Het zou mij spijten ze. Maar je maakt me wel nieuwsgierig.Jij bent er zeker gene
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet zou mij spijten ze. Maar je maakt me wel nieuwsgierig.Jij bent er zeker gene
1-4 avond mooue meid, zwarte laklaarzen en rokje? Heb ik zelfde ervaring mee, er passief en lui, doet weinig en werkt je weer er snel uit, een TMMGisteravond waardeloze sessie gehad bij Alexia op vingerlingstraat 1 of 3 meest rechtse raam. 100 voor PZC betaald maar dat was niks. Ze gaat zo zitten dat je weinig ziet, likt een beetje en trekt vooral. En na 10 minuten vragen om te komen. Ze werkt er al 8 jaar zegt ze, maar ik kon geen topic vinden.
Ik ben gestopt en heb m'n verlies genomen. Optisch is het een mooi plaatje met kinky looks maar het is misschien voor een snelle wip en verder niets.
zijn dames die in de dagshift werken.oproepje, iemand die er nu wandelt en ziet of 1 van beide busty dames aanwezig zijn?
Carolien, Verversrui 22
F-G cup territorium, bril, strenge look, slanke milfRecensie - Carolien, Antwerpen, Verversrui 22/1
Gisteravond eens gaan kijken of ik Carolien kon vinden aangezien ik al een lange tijd naar het type ‘Stiffler’s mom’ zocht. En ja hoor ze was aanwezig en voldeed zeker aan het type waar ik zo naar opzoek was. Er wordt hier goed over haar gesproken dus mijn regel eerste keer voor 50,- laten...www.girlsreview.nl
of
Daniella, tegenwoordig Vingerling 5
Recensie - Daniela (Bul), Antwerpen, Verversrui 5/3
Tijd om toch een review te schrijven over de legende die meer dan een decennia werkelijk heerste over de Aarschotstraat in den goeie ouwen tijd....Daniela (of Daniella)! Mensen die meer als tien jaar wandelen en vooral Brussel kennen, en Antwerpen, kennen deze Bulgaarse schone ongetwijfeld. Wat...www.girlsreview.nl
oudgediende van Brussel, slank strak lijf, vroeger ook DD-E cup, nu kleine verkleining ondergaan.
Speciaal ovalen gezicht.
Dank!!
das dan weer veranderd met de recenste berichten in hun topiczijn dames die in de dagshift werken.
De Gay pride is op het zuid, alleen de route loopt langs de grote baan naast de schipperstraat , maar dat is heel kort ,parkeren in de ruime omgeving buurt zal wel een probleem zijn vrees ikIs er veel hinder rond SKW, door de dagelang durende Gay Pride? Overdag als s'avonds? Thx
De parade passeert al jaren over de Oude Leeuwenrui en Brouwersvliet. Dus zaterdag zal het skw wel moeilijk te bereiken zijn. Zal waarschijnlijk dus een stukje verder wandelen zijn.De Gay pride is op het zuid dus denk dat dat meevalt
Ik bedoel zwart van huid, afrikaans dusBedoel je met zwart huidskleur of haar want normaal staat monica op vvr 14/2
Die heeft zwart haar en grote borsten maar kan zijn dat zij nog op verlof is
Inderdaad, dat zal ze wezen. Op het eind van haar topic zegt iemand dan ook dat ze verhuisd was naar Verversrui 14. Ze is echt wel spectaculair mooi. Vooral nu we zo weinig zwarte dames meer zien in het SKWDan zal dat samira/sammie kunnen zijn bestaat een topic van
Vandaag, rond 16h, zag ik in de Verversrui 14, middelste raam, een beeldschoon zwart (Afrikaans ?) meisje staan. Lang, slank, met zeer mooie borsten (mogelijk een beetje nep). Ik had mij jammer genoeg net leeggespoten. Is er iemand anders die ze kent?
Je kan eens gaan kijken en misschien kan je gratis een shemale neuken zaterdag (kans is zelfs reëel als jij daarin interesse hebt)Ik ga zaterdag gewoon mijn eigen religie belijden. Ik laat me niet door een parade tegen houden.