Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ervaring 😃
Gisteren waren er veel lege ramen over het ganse Schipperskwartier. Het zal vandaag ook niet zo vet geweest zijn. Mijn buikgevoel zegt dat het volgende week terug beter zal zijn.
Overdags zijn er al maanden vele lege ramen, 60% leeg soms iets meer of minder. Avondbezetting is beter, weet niet nauwkeurig hoe ie nu is qua bezetting?

Laatst bewerkt:
zouden die dames dan niet in nederland zijn gaan werken als ze de belgen beu waren en liever de nederlanders hadden....
Misschien moeten jullie in nederland blijven dan komen die meisjes vanzelf jullie kant uit :sneaky:
Ze volgen het geld en overal is wat, men kan niet overal op zelfde punt werken, en in België makkelijker huren en goedkoper en geen gedoe met belasting. En forumgedrag interesseert de dames niet, hebben ze weinig last van, lachen ze eerder om.

Dag allemaal,

Ik overweeg morgen een dagtripje naar het SKW maar ik lees dat de bezetting eerder laag is en nog op gang moet komen na de kerstperiode. Kan iemand mij een inschatting geven van bezetting? Is het de moeite waard op dit moment?

Alvast bedankt!

Dag allemaal,

Ik overweeg morgen een dagtripje naar het SKW maar ik lees dat de bezetting eerder laag is en nog op gang moet komen na de kerstperiode. Kan iemand mij een inschatting geven van bezetting? Is het de moeite waard op dit moment?

Alvast bedankt!
Het ligt er ook een beetje aan hoe ver je er voor gaat rijden. Het is natuurlijk vrij saai allemaal met die paar vrouwen aanwezig. Tja er zal altijd wel iets zijn om te sexen , maar het rondlopen is ook deel van de fun.

Bedankt voor jullie antwoorden! In welke grootorde kan ik de bezetting voorstellen? 10-20 dames of eerder 20-40 of zelfs meer?

Ik vind het natuurlijk ook prettig om rond te wandelen, daar niet van. Maar ik zou het wel jammer vinden om een beperkt aanbod te hebben.

Fijn weekend iedereen!

Dat is gerekend met de 300+ ramen die er zijn, en 25 tot 30% bezetting die steeds genoemd wordt. En ja, ik reken dan ook iedereen mee die achter het raam aan het werk is. Ik was er gistermiddag. Ik heb het niet exact geteld, maar 70 waren er toch wel aan het werk.

Dat is gerekend met de 300+ ramen die er zijn, en 25 tot 30% bezetting die steeds genoemd wordt. En ja, ik reken dan ook iedereen mee die achter het raam aan het werk is. Ik was er gistermiddag. Ik heb het niet exact geteld, maar 70 waren er toch wel aan het werk.
Janus, hier ben jij niet aan het promoten, want voor dit aantal (minimaal 70)wil ik mijn handen in het vuur steken. Ik tel jij dan ook de shemales mee, doe jij dan ook? (Echter, 25 tot 30% is in aantal 77 tot 93 van 309 ramen)

Ik bedank de forumleiding voor het aktief handelen op de rentree van een verbannen ex-lid

Laatst bewerkt:
Janus, hier ben jij niet aan het promoten, want voor dit aantal (minimaal 70)wil ik mijn handen in het vuur steken. Ik tel jij dan ook de shemales mee, doe jij dan ook? (Echter, 25 tot 30% is in aantal 77 tot 93 van 309 ramen)
Vanwege de verlofperiode is die 25 tot 30% misschien lichtjes te hoog. Daar had ik geen rekening mee gehouden bij het schrijven van dat bericht, maar zoals je ook van een ander lid hebt kunnen lezen, waren er toch zeker een 60-tal dames en shemales aan het werk. Dus met mijn ondergrens zat ik er nog niet zo heel ver naast. En ik had de percentages niet exact uitgerekend. Ja, ik tel ook de shemales mee, want ook daar zijn liefhebbers voor.

En ik hoef het skw niet te promoten. Dat doen de Nederlanders wel die ook in Den Haag en Amsterdam komen. Ik wil alleen dat er een correct beeld van het skw weergegeven wordt, en het niet afgekraakt wordt. Zoals je heel vaak kunt lezen is het skw de beste raambuurt in de hele verre omtrek. Niet omdat het hier zo geweldig gaat, maar omdat het op de andere plaatsen nog veel slechter is.

Vanwege de verlofperiode is die 25 tot 30% misschien lichtjes te hoog. Daar had ik geen rekening mee gehouden bij het schrijven van dat bericht, maar zoals je ook van een ander lid hebt kunnen lezen, waren er toch zeker een 60-tal dames en shemales aan het werk. Dus met mijn ondergrens zat ik er nog niet zo heel ver naast. En ik had de percentages niet exact uitgerekend. Ja, ik tel ook de shemales mee, want ook daar zijn liefhebbers voor.

En ik hoef het skw niet te promoten. Dat doen de Nederlanders wel die ook in Den Haag en Amsterdam komen. Ik wil alleen dat er een correct beeld van het skw weergegeven wordt, en het niet afgekraakt wordt. Zoals je heel vaak kunt lezen is het skw de beste raambuurt in de hele verre omtrek. Niet omdat het hier zo geweldig gaat, maar omdat het op de andere plaatsen nog veel slechter is.
Ga eens een kijkje nemen in Oostende of op andere plaatsen dan zal je snel het verschil wel merken.

In het verleden ben ik zo ongeveer in alle raambuurten geweest. Toen stak het skw al ver boven de rest uit.
Het is niet voor niks dat ze her en der afzakken naar het Schipperskwartier om dat wij gewoon de beste zijn. En als het eens minder is in bepaalde periodes dan zitten sommige wat te klagen om dat ze zo gewoon zijn dat er veel dames zitten.

Er is 1 redlight district dat voor mijn smaak iets beter is dan SKW maar het ligt hier een paar duizend kilometer van en dat is Tobita shinichi in Osaka maar dat komt vooral door de Japan koorts

Terug
Bovenaan Onderaan