En dragen ze een korte broek ?ja 2 uur namiddag das speel kwartier voor de kleine kindjes ? echte mannen wandelen snachts
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn dragen ze een korte broek ?ja 2 uur namiddag das speel kwartier voor de kleine kindjes ? echte mannen wandelen snachts
bedoel je dat ze daar in antwerpen nog een school kostumeke moeten dragen?En dragen ze een korte broek ?
Ik denk niet dat dit door die dames komt, als je niet klooit met facebook of zoals ik , facebook niet gebruikt, heb je er geen last van.iets anders was vandaag met fb aan klooien,krijg je toch van die vriendschap voorstellen,wat denk je 5 dames uit skw ? waar ik zelfs niet eens binnen geweest was now dat noemen ze dan privacy regels
Nee, echte SKW-kenners lopen 's zaterdags & 's zondags als het mooi weer is, in korte broek in het SKWbedoel je dat ze daar in antwerpen nog een school kostumeke moeten dragen?
blijkbaar ook zonder broek als ze sm'er zijn....Nee, echte SKW-kenners lopen 's zaterdags & 's zondags als het mooi weer is, in korte broek in het SKW
Geen paniek. Een verstopte neus vereist geen consultatie .
Kweetnie of dit een haalbaar idee is? Als ik zoek naar ladies die zoenen moet ik alle recensies aflopen. Zouden we geen rubriek kunnen starten, bvb met thema 'zoenen' waar medewandelaars hun favorieten kunnen vermelden die het doen. Zo kan een lijstje groeien tot een handige tool waar we vinden wat we zoeken.
Indien dit voorstel belachelijk is... gooi het maar van de blog.
Gabriela was inderdaad echt een toppertje.Hallo, kan iemand me zeggen wie de beste dames zijn voor een licht kinky avontuurtje? Vroeger ging ik weleens langs bij Gabriela in VT, maar na de laatste lockdown is ze niet meer teruggekomen.
Alvast bedankt
Thanks!Gabriela was inderdaad echt een toppertje.
Voor de ''beste'' is het natuurlijk persoonlijk. Maar deze 3 toppers kan ik je persoonlijk aanraden.
Who wants to get naughty?
I am back from holiday !!! Keep in mind that I moved my room to Villa Tinto nr.17!!! See you soon!!! Hi, I'm Mistress Ira. A super slimold.redlights.beAndreea
hello my dears my name is Andrea i am 21 years old i am verry happy person positiv hot and hornny girl with blond hair black eyes and i amwww.redlights.beVanessa sexy and kinky
Hi darling! Thank you for having a look at my profile and my recent pictures. My name is Vanessa, I am a 28 year old blond, very sexyold.redlights.be
Je kan toch zelf een topic openen in "waar kan ik terecht voor"?Kweetnie of dit een haalbaar idee is? Als ik zoek naar ladies die zoenen moet ik alle recensies aflopen. Zouden we geen rubriek kunnen starten, bvb met thema 'zoenen' waar medewandelaars hun favorieten kunnen vermelden die het doen. Zo kan een lijstje groeien tot een handige tool waar we vinden wat we zoeken.
Indien dit voorstel belachelijk is... gooi het maar van de blog.
Sterker nog. Daar staat al een topic over tongzoenen.Je kan toch zelf een topic openen in "waar kan ik terecht voor"?
Voor de liefhebbers van haar zelfs nog beter, zij is er een dag vroeger en dus reeds vanaf morgen woensdagBeatrice is terug uit verlof vanaf donderdag 23 september e.k.
@Bruno
Dames die vol overtuiging tongzoenen
Ik ben wel benieuwd naar ervaringen met dames die echt vol overgave tongzoenen. Natuurlijk zal dit oa afhankelijk zijn van hygiëne. Zelf op zoek in de provincie Brabant maar alle aanbevelingen zijn hier welkom.www.girlsreview.nl
In mijn ogen is het topic waar ik aan refereerde en waar Paulus de link van plaatste is een algemeen topic in "op zoek", en is dus voor alle vormen van prostitutie en voor alle regio's en landen.
Oké, dan opent @Bruno een topic over tongzoenen in het SKW.
Overigens lijkt het mij persoonlijk niet handig om voor elke regio een apart topic te maken
Voor licht kinky zou ik zeker Andreea (SS32/3) aanraden. Supermeid. Doet me trouwens een beetje aan Gabriela denken qua uitstraling, als je de mooie en jonge Gabriela bedoelt tenminste. Ira zit echt in de rol van sm-meesteres, waardoor de opties wat beperkter zijn. Met Andreea kan je nog alle kanten uit.Hallo, kan iemand me zeggen wie de beste dames zijn voor een licht kinky avontuurtje? Vroeger ging ik weleens langs bij Gabriela in VT, maar na de laatste lockdown is ze niet meer teruggekomen.
Alvast bedankt
Overdag moet je sowieso pas na de middag komen voor een ruime bezetting. Zeg maar tussen 13.00 uur en 18.00 uur. Ik kom zelf niet zo vaak op maandag, maar ik dacht dat de maandag zo een beetje de rustigste dag van de week is.Is er veel te beleven overdag op een mandaag in het SKW? Ik rij van ver dus ben benieuwd hoe het loopt met dames. Op welk tijdstip is de bezetting het grootste? Alvast bedankt!