Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste mensen weet er iemand de naam van het meisje die in de dag staat op villa tinto 35 blond haar alvast vriendelijk bedankt
Dat is Jasmine. Geeft een prima service. Heb ik topic over gestart.
Voldoende hoog ja .
Veel te hoog zul je bedoelen.
Ja als je met Anna Maria tevreden bent ....
Ik ben niet zo snel tevreden, en met zekerheid lang niet zo snel als jij, maar over Anna Maria ben ik uiterst tevreden. Veel van de dames kunnen nog aardig wat van haar leren.
Ik was er rond 13h00 en vond het maar triest gesteld met de bezetting. Heel weinig mooie dames aanwezig...gelukkig wel 3 toppers, namelijk Monica, Maria en Anais.
Het was vanmiddag inderdaad heel erg rustig. De dames die wel werkten hadden echter wel bijna allemaal bijna continu hun gordijntjes dicht. Het viel dus niet mee om ergens binnen te geraken, maar het is me uiteindelijk toch gelukt.

Laatst bewerkt:
Dat is Jasmine. Geeft een prima service. Heb ik topic over gestart.

Veel te hoog zul je bedoelen.

Ik ben niet zo snel tevreden, en met zekerheid lang niet zo snel als jij, maar over Anna Maria ben ik uiterst tevreden. Veel van de dames kunnen nog aardig wat van haar leren.

Het was vanmiddag inderdaad heel erg rustig. De dames die wel werkten hadden echter wel bijna allemaal bijna continu hun gordijntjes dicht. Het viel dus niet mee om ergens binnen te geraken, maar het is me uiteindelijk toch gelukt.
Op nieuwjaarsdag is de bezetting wat karig maar 's avonds zijn er toch voldoende dames aanwezig.

Niks. De juiste vraag is misschien: wat is er mis met Keep Dreaming ???
Wat is er mis aan mij?
Als ik dingen lees als :
" ik krijg altijd extra tijd"
" er zijn nog veel meiden die wat van AnaMaria zouden kunnen leren "
( oh ja, wie dan en wat dan )

Dat is geen duidelijkheid geven , maar onduidelijkheid creëren.
Zijn maar paar voorbeelden .

Ik vind dat irritant .

Laatst bewerkt door een moderator:
Ieder heeft zijn eigen budget en bezoekfrequentie. Ik schrijf ook niet alles op meer, omdat je vaak dan alleen maar commentaar krijgt. Overigens vaak van gasten die hier iedere dag online zijn en op iedereen commentaar hebben of alles beter weten en zelf ook maar beperkt recensies schrijven. Voor die gasten is niks goed.

Schrijf je veel dan geloven ze het niet of zijn ze inhoudelijk weer niet met je eens, ook als ze zelf geen recensie bij die dame hebben geschreven.... schrijf je 1x per maand dan is het weer te weinig volgens die droeftoeters om een mening te hebben. 🙄

Nog eens in skw geweest/geraakt na langere tijd. Neen, recensies schrijf ik geruime tijd niet meer. De reden laat zich raden. Voorstanders die er zelf positieve ervaring mee hadden zijn 'gelukkig", degenen die er niets van moeten weten, stampen je recensie de grond in. Geen zin meer in. Dat ruikt naar manipulatie om bepaalde meisjes in een beter daglicht te krijgen. Ik weet verduiveld goed genoeg hoe het eraan aan toe gaat.
Heb onverwacht de beste frist timer op mijn palmares staan na een onwaarschijnlijke knaldate. Heeft het zin in detail te treden? Neen, echt niet. Ze is puur naturel wat dan 'tegenstanders' doet lachen, niet?
Ooh ja, zoek het uit, ze staat in de avondshift thv VGL 8. Je kan gokken tussen 4 meisjes. Succes! Ik ging alvast tevreden naar huis.

Proficiat met je helderziendheid. Mijn eerste recensie is inderdaad reeds geschreven.
Het zegt juist heel veel.
Ik citeer hieronder even je eerste bericht onder je huidige nickname "dickdebock"

"Niks. De juiste vraag is misschien: wat is er mis met Keep Dreaming ??? "

Nou dit kan wel tellen als binnenkomer!

Case closed.

Nog eens in skw geweest/geraakt na langere tijd. Neen, recensies schrijf ik geruime tijd niet meer. De reden laat zich raden. Voorstanders die er zelf positieve ervaring mee hadden zijn 'gelukkig", degenen die er niets van moeten weten, stampen je recensie de grond in. Geen zin meer in. Dat ruikt naar manipulatie om bepaalde meisjes in een beter daglicht te krijgen. Ik weet verduiveld goed genoeg hoe het eraan aan toe gaat.
Heb onverwacht de beste frist timer op mijn palmares staan na een onwaarschijnlijke knaldate. Heeft het zin in detail te treden? Neen, echt niet. Ze is puur naturel wat dan 'tegenstanders' doet lachen, niet?
Ooh ja, zoek het uit, ze staat in de avondshift thv VGL 8. Je kan gokken tussen 4 meisjes. Succes! Ik ging alvast tevreden naar huis.
Toch blijven recensies schrijven a.u.b.!
De grote stille meerderheid heeft er veel aan.
En… het is toch jouw ervaring… who cares of een ander die afbreekt (of bevestigt).
Keep going please! 🙏

Toch blijven recensies schrijven a.u.b.!
De grote stille meerderheid heeft er veel aan.
En… het is toch jouw ervaring… who cares of een ander die afbreekt (of bevestigt).
Keep going please! 🙏
Goede voornemens... Maar als je hier iets schrijft dat bepaalde mensen niet aan staat, lijkt het net alsof je een Oekraïner bent die door een hoopje Russische boeren wordt afgeschoten. Boeren en hoeren, het is maar 1 letter verschil, maar ik weet wél voor wie ik het meeste waardering heb.

Misschien gaat hij vaak bij dezelfde.

Wie weet.
Van de weinig dames die ik nog bezoek zijn er meer dan de helft waar ik vaker kom. Volgens u moet ik elke keer weer een recensie schrijven?

En in mijn vriendenkring heb ik 3 dames waar iets gaan eten of drinken regelmatig eens uitloopt in meer.

Ik denk niet dat ik daar iets van aan uw neus moet hangen.

Erg druk was het niet, maar het was ook niet dramatisch kalm. Ik had er zeker 5 - 6 waar ik het vooraf zag mee zitten. 2 waren er niet, een derde werd voor mijn neus weggekaapt door iemand anders, en ik ben uiteindelijk bij een Poolse geweest in de VVR waar ik een recensie over schreef. Die beweerde dat het helemaal niet zo slecht was met het aantal klanten. Meestal klagen de dames. Deze niet. Wat er van waar is, weet ik ook niet. Ik heb er in alle geval mijn plezier aan gehad.

Terug
Bovenaan Onderaan