Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Welkom in Antwerpen.
Overigens zijn de meeste dames ook allochtonen, maar daar hoor ik je dan weer niet over klagen.
Ja ik vind het meestal een gezellige sfeer. Het hoeven allemaal geen voorbeeld burgers te zijn voor mij.
Als je het strikt bekijkt zijn Roemeense dames ook allochtonen, ja. Ik heb daarstraks samen met mijn echtgenote nog een lang gesprek gehad met een Roemeense dame die bepaalde groepen allochtonen, en iedereen weet waarover ik het heb, kotsbeu is en één van de belangrijkste redenen is waarom ze binnenkort definitief terug naar haar thuisland vertrekt.
 
Laatst bewerkt:
Welkom in Antwerpen.
Overigens zijn de meeste dames ook allochtonen, maar daar hoor ik je dan weer niet over klagen.
Ja ik vind het meestal een gezellige sfeer. Het hoeven allemaal geen voorbeeld burgers te zijn voor mij.
Proficiat
Als je het strikt bekijkt zijn Roemeense dames ook allochtonen, ja. Ik heb daarstraks samen met mijn echtgenote nog een lang gesprek gehad met een Roemeense dame die bepaalde groepen allochtonen, en iedereen weet waarover ik het heb, kotsbeu is en één van de belangrijkste redenen is waarom ze binnenkort definitief terug naar naar thuisland vertrekt.
Dank u
Hoe lang mag @Likker69 hier nog allochtone medemensen uitschelden?

Zo iemand moet toch definitief worden geband?
De meeste dames in skw denker er ook zo over!! Dan moeten die ook allemaal geband worden of wa?????? En trouwens , jij (Claudje 69 ) moet hier spreken over bannen?? Laat me ni lachen he
Hoe lang mag @Likker69 hier nog allochtone medemensen uitschelden?

Zo iemand moet toch definitief worden geband?
De meeste dames in skw denker er ook zo over!! Dan moeten die ook allemaal geband worden of wa?????? En trouwens , jij (Claudje 69 ) moet hier spreken over bannen?? Laat me ni lachen he
 
Laatst bewerkt:
Proficiat

Dank u

De meeste dames in skw denker er ook zo over!! Dan moeten die ook allemaal geband worden of wa?????? En trouwens , jij (Claudje 69 ) moet hier spreken over bannen?? Laat me ni lachen he

De meeste dames in skw denker er ook zo over!! Dan moeten die ook allemaal geband worden of wa?????? En trouwens , jij (Claudje 69 ) moet hier spreken over bannen?? Laat me ni lachen he
Spijtig dat racisten de discusie steeds trachten over te nemen.
We hebben het over de kostprijjs van NEUKEN EN DERGELIJKE en ineens gaat het over niet belgen.
Zielige bende hier....
 
Spijtig dat racisten de discusie steeds trachten over te nemen.
We hebben het over de kostprijjs van NEUKEN EN DERGELIJKE en ineens gaat het over niet belgen.
Zielige bende hier....
Melding komt steeds enkel via hetzelfde individu, negeren zou ik zeggen. Als er maar kan geklaagd worden, triestig.
Onlangs nog eens 's avonds gaan wandelen in een bijzonder gezellige relaxte sfeer waar het aanbod mijn verwachtingen overtrof, zelfs met een mix wandelaars van allochtonen en autochtonen. De wiet rokende kereltjes bleken dan nog blanke pubertjes die beter hun puistjes eens uitpitsen.
De meest irritante groep die er steeds rondwandelt en de dames als een stuk 'vlees' onderling bespreken is een mix van 'blanke' Belgen en Hollanders, hoor, wees maar zeker. Ongetwijfeld lezen ze mee, dan weet je wel wat ik bedoel over recensies en boeltje opstoken over dames waar ze niet wild van zijn.
Desondanks erger ik me er in geen honderd jaar aan, ik ben er al eens als het me uitkomt om wat plezier te maken (al is het zelfs eens een gewoon wandelingetje).
De meeste dames in skw denker er ook zo over!! Dan moeten die ook allemaal geband worden of wa?????? En trouwens , jij (Claudje 69 ) moet hier spreken over bannen?? Laat me ni lachen he
Je begrijpt het weer niet. Het gaat over jou, niet over de dames. Als je dergelijk werk doe, kies je zelf wie je aan je lijf laat frutselen, en wie niet. Dat heeft niets met allochtonen te maken.
 
Vond het deze namiddag triestig, weinig dames en bijna geen wandelaars. Slechts 2 dames gezien die er enigszins nog door konden. Eén daarvan werd voor mijn neus weggekaapt. Ben dan maar vertrokken want het was echt slecht.
Weer eens duidelijk dat smaken verschillen. Ik heb er minstens een stuk of 10 geteld die mij konden bekoren. Eentje daarvan ook bezocht, en bij de meeste van die anderen was het gordijntje vaker gesloten dan open. Dus zo heel slecht was het nu ook weer niet.
 
Proficiat

Dank u

De meeste dames in skw denker er ook zo over!! Dan moeten die ook allemaal geband worden of wa?????? En trouwens , jij (Claudje 69 ) moet hier spreken over bannen?? Laat me ni lachen he

De meeste dames in skw denker er ook zo over!! Dan moeten die ook allemaal geband worden of wa?????? En trouwens , jij (Claudje 69 ) moet hier spreken over bannen?? Laat me ni lachen he
Ik respecteer iedereen, ongeacht kleur, afkomst,…
 
Weer eens duidelijk dat smaken verschillen. Ik heb er minstens een stuk of 10 geteld die mij konden bekoren. Eentje daarvan ook bezocht, en bij de meeste van die anderen was het gordijntje vaker gesloten dan open. Dus zo heel slecht was het nu ook weer niet.
Dan was er niet veel sfeer
10 leuke vrouwen volgens jou.
Maar meeste daarvan ( dus minstens 6) met dichte gordijnen.
Dus was er niet veel vrouwelijk schoon zichtbaar. (hoogstens 4)
Dan loop je daar maar een beetje rond en wachtend tot er eentje voor jou vrij is.
Ondertussen kan je "genieten" van de overige dinos en transen.
Ik weet toch leuker vermaak op de zaterdagmiddag.
Ik respecteer iedereen, ongeacht kleur, afkomst,…
Dat is niet helemaal waar, mensen met sterk andere mening zou je het liefst bannen .


De jongens van buitenlandse islamitische komaf zijn echt een belangrijke groep klanten. Soms lopen ze in bravoure met een groep , maar ondertussen kijken ze wel en gaan ze de andere dag op hun eentje terug en glippen ze vlug binnen bij een mooie dame
Zit veel meer in de cultuur om dames te bezoeken dan bij Belgische en Nederlandse jongens.
En vooral stiekem !
 
Laatst bewerkt:
Dan was er niet veel sfeer
10 leuke vrouwen volgens jou.
Maar meeste daarvan ( dus minstens 6) met dichte gordijnen.
Dus was er niet veel vrouwelijk schoon zichtbaar. (hoogstens 4)
Dan loop je daar maar een beetje rond en wachtend tot er eentje voor jou vrij is.
Ondertussen kan je "genieten" van de overige dinos en transen.
Ik weet toch leuker vermaak op de zaterdagmiddag.

Lezen blijft toch lastig voor jouw.

Ik schreef dat hun gordijntjes vaker gesloten waren dan open. Ik heb ze dus wel allemaal een aantal keren kunnen zien, maar ze werkten ook goed tot zeer goed.

De anderen waren niet alleen maar transen en dino's zoals jij ze onrespectvol noemt, maar waren gewoon niet mijn type.

Mijn zaterdagmiddag uitje naar het skw bestaat ook uit meer dan alleen maar naar de dames kijken, zoals het voor een aantal anderen wel is.
 
Weer eens duidelijk dat smaken verschillen. Ik heb er minstens een stuk of 10 geteld die mij konden bekoren. Eentje daarvan ook bezocht, en bij de meeste van die anderen was het gordijntje vaker gesloten dan open. Dus zo heel slecht was het nu ook weer niet.
ja dat zijn er van jouw leeftijd Janus 80+😂,de meeste komen voor je jonge huppelkutjes😅
 
ja dat zijn er van jouw leeftijd Janus 80+😂,de meeste komen voor je jonge huppelkutjes😅
Mijn ervaring is juist dat je die jonge meiden van net 20 of 21 links moet laten liggen. Die hebben nog te weinig ervaring, en geven je in het beste geval een normale service. Voor de echt goede service moet je bij de meer ervaren dames zijn van minimaal een jaar of 25 a 26. Uiteraard zijn er van beiden ook uitzonderingen.
 
Mijn ervaring is juist dat je die jonge meiden van net 20 of 21 links moet laten liggen. Die hebben nog te weinig ervaring, en geven je in het beste geval een normale service. Voor de echt goede service moet je bij de meer ervaren dames zijn van minimaal een jaar of 25 a 26. Uiteraard zijn er van beiden ook uitzonderingen.
Laat die maar lekker liggen voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan