Heb ze al lang niet meer gezienZe stopt vaak erg vroeg meestal rond 15:00 al zelfs als haar echt verveelt zegt ze. Ik moet zelf maar eens haar weer bezoeken. Deze dame is voor veel dingen in.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb ze al lang niet meer gezienZe stopt vaak erg vroeg meestal rond 15:00 al zelfs als haar echt verveelt zegt ze. Ik moet zelf maar eens haar weer bezoeken. Deze dame is voor veel dingen in.
Vanessa werkt op VGL 14/1. Ik heb haar vorige week of misschien 2 weken geleden nog een keer gezien. Maar ik zie haar tegenwoordig inderdaad ook veel minder.Weet er iemand of Vanessa die in de Vingerlingstraat 14/2 zat (dagshift) nog aanwezig is in het SKW?
Of is ze met verlof?
Ze zei laatst dat ze begin volgende week op z'n laatst weer terug komt, als ze tenminste nog niet terug is.Weet er iemand of Vanessa die in de Vingerlingstraat 14/2 zat (dagshift) nog aanwezig is in het SKW?
Of is ze met verlof?
Ja op 14/2 zit duivelse MayaVanessa werkt op VGL 14/1. Ik heb haar vorige week of misschien 2 weken geleden nog een keer gezien. Maar ik zie haar tegenwoordig inderdaad ook veel minder.
Proost alvastTijd om naar Antwerpen te vertrekken richting Yasmine. Ik voel me alsof mijn stijve 30 seconden voor mij uitloopt....
ScholProost alvast
Dat is uniek, een man achter de ramen.Is de blondine (14/3 avond) op dit moment aanwezig? Ken je zijn naam?
Vingerlingstraat.C'est unique, un homme derrière les fenêtres.
est-ce au Verversrui ?
Had totaal geen idee dat ze voor meer in was dan het euh "gewone".Yezzz. En ja ze is populair
Schipperstraat 47Llana blijkbaar terug in Schippersstraat gesignaleerd! Wonderen zijn de wereld niet uit.
Dag- of nachtshift?Llana blijkbaar terug in Schippersstraat gesignaleerd! Wonderen zijn de wereld niet uit.
Schrijf er éénVanavond Monica bezocht. Een 25 jarige Roemeense dame met zwart haar, beetje latina look. Stond vandaag de gehele dag op Verversrui 14-2 naast Adelina.
Waar vind ik haar topic?
Jamer, want als ik zo naar de foto's kijk vind ik het héél jammer daar nooit eens bij gegaan te zijn - amai!Zij doet nu privė ontvangst, niet meer in het raam. https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/xx-hellen-new-in-your-city-xx-gfe.html
Ben ook wel benieuwd, want was van plan om dit ''hot'' tijgertje morgen eindelijk nog eens te ....Iemand Llana vanavond al gezien?
Kom juist van SKW schipperstraat 47 was leeg en geen licht !! Ben bij Erica in de verversrui geweestBen ook wel benieuwd, want was van plan om dit ''hot'' tijgertje morgen eindelijk nog eens te ....
9 of 11 middelste raamOp welk nummer staat die Erica in Verversrui ?