Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met de nederlandstalige dame die in de nacht op Schippersstraat 47/3 staat?

Stond draagt meestal een zwarte body.
Oudere dame +/- 40 jaar oud, blond, dikkere kont en precies mooie C cup.

Ze had het redelijk druk dus wss bekende dame met goede service.
Iemand die weet wie dit is?

Thanks!

Ja maar @Janus jij krijgt altijd maar gratis extra tijd en de rest van de wereld niet.
Heb je honing aan je kont ?
Een gouden pik.
Zijn wij allemaal horken, eikels , lelijk als de nacht of zo?
Tja, ik heb dezelfde ervaring als Janus.
Bij mijn 6 vaste dames ben ik meestal 1u 15 binnen, voor 60 minuten actie en dan 15 min talk time. En dit voor 150 eurotjes.
Maar ja, na 10 jaar of meer klant weten ze wat ze aan jou hebben (euro's) en ik weet wat ik kan verwachten (service).
De tijd dat ik elke week veranderde van meid voor 50 eur of toen nog 500 of 1000bf is lang achter mij. Was ook een mooie tijd, maar ik ga nu voor service.

Bij mijn 6 vaste dames ben ik meestal 1u 15 binnen, voor 60 minuten actie en dan 15 min talk time. En dit voor 150 eurotjes.
Maar ja, na 10 jaar of meer klant weten ze wat ze aan jou hebben (euro's) en ik weet wat ik kan verwachten (service).
De tijd dat ik elke week veranderde van meid voor 50 eur of toen nog 500 of 1000bf is lang achter mij. Was ook een mooie tijd, maar ik ga nu voor service.
Vind 150 wel veel geld .. dan ga ik persoonlijk liever naar en privehuis voor meer gfe ervaring of en ero sauna of club..

Wow. Dames die daar al 10 jaar of langer zitten. Die hebben echt het hoerenvak als roeping en een mega bankrekening gekregen.
Dat is niet te de groep die ik bezoek.
Maar het wordt me wel duidelijker dat fenomeen van extra tijd en hoe te verkrijgen.

Dan maar geen extra tijd bedenk ik me
opeens . Maar fris en fruitig graag.

Aan diegene die het skw al iets langer kennen: ik heb hoe langer hoe meer heimwee naar de Marokkaanse Yasmina (e) van de Schippersstraat, met haar gescheurde jeansbroek waar je haar kardashiankont doorzag. Wat een lekkere mokkel. Gestopt wellicht in 2016-17, maar spreek me gerust tegen 🙏☺️ zo lekker ze niet meer tegengekomen, op Maissa na dan. Grtn

Aan diegene die het skw al iets langer kennen: ik heb hoe langer hoe meer heimwee naar de Marokkaanse Yasmina (e) van de Schippersstraat, met haar gescheurde jeansbroek waar je haar kardashiankont doorzag. Wat een lekkere mokkel. Gestopt wellicht in 2016-17, maar spreek me gerust tegen 🙏☺️ zo lekker ze niet meer tegengekomen, op Maissa na dan. Grtn
Idd ,waren er vroeger veel van dat soort toppers..
heb vorig jaar in de avond wel is en Marokkaanse mokkel gespot maar helaas niet binnengegaan toen..

Zo had je er ook vroeger ook en geile milf van antwerpen zitten..
Ook helaas nooit meer terug gezien , en zo kan ik er wel nog paar noemen in die straat

Iemand ervaring met dvp ,ze werkt in de dag soms ,VT 26 laatste raam als je naar SS gaat ,slank petite dvp zwart haar met tattoes ,ze vraagt wel 100 Euro ,de 50 Euro wandelaars doet ze niet denk dat er een topic bestaat ...

Idd ,waren er vroeger veel van dat soort toppers..
heb vorig jaar in de avond wel is en Marokkaanse mokkel gespot maar helaas niet binnengegaan toen..

Zo had je er ook vroeger ook en geile milf van antwerpen zitten..
Ook helaas nooit meer terug gezien , en zo kan ik er wel nog paar noemen in die straat
Ik herinner mij Mireilla ... Leuke tijden mee beleefd

Terug
Bovenaan Onderaan