Today it was number 14 but she changes every day. She doesn't work on Sunday.Villa tinto 1 2 3 4 5 6????????????
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenToday it was number 14 but she changes every day. She doesn't work on Sunday.Villa tinto 1 2 3 4 5 6????????????
maybe you are andreaToday it was number 14 but she changes every day. She doesn't work on Sunday.
Vandaag staat Lora gewoon op haar vaste kamer VT 14Today it was number 14 but she changes every day. She doesn't work on Sunday.
Yeahhh , je hebt gelijk.24/1 duhjaja vr 25/1 ehm hoeveel had je gedronken gisteren
Inderdaad. Terechte opmerking. Dit is namelijk de essentie van dit forum @NachtjagerMaar dan kan jij toch een recensie schrijven?
En hoe kunnen we deze nieuwe topper herkennen? Haarjkleur, cup, leeftijd, raam,...?ik schrijf recensies als ik zin heb.
Niet omdat het moet.
Over die nieuwe dame heb ik me ook positief uitgelaten.
daar moet je juist niet zijn.zitten er op SKW nog veel nederlandstalige?
Nikki VVR 9/1 is ook wel aan te raden. Spreekt ook goed Nederlands. Anna Maria SS 13/3 spreekt ook een beetje nederlands, maar nog te weinig om in het nederlands te communiceren.daar moet je juist niet zijn.
Afgezien van Anna Verversrui 8/1
Absoluut top deze dame.
Zij zegt alleen, " kom binnen "Nikki VVR 9/1 is ook wel aan te raden. Spreekt ook goed Nederlands. Anna Maria SS 13/3 spreekt ook een beetje nederlands, maar nog te weinig om in het nederlands te cocommuniceren.
Nee, Anna Maria spreekt nog wel wat meer woorden nederlands, maar zoals al gezegd te weinig voor een echte conversatie.Zij zegt alleen, " kom binnen "
?" lekker ding" " ik wil zien jouw sperma"
Je moet toch eens een echt gesprek met Anna Maria gaan voeren." lekker ding" " ik wil zien jouw sperma"
Nikki heeft een advertentie, en staat daarmee in het topic over dames die online adverteren.niki vvr 9/1? aan te raden ?
Mag ik meer weten over haar ?
Is maya ss 30/2 van de avond er nog?
Hij mag daar misschien niet binnenJe moet toch eens een echt gesprek met Anna Maria gaan voeren.
Ik bedoel ervaring met deze dame ?Nikki heeft een advertentie, en staat daarmee in het topic over dames die online adverteren.
Ik heb haar een aantal jaren geleden één keer bezocht. Ik was toen voor een eerste bezoekje best content. Ik heb echter geen ervaring met haar kinky en SM skills.Ik bedoel ervaring met deze dame ?
amai. Zit zij daar nu nog altijd. Hoe oud is die nu? Heel lang geleden bezocht. Is ze niet wat verdikt ?Rushi van Verversrui 7/4 spreekt vlot Nederlands.
Dat is niet zo erg. Maar idd ze is gestopt met proberen mij binnen te halen. Heel verstandig, niet mijn smaak.Hij mag daar misschien niet binnen
En jij blijkbaar hier ook niet, toch niet onder de naam vingeren ( flauwe naam " vingeren", hopelijk is de volgende ... )Hij mag daar misschien niet binnen