Keep Dreaming
Stamgast
Voldoende hoog ja .Jij hebt wel een hoge dunk van uzelf .....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVoldoende hoog ja .Jij hebt wel een hoge dunk van uzelf .....
Dat is Jasmine. Geeft een prima service. Heb ik topic over gestart.Beste mensen weet er iemand de naam van het meisje die in de dag staat op villa tinto 35 blond haar alvast vriendelijk bedankt
Veel te hoog zul je bedoelen.Voldoende hoog ja .
Ik ben niet zo snel tevreden, en met zekerheid lang niet zo snel als jij, maar over Anna Maria ben ik uiterst tevreden. Veel van de dames kunnen nog aardig wat van haar leren.Ja als je met Anna Maria tevreden bent ....
Het was vanmiddag inderdaad heel erg rustig. De dames die wel werkten hadden echter wel bijna allemaal bijna continu hun gordijntjes dicht. Het viel dus niet mee om ergens binnen te geraken, maar het is me uiteindelijk toch gelukt.Ik was er rond 13h00 en vond het maar triest gesteld met de bezetting. Heel weinig mooie dames aanwezig...gelukkig wel 3 toppers, namelijk Monica, Maria en Anais.
Op nieuwjaarsdag is de bezetting wat karig maar 's avonds zijn er toch voldoende dames aanwezig.Dat is Jasmine. Geeft een prima service. Heb ik topic over gestart.
Veel te hoog zul je bedoelen.
Ik ben niet zo snel tevreden, en met zekerheid lang niet zo snel als jij, maar over Anna Maria ben ik uiterst tevreden. Veel van de dames kunnen nog aardig wat van haar leren.
Het was vanmiddag inderdaad heel erg rustig. De dames die wel werkten hadden echter wel bijna allemaal bijna continu hun gordijntjes dicht. Het viel dus niet mee om ergens binnen te geraken, maar het is me uiteindelijk toch gelukt.
Keep on dreamingWeet iemand een aantrekkelijke dame in het skw die goed pijpt zonder condoom en ook nog slikt?
Niks. De juiste vraag is misschien: wat is er mis met Keep Dreaming ???Wat is er mis met Ana Maria???
En als je iemand zoekt die je sterretje wil likken...dan moet je bij Likker69 zijn.Keep on dreaming
Wat is er mis aan mij?Niks. De juiste vraag is misschien: wat is er mis met Keep Dreaming ???
Proficiat met je helderziendheid. Mijn eerste recensie is inderdaad reeds geschreven.Proficiat met je eerste post over het SKWA als Newbie.
Blijkbaar weer een lid rijker die heel wat recensies zal schrijven ...
Dat is 1 per maand.Ik zie dat jij 24 recensies hebt geschreven op 2 jaar tijd. Ook niet bepaald veel om direct opmerkingen te maken, want jouw bericht dat ik hierboven citeer is gewoon topicvervuiling en zegt dus niets.
Misschien gaat hij vaak bij dezelfde.Dat is 1 per maand.
Schrijf jij veel recensies dan?Proficiat met je eerste post over het SKWA als Newbie.
Blijkbaar weer een lid rijker die heel wat recensies zal schrijven ...
Als het hebt over irritante berichten, vind ik persoonlijk dit bericht van jou meer irritant dan wat je aanklaagt. Of kick je erop om klanten van een bepaald meisje uit te lachen, omdat zij een andere voorkeur hebben dan jij, blijkbaar?Ja als je met Anna Maria tevreden bent ....
Het zegt juist heel veel.Proficiat met je helderziendheid. Mijn eerste recensie is inderdaad reeds geschreven.
Toch blijven recensies schrijven a.u.b.!Nog eens in skw geweest/geraakt na langere tijd. Neen, recensies schrijf ik geruime tijd niet meer. De reden laat zich raden. Voorstanders die er zelf positieve ervaring mee hadden zijn 'gelukkig", degenen die er niets van moeten weten, stampen je recensie de grond in. Geen zin meer in. Dat ruikt naar manipulatie om bepaalde meisjes in een beter daglicht te krijgen. Ik weet verduiveld goed genoeg hoe het eraan aan toe gaat.
Heb onverwacht de beste frist timer op mijn palmares staan na een onwaarschijnlijke knaldate. Heeft het zin in detail te treden? Neen, echt niet. Ze is puur naturel wat dan 'tegenstanders' doet lachen, niet?
Ooh ja, zoek het uit, ze staat in de avondshift thv VGL 8. Je kan gokken tussen 4 meisjes. Succes! Ik ging alvast tevreden naar huis.
Goede voornemens... Maar als je hier iets schrijft dat bepaalde mensen niet aan staat, lijkt het net alsof je een Oekraïner bent die door een hoopje Russische boeren wordt afgeschoten. Boeren en hoeren, het is maar 1 letter verschil, maar ik weet wél voor wie ik het meeste waardering heb.Toch blijven recensies schrijven a.u.b.!
De grote stille meerderheid heeft er veel aan.
En… het is toch jouw ervaring… who cares of een ander die afbreekt (of bevestigt).
Keep going please!
Van de weinig dames die ik nog bezoek zijn er meer dan de helft waar ik vaker kom. Volgens u moet ik elke keer weer een recensie schrijven?Misschien gaat hij vaak bij dezelfde.
Wie weet.
Gisteren waren er veel lege ramen over het ganse Schipperskwartier. Het zal vandaag ook niet zo vet geweest zijn. Mijn buikgevoel zegt dat het volgende week terug beter zal zijn.Hoe was/is de bezetting vandaag? Is het de moeite waard om naar het skw te rijden?