Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSchrik om ergens binnen te gaan , of gewoon wa komen loeren om daarna thuis aan hun fluit te gaan trekke . Ben vrij zeker dat 70% van het "volk" dat er s'avonds rondloopt ( rondhangt) gewoon wa komt loeren en nergens binnengaanWat doen al die wachtende mannen aan de ingang van de Villa Tinto eigenlijk? Wachten op hun dame? Wachten tot hunne maat klaar is?
Sommigen kijken veel en bezoeken weinig of niksWat doen al die wachtende mannen aan de ingang van de Villa Tinto eigenlijk? Wachten op hun dame? Wachten tot hunne maat klaar is?
Die zijn er inderdaad ook heel wat. Van die vaste groepjes die je telkens ziet, heb ik de meesten nog nooit ergens binnen zien gaan.Sommigen kijken veel en bezoeken weinig of niks
Soms ook een deel van de avond , niet s'nachtsWeet iemand toevallig de of Jiulia VVR 13-4 alleen overdag werkt of ook tot in de nacht en toe hoe laat ongeveer ?
Anna doet neuken zonder condoom?Neuken zonder condoom bijna standaard in het Schipperskwartier!
Ook mooie meiden waarvan men zegt die hebben toch genoeg klanten.
Gisteren geneukt met ..... Issabella Claudia en Anna
Hoe pak je dat aan ,Stanislas,,Neuken zonder condoom bijna standaard in het Schipperskwartier!
n ij? Keukenrollen verkopen in het SKW????Hahaha de laatste berichten van deze man zijn top level comedy lekker junks neuken en rondcrossen in zijn ferrari.
Inderdaad, vandaag heeft @stanislas al 14 posts, daarvoor in 7 weken tijd welgeteld 2.Pfoe.. zo'n comeback maak ik niet vaak mee. Tegen zulk verbaal geweld is niemand bestand.
Ik ben geen mod, maar dit topic gaat over raamprostitutie en dit staat hier dus verkeerd.Heeft iemand ervaring met Noemie bij Victoria Secrer Garden
mod: ik hoop dat ik deze vraag in de juiste rubriek geplaatst heb?
Na dit bericht was zijn schrijfaanval weer gezakt tot NUL. Heeft dus toch resultaat.Inderdaad, vandaag heeft @stanislas al 14 posts, daarvoor in 7 weken tijd welgeteld 2.
Zoek je in zijn verleden, dan zie je, dat hij meermaals schrijf-aanvallen heeft!
Gelukkig geloven wij alles, of gaat het: oor IN, oor UIT.
Stopt is me uwe stoemme praatE
n ij? Keukenrollen verkopen in het SKW????
Jij bent de paljas van't SKWDe sletten daar praten 'laag' over de 'meubelstukken' hier....
Zij willenpoenpakken enhun pimps nog meer.... JA ook ZONDER CONDOOM!
Nu met de inflatie neukt 70% van de hoeren daar zonder condoom...
Tot spijt van wie 't enz enz....
Komaan conddoom en keukenrollenkopers.... ga er tegen in!
wat een onzin!!Neuken zonder condoom bijna standaard in het Schipperskwartier!
nee joh, geen een van de drieAnna doet neuken zonder condoom?
Dacht ik uiteindelijk wel hoor. Ik ga er van uit dat 99% van de DVP's dat niet doet.nee joh, geen een van de drie
99% is misschien wat veel, maar tussen de 90 en 95% is het zeker wat het niet doet. De meeste dames is hun gezondheid meer waard dan die paar euro die ze er misschien extra mee verdienen.Dacht ik uiteindelijk wel hoor. Ik ga er van uit dat 99% van de DVP's dat niet doet.
Ow toch 5 a 10 % wel. Diegene die het wel doen zijn misschien niet de populaiste?99% is misschien wat veel, maar tussen de 90 en 95% is het zeker wat het niet doet. De meeste dames is hun gezondheid meer waard dan die paar euro die ze er misschien extra mee verdienen.
Inderdaad. Niet de populairste en niet de mooisten. De meesten moeten het dan ook van die service en die gekken hebben die niets om hun gezondheid geven om nog iets te verdienen. 10% is misschien iets aan de hoge kant, maar rond de 5% kan het toch wel liggen.Ow toch 5 a 10 % wel. Diegene die het wel doen zijn misschien niet de populaiste?