Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteravond al een nooddeur er in gezet.
Maar voor mij liep het verrassend af , een date met Tanya waar ik anders niet zou zijn gegaan. Altijd geil een eerste keer bij een meid die goede service geeft. Lekker condoompje vol gespoten.
 
Gisteravond een accident in het SKW.
Twee gastjes op electrische step rijden veel te hard door de Schippersstraat . Een onverwachte zwenking naar rechts en klappen tegen de stoep en zo door de ruit bij SS 40/ 3 binnen. Gelukkig zat de dame daar niet ,anders een douche van vallend glas.
De jongens zetten het nog op een lopen maar pech voor hun juist de politie staat er net. Een van hun gaat nog weg per ambulance.
Consternatie alom en dames op straat. Zodoende nog staan praten met de knappe Tanya ( VT D nacht) . Toch wel vriendelijke meid en later in de nacht een bezoekje. Zeker een aanrader ook.
Ik hoorde iemand vanmiddag vertellen dat het geen accidentje was, maar dat hij de step met opzet door de ruit gegooid heeft omdat hij ontevreden was over de dame haar service. Ook zou de noodruit vanochtend pas geplaatst zijn.
 
Welnee dan lees je niet alles en of goed. Maar vaak kunnen mensen hier een nondiscussie houden of ego gedie in bv recensietopics waar niemand wat aan heeft. Ruiten gaan kapot en worden vervangen, wie dat betaalt, who cares? Beter ervaringen met dames noteren of welke dames aanwezig zijn. Ik ga niet terplekke ruiten bestuderen die wel of niet vervangen zijn en mij afvragen wie dat betaald heeft😂
 
Welnee dan lees je niet alles en of goed. Maar vaak kunnen mensen hier een nondiscussie houden of ego gedie in bv recensietopics waar niemand wat aan heeft. Ruiten gaan kapot en worden vervangen, wie dat betaalt, who cares? Beter ervaringen met dames noteren of welke dames aanwezig zijn. Ik ga niet terplekke ruiten bestuderen die wel of niet vervangen zijn en mij afvragen wie dat betaald heeft😂
Hier in stamcafé mag voor mij part over van alles geschreven worden. Over rand gebeurtenissen die worden afgespeeld in het Schipperskwartier.
 
Laatst bewerkt:
Er wordt qua aantal bezoeken ook niet veel recensies geschreven, tel maar eens hoeveel recensies hier per dag erbij komen en hoeveel man daar per dag naar binnen gaan
En toch weten veel wandelaars precies waar ze moeten zijn en waar niet. De vaste wandelaars bespreken onderling tijdens het lopen door de straten.
Voor mannen die er zelden komen zijn recensies ook niet handig om dat dames nog al eens wisselen van raam en werktijden. Je moet wel heel goed je huiswerk doen , en dan zeker voor een dame of 5.
 
Misschien toch als forumlid even de beide voetjes op de grond houden. Het overgrote deel van de mannen die in het SKW rondlopen, en ook van degenen die bij de meiden binnengaan, kent dit forum niet eens. Overdag loopt er een flink aantal Vlamingen en Nederlanders rond, waar er denkelijk veel bij zijn die hier wel lezen. Maar zij maken op weekbasis maar een klein stukje uit van het totaal aantal klanten dat een gemiddelde dame over de vloer krijgt. Mensen van andere herkomst, die niet eens Nederlands kennen, zullen hier niet komen lezen. En toch hebben een aantal dames heel dikwijls een grote schare van dergelijk vaste klanten.

Er zijn meiden die heel wat méér klanten hebben dan de doorsnee dame en waarvan men hier nooit wat leest. En ik ken er ook die hier opgehemeld worden tot toppertje, door wat fans van hun, maar waar op sommige dagen geen kat lijkt over de vloer te komen. Veronderstel dus maar niet al te snel dat de klanten binnenkomen of wegblijven nadat ze hier eerst iets gelezen hebben. Reken maar dat de dames die er regelmatig staan, hun inkomsten hebben, want anders waren zij al lang weg. Voor de fun staat er geen enkele.
 
Misschien toch als forumlid even de beide voetjes op de grond houden. Het overgrote deel van de mannen die in het SKW rondlopen, en ook van degenen die bij de meiden binnengaan, kent dit forum niet eens. Overdag loopt er een flink aantal Vlamingen en Nederlanders rond, waar er denkelijk veel bij zijn die hier wel lezen. Maar zij maken op weekbasis maar een klein stukje uit van het totaal aantal klanten dat een gemiddelde dame over de vloer krijgt. Mensen van andere herkomst, die niet eens Nederlands kennen, zullen hier niet komen lezen. En toch hebben een aantal dames heel dikwijls een grote schare van dergelijk vaste klanten.

Er zijn meiden die heel wat méér klanten hebben dan de doorsnee dame en waarvan men hier nooit wat leest. En ik ken er ook die hier opgehemeld worden tot toppertje, door wat fans van hun, maar waar op sommige dagen geen kat lijkt over de vloer te komen. Veronderstel dus maar niet al te snel dat de klanten binnenkomen of wegblijven nadat ze hier eerst iets gelezen hebben. Reken maar dat de dames die er regelmatig staan, hun inkomsten hebben, want anders waren zij al lang weg. Voor de fun staat er geen enkele.
Hey you, the rock steady crew .....
 
En toch weten veel wandelaars precies waar ze moeten zijn en waar niet. De vaste wandelaars bespreken onderling tijdens het lopen door de straten.
Voor mannen die er zelden komen zijn recensies ook niet handig om dat dames nog al eens wisselen van raam en werktijden. Je moet wel heel goed je huiswerk doen , en dan zeker voor een dame of 5.
Grootste deel op een forum zijn lezers
 
Kan er iemand aub antwoorden op mijn vraag, ik ben zaterdagnacht rond 3u in de buurt weet er iemand of er dan goede dames zijn ?
Dan zijn ze al redelijk afgereden hoor door het uitgaanspubliek.
Niet het beste moment van de week om te gaan.
Zorg dan je dat niet dronken bent , anders wordt je snel geweigerd.

Als je van blond, slank en met behoorlijke tieten houdt misschien Ella (Vingerling 12/3 ) of Marie (Verversrui 28/6) eens kiezen. Die zijn er wel wat later volgens mij .
 
Laatst bewerkt:
Kan er iemand aub antwoorden op mijn vraag, ik ben zaterdagnacht rond 3u in de buurt weet er iemand of er dan goede dames zijn ?
er zijn vast nog wel wat dames, of ze goed zijn valt te bezien.

degene die na 3 uur s'nachts nog werken zijn moe of hebben nog niet genoeg klanten gehad. Op een uitzondering na zullen de meeste toppers rond dat tijdstip wel vertrokken zijn.
 
Op zaterdag wat eerder je date doen want de groepjes lopen eerst rond en vanaf 12 uur hebben ze genoeg lef en drank binnen om een vrouw te bezoeken.Dan willen ze allemaal tegelijk.
Door de week is juist rond 12 uur middernacht een mooie tijd , begint al wat stiller te worden , zijn ook meer
toppers weer vrij, en die willen nog graag een klantje doen voor ze naar huis gaan.
 
Ik wilde morgen een keer naar antwerpen komen om daar het aanbod te zien en te vergelijken met amsterdam en den haag. Wat zijn de grootste verschillen en is het een ritje waard? Ik kom overdag van 13:00 tot 17:00
 
Welk tijdstip is beter? Ik kan ook vanavond komen. En wat is er precies beter? Amsterdam vind ik vergane glorie tov de jaren 90. Toen zaten er studentes tussen die hun collegegeld bij elkaar harkten
 
Terug
Bovenaan Onderaan