Voormalig lid 15309
Vaste klant
- 186
- 25/08/22
- 101
Ja idd was zeIndien ze zeer kort haar heeft, dan is de meid die op schipperstr 9 zit.
Doc
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa idd was zeIndien ze zeer kort haar heeft, dan is de meid die op schipperstr 9 zit.
Doc
Indien ze zeer kort haar heeft, dan is de meid die op schipperstr 9 zit.
Doc
vermoed ik tog , ze had kort haar en dikke tiete en en beetje bbw gehalteJa idd was ze
https://www.girlsreview.nl/threads/samira-schippersstraat-29-3.20866/ Dan had het met haar te doen en ze volledig NederlandsVermijd aub allemaal en zwartje dat in schippersstraat staat , naar einde toe links (niet ver van elena dacht ik ) , belooft beneden van alles , eenmaal boven 50 afgerekend .. op bed gaan liggen begon ze lichtjes te pijpe ze stopten en begon mij dan ineens met en papier me hele tijd af te trekke terwel nog condoom aan ook ... was echt onaangenaam ,condoom afgetrokken en vies doorgegaan , ze praat half nederlands... was redelijke bezittting vandaag maar merkte dat dames er weinig zin in hadden ,zaten allemaal afgeleid bezig ...
Die is er toch vandaag?Hi Allen, zoek de blonde Roemeense Anna uit vingerlingstraat 6/2. Had ad op redlights maar niet meer actief. Ben enkele keren gepasseerd maar zonder succes. Iemand die weet of zij nog terug komt? Had een tweeling laten monteren om u tegen te zeggen
ik denk dat zij eigenlijk alleen nog op afspraak werkt, en dit maandag t/m woensdag overdag.Iemand recent nog de Milf Anna op VVR 11/3 gespot tijdens de dagshift??
Ik ben al een paar keer gaan kijken, helaas haar de laatste maanden telkens niet gezien......
Zaterdag nog bezocht. Gisteren zou ze er ook zijn maar helaas...ik denk dat zij eigenlijk alleen nog op afspraak werkt, en dit maandag t/m woensdag overdag.
Ik heb Anna zaterdag niet bezocht, maar wel gezien.Zaterdag nog bezocht. Gisteren zou ze er ook zijn maar helaas...
Probleem is blijkbaar dat zij niet elke dag meer werkt zoals vroeger......ik denk dat zij eigenlijk alleen nog op afspraak werkt, en dit maandag t/m woensdag overdag.
Pas nog geweest! Volgens mij was ik er vrijdag 2 weken geleden! Ze zij dat ze niet altijd op doordeweekse dagen werkt, maar wel in het weekend! Als ze werkt doordeweek is het na 14.00 uur tot 20.00!Iemand recent nog de Milf Anna op VVR 11/3 gespot tijdens de dagshift??
Ik ben al een paar keer gaan kijken, helaas haar de laatste maanden telkens niet gezien......
Adverteerde wel op
Anna kinky Vingerlingstraat
Hello Gentlemans , I'm looking forward to meeting you ! I'm in Vingerlingstraat nr 6 , small street !!! I offer services only inwww.redlights.be
Gisteren bij haar langs geweest voor een zalige 69. Pijpt goed en kutje is lekker plezant. Leuke meid ook, na de 'finish' nog een tijdje nagepraat, vooral zij toch.ook haar ad is nog actief
Hello Gentlemans , I'm looking forward to meeting you ! ☺️i'm in Vingerlingstraat nr 6 , small street !!! I offer servicesold.redlights.be
Super, bedankt. Ga ze snel nog eens bezoekje brengen. Super service daarook haar ad is nog actief
Hello Gentlemans , I'm looking forward to meeting you ! ☺️i'm in Vingerlingstraat nr 6 , small street !!! I offer servicesold.redlights.be
Natuurlijk zijn er ook mollige dames in het schipperskwartier. En dit zijn ook de gemakkelijkste dames om te herkennen.Zit er ergens een mollige dame/bbw met grote borsten/kont? Zoja, waar juist? Mag ook een zwarte dame zijn
Haast je dan maar. Op 29/03 vertrekt ze op reis voor 3 weken.Super, bedankt. Ga ze snel nog eens bezoekje brengen. Super service daar
Was dat vandaag? Zit die Albanese er nu? Nog geen topic van?DVP s zijn zo grappig en voorspelbaar he.
Maissa (VR 25) groette me altijd, ik ben/was ook klant bij haar .Maar nu ik Yasmin een knappe NIEUWE Albanese in hetzelfde pand heb bezocht, groet ze me niet meer.
Beste dames we zijn niet met jullie getrouwd he.
Trouwens die Albanese op VR 25/1 is best een aanrader.
Als je van knap houdt, natuurlijk.
Andrea is back in Antwerp. She works in villa Tinto.I was a regular client of Andrea in Antwerp. I went regularly to The Hague to see her where her name was Sandra.
I had her phone number but no news from her.
I suppose that she has retired.
Maar dan kan jij toch een recensie schrijven?vrijdagavond.
Nee , ze is pas nieuw hier.
Lekker hoor.
jaja vr 25/1 ehm hoeveel had je gedronken gisterenDVP s zijn zo grappig en voorspelbaar he.
Maissa (VR 25) groette me altijd, ik ben/was ook klant bij haar .Maar nu ik Yasmin een knappe NIEUWE Albanese in hetzelfde pand heb bezocht, groet ze me niet meer.
Beste dames we zijn niet met jullie getrouwd he.
Trouwens die Albanese op VR 25/1 is best een aanrader.
Als je van knap houdt, natuurlijk.