Dat bestaat niet. Vrouwen hebben altijd het laatste woord.Mannen die altijd het laatste woord moeten hebben,
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat bestaat niet. Vrouwen hebben altijd het laatste woord.Mannen die altijd het laatste woord moeten hebben,
Moet je toch eens in de spiegel kijken, jij bent toch een man, ik denk zelfs meer dan éénDat bestaat niet. Vrouwen hebben altijd het laatste woord.
Ik weet wie je bedoeld doch totaal mijn type niet. Lijkt niet veel bezet.Vrijdag avond moest ik snel wat water aflaten voor ik naar huis reed en zag ik iemand staan op VT51 die me wel aanstond had toen niet genoeg cash bij , ze had een bril op en een redelijke voorgevel iemand ervaring.
Afgelopen weekend heb ik Amy nog niet gezien.Vraagje aan onze SKW vrienden dicht bij het vuur: is Amy van VT48 al terug gesignaleerd? Zij zou nu terug moeten komen van vakantie. Ben benieuwd….
@Bangtheho Hé man je moet me snel komen helpen, er zitten hier in SKW gewoon teveel mooie meiden. Ik kan ze onmogelijk allemaal zelf neuken, en er dan ook nog verhaaltje over schrijven daar heb ik gewoon niet genoeg tijd voor, ik reken op je komst, Alvast bedankt!
regelmatig gedaan, bij centraal heb je een paar comfortabele betaalbare hotels, dus geen smoelizige kamertjes, ik kan je vertellen dat is plezant wakker worden ?Nu de speeltuin terug 24/24 open is, kan je ook gewoon een meisje voor een nacht boeken. De kamer is dan gratis.
Echt een keer los gaan? Kom naar de bron, naar boekarest, is skw in het kwadraat, helaas geen ramen...@Gaastra 1968
Hahaha kerel....! Ik geloof je 100%. Lees zat over SKW. Dankzij jullie recensies heb ik aantekeningen gemaakt en de juiste coördinaten opgenomen....ik zal ze in mijn vizier scherp stellen....
Heb haar gisteren en ook vandaag op VT 48 zien staan.Vraagje aan onze SKW vrienden dicht bij het vuur: is Amy van VT48 al terug gesignaleerd? Zij zou nu terug moeten komen van vakantie. Ben benieuwd….
Beatrice is terug uit verlof vanaf donderdag 23 september e.k.Voor de liefhebbers van Béatrice ( SS 30/3 ), deze gaat met verlof van ca. 15 augustus tot einv
Is dat de dame niet die lange tijd in VT 26 gestaan heeft ?Heeft iemand ervaring met de dame die in de avond/nacht staat met nek tattoo. Ze heeft nu een corsetachtig zwart pakje aan tegenwoordig. Derde raam rechts vanaf de Schippersstraat in Vila Tinto nr24.
Vrijdag (denk ik) stonden zowel op 24 als op 26 een dame met een (soortgelijke) nektattoo, ze kwamen ook samen aan.Is dat de dame niet die lange tijd in VT 26 gestaan heeft ?
Was ook reeds van plan deze eens te bezoeken (enorm nektattoo en redelijk mager van gestalte). 1ste maal had ze net gedaan met haar shift, de 2de keer had ze totaal geen aandacht voor klanten door dat getokkel op haar smartphone. Ik stap enkel ergens binnen indien er effectief oogcontact is me binnen te lokkenVrijdag (denk ik) stonden zowel op 24 als op 26 een dame met een (soortgelijke) nektattoo, ze kwamen ook samen aan.
@Mario357 Wat je daar zegt dat geloof ik meteen, Mamaia / Constanța is ook geweldig, zo heb ik wel eens gehoord.Echt een keer los gaan? Kom naar de bron, naar boekarest, is skw in het kwadraat, helaas geen ramen...
Ik was er vannacht rond 2u en ik vond toch dat er heel veel ramen leeg stonden of zelfs al donker waren. Veel mannen op de been, inderdaad, maar de line-up was teleurstellend. Maar I'm sure dat er ook wel redelijk wat dames gewoon bezig waren.op dit moment is het er toch gene vetten of komen de meesrte dames pas om 14u?
ik ben om 17 u is teruggekeerd maar niets tussen dat de moeite was en de goede waren dus denk ik bezet ben van miserie terug naar gent gegaan ...Ik was er vannacht rond 2u en ik vond toch dat er heel veel ramen leeg stonden of zelfs al donker waren. Veel mannen op de been, inderdaad, maar de line-up was teleurstellend. Maar I'm sure dat er ook wel redelijk wat dames gewoon bezig waren.
Je moet inderdaad niet alleen naar de ramen kijken waar daadwerkelijk een dame staat. Ik zou haast zeggen dat je vooral moet kijken naar de ramen waar geen dame staat. En vooral kijken of je wel tekenen van activiteit ziet. Om te beginnen is het licht aan, en dan verder, ligt er een handdoek op de stoel, zie je andere tekenen van bezetting, zoals een flesje of blikje drinken, een pakje sigaretten, een telefoon of een make-up set. Dat is namelijk een teken dat ze aan het werk is. Je moet dus beiden samen nemen om een oordeel over de bezetting te kunnen vormen.Ik was er vannacht rond 2u en ik vond toch dat er heel veel ramen leeg stonden of zelfs al donker waren. Veel mannen op de been, inderdaad, maar de line-up was teleurstellend. Maar I'm sure dat er ook wel redelijk wat dames gewoon bezig waren.
En hoe was de bezetting in Gent?ik ben om 17 u is teruggekeerd maar niets tussen dat de moeite was en de goede waren dus denk ik bezet ben van miserie terug naar gent gegaan ...
De bezetting in Gent is momenteel ook armoe troef, deze voormiddag geweest en nergens binnen geweest terwijl ik normaal gezien niet enkel kijker ben, in het overdekte gedeelte van de PVDD meerdere keren doorgelopen en 1 dame te zien, Club Sin City staat al maanden leeg zowel overdag als in de avond/nacht niemand terwijl dit etablissement zeer verzorgd is dus de uitbaters zien toch ook wel zwarte sneeuw zo lijkt meEn hoe was de bezetting in Gent?