Voormalig lid 18138
Meubelstuk
"Vingeren " is al weer verbannen.En jij blijkbaar hier ook niet, toch niet onder de naam vingeren ( flauwe naam " vingeren", hopelijk is de volgende ... )
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren"Vingeren " is al weer verbannen.En jij blijkbaar hier ook niet, toch niet onder de naam vingeren ( flauwe naam " vingeren", hopelijk is de volgende ... )
Nadat "Vingeren", vandaag is verbannen, hebben we weer een lid: BasVanTrebbel. Hoelang duurt dit?"Vingeren " is al weer verbannen.
Snel ingrepen door de moderator heeft ook deze nieuwe poging laten stranden.Nadat "Vingeren", vandaag is verbannen, hebben we weer een lid: BasVanTrebbel. Hoelang duurt dit?
Hou jij je daar mee bezig hoeveel bans deze kerel heeft?Snel ingrepen door de moderator heeft ook deze nieuwe poging laten stranden.
2 Bans in 3 dagen, 5 bans in anderhalve maand. Meer woorden wil ik NU niet meer aan besteden!!!
Eindelijk nog iemand die de waarheid spreektHet is werkelijk heel goed met het aanbod in het SKW nu. En er zijn minder wandelaars, de Islamieten en Marokkanen , de grootste groep hoerenlopers die er zijn., zijn bezig met hun hypocriete geloof , de Ramadan.
Dus alle toppers staan regelmatig vrijj.
je kon gewoon bij Alexia, Anna Verversrui, Cataleya, Maissa en Cindy enzovoorts binnen.
Ze stonden langere tijd vrij.
Ik GELOOF er niks vanElk geloof is hypocriet
INderdaad ff googlen pinautomaat schipperskwartier krijgje je ook plattegrondje van google maps. En anders voordat je gaat op de heenweg ergens stoppen bij een pinautomaat. Op je route zijn er altijd zat te vinden net als benzinestations@t32
Hier is al vaker naar gevraagd, als je zoekt op bankautomaat vind je wel wat info.
de dichstbijzijnde die ik gevonden heb is de Bancontact Italielei nr 133.Mischien ne onozele vraag ,maar is er toevallig en bankautomaat in de buurt?
Zonder deze grootste groep hoerenlopers is het precies wel zware crisis daar in het SKW.Het is werkelijk heel goed met het aanbod in het SKW nu. En er zijn minder wandelaars, de Islamieten en Marokkanen , de grootste groep hoerenlopers die er zijn., zijn bezig met hun hypocriete geloof , de Ramadan.
Dus alle toppers staan regelmatig vrijj.
je kon gewoon bij Alexia, Anna Verversrui, Cataleya, Maissa en Cindy enzovoorts binnen.
Ze stonden langere tijd vrij.
Hij hoopt misschien een plaats te bemachtigen in de Guinness Book of Records, als meest verbannen prostituant...Snel ingrepen door de moderator heeft ook deze nieuwe poging laten stranden.
2 Bans in 3 dagen, 5 bans in anderhalve maand. Meer woorden wil ik NU niet meer aan besteden!!!
Awel voor mij mag het dan altijd crisis zijn!!Zonder deze grootste groep hoerenlopers is het precies wel zware crisis daar in het SKW.
Eergisteren in de avond eens voor het eerst gepasseerd in Ramadan tijd. En ik heb nog nooit zoveel geklop op de ramen gehoord. Een dame gezien, ze had bijna ne klant binnengesleurd bij wijze van spreken. Dames die anders nooit naar mij glimlachten, glimlachen nu ineens wel.
De straten waren zo goed als leeg rond 23u.
Ik ga om dames te bezoeken en voor de sfeer op de kamer, niet voor de sfeer in de straat.Eens, maar die sfeer is nu ook al langere tijd weg.
Bedankt om een account aan te maken en dit te komen melden .... maar je hebt gelijk, zoals vaak .Liever geen crisis. Als er niks te verdienen is, komt de helft van de dames niet en is er minder keuze. En met lege straten is ook de sfeer weg.
Ik ben nogal stressbestendig, daar heb ik dus meestal geen last van.Er zal altijd keuze genoeg blijven. Als ik geen afspraak heb met één van mijn vaste dames, loop ik altijd te twijfelen wie ik moet bezoeken en heb ik "last" van keuzestress.
Ik ben ook heel stressbestendig. Daarom overleef ik het ook telkens.Ik ben nogal stressbestendig, daar heb ik dus meestal geen last van.
De ramen waren nog redelijk goed bezet. Dus er was wel nog keuze. Lichtjes minder dan in gewone tijden.Liever geen crisis. Als er niks te verdienen is, komt de helft van de dames niet en is er minder keuze. En met lege straten is ook de sfeer weg.