Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrereninderdaad , ik word gek van grote kutlippen (gek in de goede betekenis ) Flory ( die gestopt is , van schipperstraat 47 ) had er ook zo'n lekkere ! Kathy van Vvr20 is niet mijn dingAlles is enorm bij Kathy.....zou voor jou toch wel de ideale date zijn.... ''Likker69 ''
We hebben toch nog iets gemeen dan Flory was een van mijn toppers. Tijdens de lockdown vaak afgesproken....inderdaad , ik word gek van grote kutlippen (gek in de goede betekenis ) Flory ( die gestopt is , van schipperstraat 47 ) had er ook zo'n lekkere ! Kathy van Vvr20 is niet mijn ding
Ik ook ! Beste pussy ever !! Mis haar wel , was echt een lieve,zotte doosWe hebben toch nog iets gemeen dan Flory was een van mijn toppers. Tijdens de lockdown vaak afgesproken....
Dan was je ook op de leguit . I totaly agree. Verdween wel heel onverwacht....Ik ook ! Beste pussy ever !! Mis haar wel , was echt een lieve,zotte doos
Ik ben tijdens de lockdown ook meerdere keren op de Leguit geweest. Maar voor Flory was ik te laat. Wel een aantal keren met Gabriella, en een keertje met Maria. Ook ik mis Flory best wel. Gabriella en Flory behoorden indertijd tot mijn toppers.Dan was je ook op de leguit . I totaly agree. Verdween wel heel onverwacht....
ja op da gezellig klein studiootje , vlak over den beenhouwer. Ze ontvangde daar met zen drieën tijdens de lockdown! Ieder om beurtenDan was je ook op de leguit . I totaly agree. Verdween wel heel onverwacht....
Zo klein was het daar niet hoor. Split level. Ik heb inderdaad wel eens met Gabriella voor de deur staan wachten tot Maria buiten kwam, en toen wij buiten kwamen stond Maria al weer voor de deur.ja op da gezellig klein studiootje , vlak over den beenhouwer. Ze ontvangde daar met zen drieën tijdens de lockdown! Ieder om beurten
Als je afspraak had met Gabriella dan moest je wachten tot Maria of Flory gedaan hadden , of omgekeerd . Heb er ook wel triootjes gehad met Flory en Gaby , ik mag er niet aan denken. Geweldige tijd
Idem. En vlak voor Nieuwjaar, net na de beste golden shower ooit, gaf ze haar prive nummer om na haar verlof af te spreken. En twee weekjes later waren prive nummer, werknummer en Flory zelf van de aardbodem verdwenenja op da gezellig klein studiootje , vlak over den beenhouwer. Ze ontvangde daar met zen drieën tijdens de lockdown! Ieder om beurten
Als je afspraak had met Gabriella dan moest je wachten tot Maria of Flory gedaan hadden , of omgekeerd . Heb er ook wel triootjes gehad met Flory en Gaby , ik mag er niet aan denken. Geweldige tijd
Als je binnen kwam tafel en stoelen, rechtdoor zetel en tv , voor salon links de "slaapkamer" met was mogelijkheid. Heb er serieus wat tijd doorgebracht tijdens de lockdown en ze werkten enkel tijdens de dagZo klein was het daar niet hoor. Split level. Ik heb inderdaad wel eens met Gabriella voor de deur staan wachten tot Maria buiten kwam, en toen wij buiten kwamen stond Maria al weer voor de deur.
Ja heb haar nog geneukt op 25 december toen ! Kerstdag , daarom weet ik het nog zo goed . Ze gingen dan met zen drieën terug naar Roemenië om nieuwjaar te vieren , maar alleen Maria en Gaby zijn toen terug gekomenIdem. En vlak voor Nieuwjaar, net na de beste golden shower ooit, gaf ze haar prive nummer om na haar verlof af te spreken. En twee weekjes later waren prive nummer, werknummer en Flory zelf van de aardbodem verdwenen
Ik was daar die dag haar laatste klant . De andere twee waren al weg. Kleine wereld. Maar wat mis ik dat wijf/lijf.Ja heb haar nog geneukt op 25 december toen ! Kerstdag , daarom weet ik het nog zo goed . Ze gingen dan met zen drieën terug naar Roemenië om nieuwjaar te vieren , maar alleen Maria en Gaby zijn toen terug gekomen
Ja, ben er nog niet goed van dat ze er niet meer isIk was daar die dag haar laatste klant . De andere twee waren al weg. Kleine wereld. Maar wat mis ik dat wijf/lijf.
Alweer akkoord. De zaligste befkut ter wereld. Nog vaak gecheckt of ze toch niet weer bereikbaar was....Ja, ben er nog niet goed van
De beste die in SKW heeft gewerkt! Sorry voor de andere "toppers" , maar het is zo! Krijg instant ne stijve als ik aan haar denkAlweer akkoord. De zaligste befkut ter wereld. Nog vaak gecheckt of ze toch niet weer bereikbaar was....
Dan heb ik Gabriella en Maria in een andere studio bezocht. Helemaal bovenin. Tegenover de deur waar je binnen kwam, tafel tegen de muur met stoelen. Rechts (straatzijde) een zithoek met kleine salontafel. Aan de achterzijde had je links een klein keukentje en rechts achterin een badkamertje met toilet. Daar tussen was een buitendeur. Tussen de eettafel en het badkamertje was een redelijk stijle trap naar de slaapkamer. Daar hadden zowel Gabriella als Maria behoorlijk wat kleding en attributen uitgestald.Als je binnen kwam tafel en stoelen, rechtdoor zetel en tv , voor salon links de "slaapkamer" met was mogelijkheid. Heb er serieus wat tijd doorgebracht tijdens de lockdown en ze werkten enkel tijdens de dag
Voor mij niet de beste, en zeker niet de beste allertijden, maar wel absolute top. Mocht ze dan ook ooit terugkomen, ik stap bij de eertse de beste gelegenheid binnen.De beste die in SKW heeft gewerkt! Sorry voor de andere "toppers" , maar het is zo! Krijg instant ne stijve als ik aan haar denk
Daarom dus dat ik haar nooit meer zie. Ik wandel voornamelijk overdag.Ze werkt iedere wo t/m zo in de avond/nachtshift
Bij mij was het ook die kamer. Ik heb Maria daar 1 keer eens geneukt. Dat was de enige keer daar; ik was toch wat voorzichtiger in die periode...Dan heb ik Gabriella en Maria in een andere studio bezocht. Helemaal bovenin. Tegenover de deur waar je binnen kwam, tafel tegen de muur met stoelen. Rechts (straatzijde) een zithoek met kleine salontafel. Aan de achterzijde had je links een klein keukentje en rechts achterin een badkamertje met toilet. Daar tussen was een buitendeur. Tussen de eettafel en het badkamertje was een redelijk stijle trap naar de slaapkamer. Daar hadden zowel Gabriella als Maria behoorlijk wat kleding en attributen uitgestald.
Ik weet het niet, maar ik kan wel zeggen dat het een hete tijger isKan iemand mij vertellen of kinky Llana weer terug is en vannacht aanwezig is?
JA, Kinky Llana is eindelijk terug.Kan iemand mij vertellen of kinky Llana weer terug is en vannacht aanwezig is?
Ik heb r niet zien staan in de nachtJA, Kinky Llana is eindelijk terug.
Heeft geen vaste kamer, gisteren Schippersstraat 47.
Thx Dan breng ik haar volgende week nog eens een bezoekjeZe werkt iedere wo t/m zo in de avond/nachtshift
In de volgende topic staat een overgenomen review over Katharina :Conclusie... van kinky tettenkanon Kathy in VR 20 achteraan hall zijn dus na al die jaren geen reviews?