Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenneuken of geneukt worden, that is the questionJe kan eens gaan kijken en misschien kan je gratis een shemale neuken zaterdag (kans is zelfs reëel als jij daarin interesse hebt)
En wie zijn dat ?Onderweg naar het skw zal ik er wel wat van zien, maar ik ga gewoon naar één van mijn vaste dames in het skw.
Ja, ik ook. Dat geeft me extra het gevoel om juist niet binnen te gaan.Nou, dat tikken op de ramen, daar heb ik ook een bloedhekel aan.
Exact zelfde idee over.Ja, ik ook. Dat geeft me extra het gevoel om juist niet binnen te gaan.
Lees eens de recensies?Ik ga vanavond met wat vrienden stappen in antwerpen....wat zijn de toppers in de nacht...?
Dat is inderdaad een stuk lastiger. Volgens mij mag je op helft van de Brouwersvliet en Oude Leeuwenrui ook niet parkeren morgen ivm de parade. En het is een aantal uren ook niet met de auto bereikbaar ivm de parade. Je zult dus op het zuid of zo moeten parkeren, en rekening houden met een wat langere wandeling tot je in het skw bent.Maar zeker geen plek v parkeren?
Ok maar vanavond ook?Dat is inderdaad een stuk lastiger. Volgens mij mag je op helft van de Brouwersvliet en Oude Leeuwenrui ook niet parkeren morgen ivm de parade. En het is een aantal uren ook niet met de auto bereikbaar ivm de parade. Je zult dus op het zuid of zo moeten parkeren, en rekening houden met een wat langere wandeling tot je in het skw bent.
Zoals jezelf aangaf … vele dames zijn op verlof , zal wel beterenIk was er gisteravond tussen 22u en 1u en ik vond de buurt wel opmerkelijk uitgestorven. Het leek wel de dagshift op een regenachtige werkdag, zo weinig ramen bezet. En dat toch op een donderdag... Er was nagenoeg geen sfeer, heel jammer. Talloze vaste waarden van de avondshift zijn op vakantie. Geen Maria, Josefa, Alina, Heidi, enzovoort. Half juli was het een heel ander verhaal. Toen vond ik de avond er bruisend en de ramen zaten vrij vol.
Uiteindelijk ben ik dan bij Anaïs geëindigd, zie recensie.
Parkeren op de Brouwersvliet was makkelijk, er waren tientallen plaatsen vrij. Ik hoorde ook een Antwerps koppel in discussie over de vraag of je nu wel of niet op de Brouwersvliet mag parkeren. Toch nog veel onduidelijkheid dus bij de Antwerpenaars zelf. (Voor alle duidelijkheid: je mag er gewoon parkeren zoals voorheen.)
Hopelijk herstelt de nachtshift nog voor het einde van augustus. De zomer doet poepen, maar ja, als er geen aanbod is...
TOFGisternacht veel buitenlands volk onder invloed, bezetting was 50% , skw normaal bereikbaar en voldoende parkeerruimte