Vanavond werk ik weer bij schippersstraat nummer 14 raam 2 voor degene die mij willen komen bewonderen.
Xx
Xx
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWas het de moeite waard gisteren avond in het Schipperskwartier ?Vanavond werk ik weer bij schippersstraat nummer 14 raam 2 voor degene die mij willen komen bewonderen.
Xx
Voor een zaterdagavond/ nacht vond ik het erg rustig , maar ik heb niets te klagen gehad.Was het de moeite waard gisteren avond in het Schipperskwartier ?
Zaterdag en Donderdagavond buiten werking, maar vrijdag om 14uur heb ik daar gepind en een DVP blij kunnen maken!ATM in de pitazaak is al "out of order", gisterenavond toch.
Wachten op de Batopin op het plein.
Ik heb je nu inderdaad ook zien zitten.Vanavond werk ik weer bij schippersstraat nummer 14 raam 2 voor degene die mij willen komen bewonderen.
Xx
Maandag namiddags is dat meestal gêne vette .Vandaag was er niet veel te zien althans als ik er was ik heb wel dat
Vandaag op ss35/1 stond de vorige kamer van ClaudiaRecensie - Alexandra (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 31
Mijn huisarts stelde met grote bezorgdheid vast dat ik door de wereldwijde apocalyps van 2020 - 2021 terug maagd dreigde te worden, dus raadde hij me aan om er iets aan te doen. Wijze man, ik gehoorzaam altijd. Vandaag sinds zeer lang dus het feeërieke Schipperskwartier bezocht, nog vrij vroeg...www.girlsreview.nl
En vandaag, dinsdag was het ook heel magertjes!Maandag namiddags is dat meestal gêne vette .
Jammer voor de dames van dienst.En vandaag, dinsdag was het ook heel magertjes!
Ik bedoel: Aanbod dames, minder dan 45 %, VT 70%, maar de andere (304-51) 253 ramen, veel tot heel veel leeg! Ook 4 favorietjes niet aanwezig!Jammer voor de dames van dienst.
Zo dan . Maar ik denk ook dat er minder klanten komen opdagen.Ik bedoel: Aanbod dames, minder dan 45 %, VT 70%, maar de andere (304-51) 253 ramen, veel tot heel veel leeg!
Veel lege ramen, daarvoor blijven ook mogelijke klanten thuis. Alleen de DIEHARDS komen.Zo dan . Maar ik denk ook dat er minder klanten komen opdagen.
Dat maakt het ook moeilijk te doorbreken. De neerwaartse spiraal.Veel lege ramen, daarvoor blijven ook mogelijke klanten thuis. Alleen de DIEHARDS komen.
Als in een winkelstraat (Meir) veel winkels gesloten zijn, zijn er ook weinig klanten!
Inflatie de auto industrie staat op zijn kop . Levensmiddelen worden steeds duurder. kort samengevat àlles word duurder. Dan is er minder ruimte voor plezier.Veel lege ramen, daarvoor blijven ook mogelijke klanten thuis. Alleen de DIEHARDS komen.
Als in een winkelstraat (Meir) veel winkels gesloten zijn, zijn er ook weinig klanten!
Ja klopt ik heb Beatrice ook veel vrij zien staan ze probeerde me ook binnen te lokken wat ook haar overbuurvrouw Amira probeerde dat gebeurd al sinds niet vaak.Ik bedoel: Aanbod dames, minder dan 45 %, VT 70%, maar de andere (304-51) 253 ramen, veel tot heel veel leeg! Ook 4 favorietjes niet aanwezig!
Ik had wel alle mogelijkheid om bij Beatrice (SS 30/3) binnen te geraken. URENlang stond ze te wachten en bekenden uitnodigingen (PER telefoon) toe te sturen.
Dat is al een schoon rond bedrag voor een half uurtje plezier. Dat is geen spek meer voor mijn bek.Beatrice kijkt mij zelfs al niet meer aan maar 125 Euro voor 30 minuten is veel geld en dan hopen dat ge 30 minuten krijgt ze zal er wel aan uit kunnen zeker want ze komt minder werken sinds ze haar prijzen optrok
Ik heb ooit in betere economische tijden 300 euro neergeteld voor 1u30 min beatrice. Daarvoor Zou ik nu 1u10 min hebben dan.Tegenwoordig zijn die prijzen niet meer normaal. Dat heeft ook te maken dat de huur prijzen van de panden gestegen zijn.
Ik zie dat niet alleen Beatrice maar ook Melissa en Sara dezelfde prijzen hanteerd. 2u voor 500 euro.Als er geen verandering komt in die prijzen. Zullen er nog veel klanten afhaken .
Een identiteitsbewijs is normaal voldoende. Verder moet er geregistreerd worden via het Hookup systeem van de politie (voor zover dit ondertussen al opnieuw werkt na de cyberaanval op de stad) of dienen de gegevens doorgegeven te worden aan de politie, die bij controle kan vaststellen dat de gegevens kloppen. Deze registratie gebeurt door de eigenaar van het pand of een medewerker van die eigenaar.Ik weet niet of het hier mag
Ik heb een kennis die wil
In Antwerpen gaan werken
Wat voor papieren heeft ze nodig
Of is een paspoort voldoende om achter het raam te gaan
Weet iemand dit ?
Dan is er binnenkort een nieuw gezicht in het skw .Oké dus dat is eigenlijk snel geregeld bedankt
Of een lelijk gezichtDan is er binnenkort een nieuw gezicht in het skw .