Wat is dat nu voor een reactie??? Als die jonge meid die service aanbiedt, is zij blij dat ze een klant heeft. Misschien voelt ZIJ zich wel superieur: ikke ikke ik heb die ouwe zak kunnen verleiden om mij flink te betalen voor wat stomme seks.
Dit soort reacties is toch vreemd, niet? Wie een 18 jarige dvp verkiest, zou een pedo zijn. Hier voel ik een soort deontologie achter steken, dat je van jonge meisjes af moet blijven. Waar ligt dan die deontologische grens? Want wie een 30 jarige dvp neukt, is dan een verkrachter??? Immers, die dvp is niet je partner en ook niet je minnares. Dus je verkracht haar.
Trouwens, als je volgens die vrome redeneringswijze handelt, dan steun je ook kinderarbeid als je in de bakkerij een brood koopt bij een 17 jarige jobstudent die op het weekend helpt. Want minderjarigen zijn kinderen, en kinderarbeid is uit den boze.
Is het niet zo dat er een wet is, die bepaalt op welke leeftijd welke beroepen mogen uitgevoerd worden? Voor sekswerk is dat nu eenmaal mogelijk vanaf 18 jaar, tot spijt van wie er anders wil over denken. Het staat zo iemand nog altijd vrij om oudere dvp's te kiezen. Maar hij heeft niet het recht om liefhebbers van jonge dvp's te