Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, dat is een totaal andere Kathy. Blond ipv zwart. Mooie naturel borsten ipv siliconen sloopkogels. En ik schat dat ze nauwelijks half zo oud is.Is het niet deze?
Recensie - Kathy, Antwerpen, Verversrui 7/3
Hallo beste wandelaars. Sorry voor het niet volledig invullen van naam straat en nummer, naar dit kan ik niet omdat ik dit niet weet. Nu het volgende, ik heb een tweetal jaar geleden een blonde Kathy leren kennen in Gent en ze kwam van Antwerpen. Na de corona heb ik een haar daar niet meer...www.girlsreview.nl
Nee , hij bedoeld die achteraan de gang zit!! Nooit te zien wegens enkel op afspraakNee, dat is een totaal andere Kathy. Blond ipv zwart. Mooie naturel borsten ipv siliconen sloopkogels. En ik schat dat ze nauwelijks half zo oud is.
Dat weet ik daarom ook dat ik op Paulus zijn bericht reageerde dat hij een link van een totaal andere Kathy plaatste, en somde ik een aantal verschillen op.Nee , hij bedoeld die achteraan de gang zit!! Nooit te zien wegens enkel op afspraak
Wandel jij zelf ook Paulus. zomaar benieuwdIs het niet deze?
Recensie - Kathy, Antwerpen, Verversrui 7/3
Hallo beste wandelaars. Sorry voor het niet volledig invullen van naam straat en nummer, naar dit kan ik niet omdat ik dit niet weet. Nu het volgende, ik heb een tweetal jaar geleden een blonde Kathy leren kennen in Gent en ze kwam van Antwerpen. Na de corona heb ik een haar daar niet meer...www.girlsreview.nl
Zou dat kunnen dat dat jasmin is geeft ook tattoes met tekstje op haar benen heeft bruin haar denk ik schat 1m50 en staat er precies wat tegen haar zin. Stond voordien als ik men ni vergis op 29/1?Een vraagje wie is de knappe dame die staat in kamer schipperstraat 35/2 met glinsterend topje aan?
Zij is aanwezig zeker in de ochtend/ middag tot 13u gisteren.Weet er iemand of Vanessa die in de Vingerlingstraat 14/2 zat (dagshift) nog aanwezig is in het SKW?
Of is ze met verlof?
Heb ze dinsdagmiddag achter haar raam gezien , het was heel kalm in de straat ( feestdag )Zij is aanwezig zeker in de ochtend/ middag tot 13u gisteren.
Gisteren was ze er, maar haar "programma" liep maar tot 16h max... (heb ze gesproken rond de middag)Weet er iemand of Vanessa die in de Vingerlingstraat 14/2 zat (dagshift) nog aanwezig is in het SKW?
Of is ze met verlof?
Conclusie... van kinky tettenkanon Kathy in VR 20 achteraan hall zijn dus na al die jaren geen reviews?
Die heeft er serieuze kutlippen aanhangenTijd dat er eindelijk iemand zijn ervaring neerpent.....van deze Kinky blonde mega tettenkanon.
En voor wie Kathy niet zou kennen, hier kan je alvast kennis met haar maken....
Fetish Katherina, Maîtresse à Anvers
Fetish Katherina, Maîtresse à Anvers - SM - Dominationwww.fetishkatherina.be
heeft ze seks???Il a des lèvres de chatte sérieuses
Alles is enorm bij Kathy.....zou voor jou toch wel de ideale date zijn.... ''Likker69 ''Die heeft er serieuze kutlippen aanhangen
Ja...bij Kathy is bijna alles mogelijk....heeft ze seks???
Die conclusie is juist. Ik was er ook al naar op zoek, maar ze zijn er niet op GR.Conclusie... van kinky tettenkanon Kathy in VR 20 achteraan hall zijn dus na al die jaren geen reviews?
Enkel een mailadres om af te sprekenIs er ook iemand die een telefoon nummer heeft van Llana ??
Daar wil ik wel weer eens mee afspreken !!
Deze dame zou ik ook graag een keer bezoeken, tijdens haar vorige periode stond ze overdag op een laag nummer aan de even kant van de Schippersstraat als ik het me goed herinner? Een pand met een grote glazen deur dacht ik. Toen is het er nooit van gekomen.Contact - Kinky Llana
Kinkygirl Llana Schipperskwartier, Antwerpen Schippersstraat 38 Dagelijks van 10.00-20.00 uur Whatsapp: +32 465 49 61 59 Recensies Locatiewww.kinkyllana.com
Ze werkt iedere wo t/m zo in de avond/nachtshiftIk Zou Vera van VT nog eens willen bezoeken. Iemand een idea of ze er nog werkt ?