nu in de avond in de schepenenvijverstraat een paar nieuwe dames maar het is overal wat zeer marginaal aan het worden. deze namiddag in antwerpen ging het alarm af aan einde villa tinto blijkbaar enen dat niet wou betalen combi erbij + veel raar volk dat er rondliep en in gent deze avond stond ik precies op een slavenmarkt aan elk raam staan de venten af te dingen voor 40-30 euro ... of staan ze gewoon voor een raam de meisjes te irriteren. ik wandel nu al vijf jaar maar wat ik na vandaag gezien heb is het niet meer aangenaam. ik ging normaal zaterdag is bij christina in brussel maar dat ik weet het nog niet zo zeker...De bezetting in Gent is momenteel ook armoe troef, deze voormiddag geweest en nergens binnen geweest terwijl ik normaal gezien niet enkel kijker ben, in het overdekte gedeelte van de PVDD meerdere keren doorgelopen en 1 dame te zien, Club Sin City staat al maanden leeg zowel overdag als in de avond/nacht niemand terwijl dit etablissement zeer verzorgd is dus de uitbaters zien toch ook wel zwarte sneeuw zo lijkt me