Dan had je er gisteren moeten zijn tijdens de pride...genoeg lesbische hahahahahaHee mede wandelaars misschien is de vraag al vaker gevraagt maar zijn er momenteel dames die ook aan lesbische trio doen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan had je er gisteren moeten zijn tijdens de pride...genoeg lesbische hahahahahaHee mede wandelaars misschien is de vraag al vaker gevraagt maar zijn er momenteel dames die ook aan lesbische trio doen?
Kan er iemand zeggen wie er vandaag staat in Villa Tinto 48, op de hoek dus, aan de kant van Verversrui? (Als er iemand staat ten minste, want de gordijnen waren dicht). Bedankt
Tijdens de verlofperiode is het sowieso altijd veel rustiger in het skw.Maandagavond/nacht naar antwerpen geweest. Is voor mij niet bij de deur. En met teleurstelling naar huis geweest...Is het daar altijd zo weinig keuze. Ik heb al eens overdag geweest en was wel de moeite. Of is maandag gewoon rustdag?. Wanneer volle bezetting? Beste moment?
Die is momenteel met vakantieWeet iemand of Gloria van villa tinto 04 momenteel nog werkt?
Wat ben jij toch slim @JanusMaandag is inderdaad sowieso de rustigste dag van de week, en dat zal nu met veel dames in verlof alleen nog maar meer zijn. Vooral in het weekend is een heel stuk beter. Ook de meeste mannen moeten door de week gewoon werken.
Bedankt. Heeft Adina ook een topic? Haar wil ik zeker onthouden voor een volgende avondwandeling. Ze droeg inderdaad een wit soort van minitopje met een zwarte slip.Die slanke dame met lang krullend zwart haar? Vaak iets wit aan ? Dat is Roemeense Adina.
Ok. Bedankt voor de info. Ik zal haar wel in gedachten houden, en misschien eens met haar gaan babbelen.ik dacht het niet. ik was 1 x bij haar maar geen klik. Geen herhaling.
Als de zon ni meer schijntWanneer begint in Antwerpen de avondshift?
Je hebt gelijk, ik was mis.Ik dacht 23u37
Nu even een serieus antwoord. Om 20u00, maar tot 21u00 a 21u30 zal het nog relatief rustig zijn.Wanneer begint in Antwerpen de avondshift?
Rond 21.00Wanneer begint in Antwerpen de avondshift?
Nu even een serieus antwoord. Om 20u00, maar tot 21u00 a 21u30 zal het nog relatief rustig zijn.
Een perzik poesje wat een vraag is dat .Zijn er dames op de SKW met een zogeheten peach pussy?