Voormalig lid 38334
Wandelaar
Ik lees net op vrt NWS dat er nieuwe geldautomaten komen op het Falconplein.Heb je transactie kosten moeten betalen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk lees net op vrt NWS dat er nieuwe geldautomaten komen op het Falconplein.Heb je transactie kosten moeten betalen?
Nacht xxis dat dag of nacht? grts
Het is erg rustig helaas , en veel mannen die voor €40,- willen .. dus ik kan er nu nog niets over zeggen … over een paar uur waarschijnlijk welEn vind je het wat @chantal1988 ?
Ja die gaan alle ramen langs tot ze er ene vinden......niet doen.ik kom volg week weer.Het is erg rustig helaas , en veel mannen die voor €40,- willen .. dus ik kan er nu nog niets over zeggen … over een paar uur waarschijnlijk wel
Nee dat doe ik zeker niet , ik verdien dan liever niks..Ja die gaan alle ramen langs tot ze er ene vinden......niet doen.ik kom volg week weer.
Dat zou goed zijn. Geld automaten op het Falconplein. Voor de bewoners en voor de klanten van het SchipperskwartierIk lees net op vrt NWS dat er nieuwe geldautomaten komen op het Falconplein.
Dat weet ik . Dat heb ik onlangs gezien in die frituur . Maar nog geen geld afgehaald . Meestal doe ik dat al op voorhand. Voor dat ik vertrek richting het Schipperskwartier ..Er staat al een geldautomaat in de Schippersstraat.
Ik weet wie je bedoeld. Een dame (ken haar naam niet) die haar job zeer serieus neemt en klantjes steeds tracht binnen te lokken via haar gekend 'wuifke'.Op vvr 28/1 staat er met de avond/nacht een zwartharige meisje
Die altijd lief lacht en zwaait weet er iemand wie zij is ?
Vindt er geen recensie van terug
Zijn er verschillende. Ook genoeg dames die wel laarzen hebben maar ze niet dragen voor het raam, je kan dus het beste even vragen of ze ze hebben en aan willen doen voor je, voordat je naar binnen gaat.Zijn er nog vele dames in het SKW met lange laarzen ?
vrijdagavond stond er ss2 middelste raam een oma uit het stenentijdperk 60+ ,nog ff en mijn schoonmoeder staat er tussenBen al een tijdje niet meer in de nachtshift gaan kijken. Nog nieuwe toppertjes om vanavond op te letten?
Als ik niemand vind, wordt het mogelijk Alina van SS30 die ik met een bezoekje vereer. Iets nieuws heeft wel de voorkeur
Hoi mede wandelaars, is er nog iemand bij Irina schipperstraat 21/3 langsgeweest? Klein slank , lange zwarte haren, mooie verschijning , snap niet dat ze vaak werkloos is
Ok, bedankt voor de info . Fijne dag verderVerstandiger is haar te bezoeken, dan weet je meteen. waarom ze vaak werkloos is. Kost maar slechts 50 Euro. Mogelijk hebben jullie samen wel een "klik"
Als nieuw lid in je eerste post om info vragen, dat werkt niet zo goed!
Erg verwelkomend is die houding niet echt voor een forum om ervaringen te delen, toch?Verstandiger is haar te bezoeken, dan weet je meteen. waarom ze vaak werkloos is. Kost maar slechts 50 Euro. Mogelijk hebben jullie samen wel een "klik"
Als nieuw lid in je eerste post om info vragen, dat werkt niet zo goed!
Moeten we misschien feestelijk uithalen voor het zoveelste lid op dit forum die start met een vraag ...Erg verwelkomend is die houding niet echt voor een forum om ervaringen te delen, toch?
Een nieuw lid, die begint met één vraag, wat is daar mis mee?Ik begrijp hem best, leden die hun bijdragen beperken tot vragenstellen en one-liners zijn er al meer dan genoeg op dit forum.
Ik zeg niet dat er iets mis mee is, er zijn er volgens mij gewoon teveel die hun bijdrage beperken tot vragen en nietszeggende one-liners.
Case closed, I rest my case
Niets. Alleen voor sommigen doen ze het nooit goed.Een nieuw lid, die begint met één vraag, wat is daar mis mee?
met mijn pruik op , zonnebril en valse snor kan niemand me herkennen....Ik weet niet waar ik dit moeten posten. Ik wil is graag naar raamprostitutie gaan ik schaam mij een beetje iedereen kan zien dat ik dan binnen ga, hoe doen jullie dat dan je kunt toch ook bekend tegenkomen