Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenS'avonds kan je gewoon lekker wandelen in het skw natuurlijk er loopt van alles rond maar dat is ook logisch in zo`n mooie stad als AntwerpenTijdens de dag serieus volk !!! S'avonds allochtonen, zatlappen en snotneuzen die de meisjes lastig vallen!! Sorry maar dit is wat het merendeels van de meisjes ZELF vertellen!!!
Dan ben je Zondags nog niet geweest ,dan lopen er of per ongeluk wandelen de ouders met hun kinderen door de straten op weg of van de Mas wat onbegrijpelijk is !kans dat je iemand tegenkomt die je kent ,jaren geleden wandelde er ook een bekende acteur rond in het skw dus BV 's komen er ookS'avonds kan je gewoon lekker wandelen in het skw natuurlijk er loopt van alles rond maar dat is ook logisch in zo`n mooie stad als Antwerpen
iedereen is dan wel op zoek naar vertier!!! dat er alleen allochtonen zatlappen en snotneuzen rondlopen slaat nergens op!!!!
theo
Voor licht kinky zou ik zeker Andreea (SS32/3) aanraden. Supermeid. Doet me trouwens een beetje aan Gabriela denken qua uitstraling, als je de mooie en jonge Gabriela bedoelt tenminste. Ira zit echt in de rol van sm-meesteres, waardoor de opties wat beperkter zijn. Met Andreea kan je nog alle kanten uit.
Dan ben je Zondags nog niet geweest ,dan lopen er of per ongeluk wandelen de ouders met hun kinderen door de straten op weg of van de Mas wat onbegrijpelijk is !kans dat je iemand tegenkomt die je kent ,jaren geleden wandelde er ook een bekende acteur rond in het skw dus BV 's komen er ook
Ik redeneer omgekeerd.Was ook reeds van plan deze eens te bezoeken (enorm nektattoo en redelijk mager van gestalte). 1ste maal had ze net gedaan met haar shift, de 2de keer had ze totaal geen aandacht voor klanten door dat getokkel op haar smartphone. Ik stap enkel ergens binnen indien er effectief oogcontact is me binnen te lokken
Dat laatste klopt toch ook niet helemaal. De toppers zoeken ook wel contact en je aandacht, maar ze zullen niet uitgebreid op het raam staan kloppen.Nuja, ik kan niet zeggen dat de aandachtzoekers idd slechte service geeft, omdat ik die nu eenmaal niet of heel zelden bezoek, maar ik kan wel al zeggen dat het omgekeerde wel klopt: de meiden die een echt goeie service gaven/geven hebben 1 ding gemeen, die gaan geen aandacht opzoeken.
Er is nog steeds een acteur die ik van tijd tot tijd door het SKW zie fietsen.Dan ben je Zondags nog niet geweest ,dan lopen er of per ongeluk wandelen de ouders met hun kinderen door de straten op weg of van de Mas wat onbegrijpelijk is !kans dat je iemand tegenkomt die je kent ,jaren geleden wandelde er ook een bekende acteur rond in het skw dus BV 's komen er ook
enfin toch een risico als bestaand koppel als je met uw man door SKw wandelt is het alsof je met een kleine langs een snoepwinkel voorbij
passeert de verleiding zou groot zijn als je al die lekkers zie zitten !
De grootste kamer waar, ik van katoen heb gegeven, in het SKW was VR 4/1 .Welke panden hebben mooie ruime kamers? Eventueel met bad of jacuzzi. Ga sinds lange tijd weer naar het SKW en herinner mij kamers beneden gelijk achter een gordijn. Vond ik niet zo prettig. Vandaar deze vraag. Bedankt alvast
Er is nog steeds een acteur die ik van tijd tot tijd door het SKW zie fietsen.
Is dan al zeer lang geleden, want gordijnen zijn er al lang niet meer.Welke panden hebben mooie ruime kamers? Eventueel met bad of jacuzzi. Ga sinds lange tijd weer naar het SKW en herinner mij kamers beneden gelijk achter een gordijn. Vond ik niet zo prettig. Vandaar deze vraag. Bedankt alvast
De grootste kamers die ik ken zijn ss 6 en 10. Dat zijn complete appartementen. Verversrui 9 ben ik ook een paar keer op een hele grote kamer geweest. Maar dat was voordat het grondig verbouwd werd. Het heeft nu meer ramen, dus grote kans dat de kamer in twee gedeeld is.De grootste kamer waar, ik van katoen heb gegeven, in het SKW was VR 4/1 .
Er is maw geen lijn in te trekken. Ik zou zeggen vertrouw op jullie rip-off radar boys.Uiteraard. Ik bedoel dan ook de dames die continu op hun telefoon bezig zijn. Iedere dame is wel eens aan het bellen of appen. Of met klanten voor een afspraak of met het thuisfront. Of zitten eens een filmpje te kijken of een spelletje te spelen.
Er is maw geen lijn in te trekken. Ik zou zeggen vertrouw op jullie rip-off radar boys.
Wordt SS18 dan terug gebruikt ? Dit pand was bij mijn " weten" al maanden dicht ?Sowieso hebben ze zeeeer veel werk op vrijdag- en zaterdagavond. Vorige week waren amper 1/4 van de ramen met verlichting bezet, de rest was bezig. En vele van hen openden hun gordijn en konden ze direct weer sluiten.
Toen ik binnen ging bij Rebecca SS18 zei ze dat het heel druk is. Van crisis niets te merken.
Via deze link kan je alles vinden : https://www.slimnaarantwerpen.be/nl/werken-events/wk-wielrennen-2021aan de belgen kunnen jullie mischien effe laten weten hoe het zit met de wegafsluitingen in antwerpen vanwege het wk wielrennen?
is het alleen overdag dit weekend en kunnen we in de avond wel parkeren op de brouwersvliet? of omgeving van skw?
Theo