Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb ik ook 4 keer gedaan en 2 keer een boete , kan ook aan het NL kenteken liggen misschien omdat ze daar op loeren.Ik betaalde buiten nooit kreeg amper boetes en die waren ook laag in Antwerpen
Ik beweer juist andersom namel8jk dat ik zelden een boete krijg van de tig keren datvik onbetaald parkeer met Ned kentekenHeb ik ook 4 keer gedaan en 2 keer een boete , kan ook aan het NL kenteken liggen misschien omdat ze daar op loeren.
t' is een stamcafé he man, daar blijven ze ook doordrammen over van alles en nog wat als ze gezopen hebben ...Is dit item verworden tot een item over parkeergelegenheid? Blijkbaar wel. Meer zorgen over het vinden van een geschikte plaats over het vinden van een stek voor de auto, dan daadwerkelijke inhoud over de 'girls'.
Dat wordt volgens mij alleen gedaan op nutteloze posts, posts die niet in het betreffende topic horen, reclame voor een griet,
Dat wordt volgens mij alleen gedaan op nutteloze posts, posts die niet in het betreffende topic horen, reclame voor een griet, enz ...
Deze Sylvia deze week alweer een paar keer gezien. Zij is dus terug, en weer op SS 6.Volgens mij bedoelt hij Sylvia van SS 6. Daar is mijn antwoord in elk geval op gebaseerd.
Dan heb jij wel een heel raar idee van wat nutteloos of reclame is. Je reageert op minstens 90% van de posts met een .Dat wordt volgens mij alleen gedaan op nutteloze posts, posts die niet in het betreffende topic horen, reclame voor een griet, enz ...
Ff serieus Likker69 handjob misschien, blowjobWie hier het beste in is?? JIJ ZELF
Klinkt als Anna, maar die werkt op SS 19/2. Gisteren werkte Roxxy op 13/2, maar die is weer verre van klein.Wie is de kleine blonde dame op schipperstraat 13/2 van vandaag? Klein blond meisje met wat tattoos. Is dat anais?
Stond die niet op 17/2 vandaag , kleine blonde dame .. of wie is dat dan ?Wie is de kleine blonde dame op schipperstraat 13/2 van vandaag? Klein blond meisje met wat tattoos. Is dat anais?
De stond in het raam waar roxy voor haar verlof syond. Dus links van het grote pand met 7 ramenKlinkt als Anna, maar die werkt op SS 19/2. Gisteren werkte Roxxy op 13/2, maar die is weer verre van klein.
Ik neem aan dat met dat grote pand SS 21 en 23 bedoelt, die samen 10 ramen hebben. Ze stond dan op 19, en zal ongetwijfeld Anna geweest zijn.De stond in het raam waar roxy voor haar verlof syond. Dus links van het grote pand met 7 ramen
Velen hier hebben het warm water ook niet uitgevonden.Ja , hier zitte ni veel slimmerikke op de site , of ze zijn te verlegen om het te vragen
Ik wist niet dat ge kernfysica moest gestudeerd hebben om wandelaar te zijn.Velen hier hebben het warm water ook niet uitgevonden.
Maar ja , als ze de gaatjes maar kunnen vinden, dat is het voornaamste.
Jij bent er zeker geneIk wist niet dat ge kernfysica moest gestudeerd hebben om wandelaar te zijn.