Johnny Walk
Meubelstuk
Of een knap gezicht...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIedere zijn goesting.Of een lelijk gezicht
Elina Oudezijds Voorburg wallenEn wat is haar werknaam en waar stond ze?
Er staan elke avond nieuwe dames in het SKW. Vaak zijn ze ook weer snel vertrokken.Dat weet ik niet
Ik vermoed dat ze op nieuw begint maar dan Antwerpen
Ja Monica in de jurk.Blonde dame met enorme hangtieten. Die was er vanavond ook. Ik vind het zeker geen topperZijn er mensen met info over een MILF Monica ? Ze stond gisteren op SS21/1 maar ik kan niet onmiddelijk informatie terugvinden over haar. Ze heeft een mooi gezicht en lichaam. Ze stond geklaad in een jurk en was heel verzorgd.
werkt deze in de dagshift??Ja Monica in de jurk.Blonde dame met enorme hangtieten. Die was er vanavond ook. Ik vind het zeker geen topper
Ik had enkel mijn meetlat bij me toen , niet de centimeter.werkt deze in de dagshift??
Cupmaat??
Bedankt voor de reacties !!
Ze begint je af te trekken en gaat na een minuut of vijf een verhaal vertellen over haar financiële problemen hoe ze niet in het SKW thuis hoort. Even later evalueert het in "ik heb nog tweehonderd euro nodig om mijn huur te betalen, vandaag".Ja Monica in de jurk.Blonde dame met enorme hangtieten. Die was er vanavond ook. Ik vind het zeker geen topper
En ben je gisteren naar Antwerpen gekomen ,zoja heb je haar zien werken.Zij gaat denk ik ook proberen
Ze ging tot zondag of zo vermoed ik misschien dat ik er vandaag wel ff heen tijd om te kijken of ze er staat
Het regende, het was koud , het is Ramadan dus weinig wandelaars.En ben je gisteren naar Antwerpen gekomen ,zoja heb je haar zien werken.
Ben benieuwd...
Hoe zag ze er uit dan precies want volgens mij is ze niet gegaan mager tattoo neus piercing zwart haar klein 1.60 ongeveer ik ben benieuwdHet regende, het was koud , het is Ramadan dus weinig wandelaars.
Ik zag alleen " normal fish", ouwe getrouwen. Op Verversrui 5/2 zat wel nieuw Roemeentje dat aan de beschrijving voldeed.
Precies zo. Neusring niet opgelet. Beetje krullend haar.Hoe zag ze er uit dan precies want volgens mij is ze niet gegaan mager tattoo neus piercing zwart haar klein 1.60 ongeveer ik ben benieuwd
Bedankt voor de info.Ze begint je af te trekken en gaat na een minuut of vijf een verhaal vertellen over haar financiële problemen hoe ze niet in het SKW thuis hoort. Even later evalueert het in "ik heb nog tweehonderd euro nodig om mijn huur te betalen, vandaag".
Je kent die types wel als je langer wandelt.
De tieten hangen inderdaad, ze is achter in de veertig (denk ik) maar dat praatje is veel storender. "Heb jij nog tweehonderd euro?" "Dan ga ik alleen nog met jou en kan ik daarna naar huis."
Mooie jurk, maar daar komen we niet voor, dacht ik.
Twee keer geweest, de tweede keer wel aan neuken toegekomen. Daar is niets van in mijn herinnering blijven hangen, als je begrijpt wat ik bedoel.....
Ze staat meestal lange tijd niks te doen of is aan de overkant aan het "ouwehoeren" met collega's.
Inderdaad Janus, vandaag geweest bij Christina VTc. En die vertrekt inderdaad op 29 april voor een 10 tal dagen voor "hun" paasverlof.Het is altijd de moeite. Bovendien is het voor de dames nog geen pasen, dat is pas in mei. De meesten die naar huisgaan voor paasverlof zullen pas over ongeveer 3 weken vertrekken.
Vorig jaar rond de paas periode was het heel kalm .het orthodoxe pasen is normaal een week na onze pasen ,soms gelijk.
Mei lijk me wel zeer laat.....ben wel niet zeker hierover
Een van de dames heeft mij afgelopen weekend weten te vertellen dat hun Pasen in Mei is.het orthodoxe pasen is normaal een week na onze pasen ,soms gelijk.
Het orthodoxe Pasen is op 5 mei. Er zijn dvp's die werken nu zondag op Pasen en er zijn er die niet gaan werken.het orthodoxe pasen is normaal een week na onze pasen ,soms gelijk.