dikke rekening gepresenteerd krijgen .
 
klappen tegen de stoep en zo door de ruit bij SS 40/ 3 binnen. Gelukkig zat de dame daar niet ,anders een douche van vallend glas.
Die 'stoep' zal wel het trapje van het gebouw zijn, denkelijk, want er is in het SKW geen stoep. Wel meer van die snelheidsduivels op een step of soms op een fiets.

Gouden tijden voor de glasleveranciers. Het raam van SS40/3, vorige zondag twee ramen omdat een halfdonker gekleurde cultuurverrijker liever amok maakte en een meisje slagen gaf ipv er gaan mee te neuken, een paar maanden geleden ene die bij de slager op de hoek onwel werd en door de glazen toog gevallen is...
 
Gisteravond een accident in het SKW.
Twee gastjes op electrische step rijden veel te hard door de Schippersstraat . Een onverwachte zwenking naar rechts en klappen tegen de stoep en zo door de ruit bij SS 40/ 3 binnen. Gelukkig zat de dame daar niet ,anders een douche van vallend glas.
De jongens zetten het nog op een lopen maar pech voor hun juist de politie staat er net. Een van hun gaat nog weg per ambulance.
Consternatie alom en dames op straat. Zodoende nog staan praten met de knappe Tanya ( VT D nacht) . Toch wel vriendelijke meid en later in de nacht een bezoekje. Zeker een aanrader ook.
Ge ziet er niets meer van
 
Terug
Bovenaan Onderaan