Cindy, ss23Welke dames in het SKW hebben geen probleem met anaal ?
![www.redlights.be](https://a.rl.be/photos/1600/1200/rnl/767593/sindy-20231216193622.jpeg)
Sindy _Xoxo
For incall- Privee (read bio and price/service before in the web-page ) 1. I kindly recommend to make appointment in advance to be sure you
![www.redlights.be](https://f.rstatic.be/rl/v2-icons/favicon/android-icon-192x192.png)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenCindy, ss23Welke dames in het SKW hebben geen probleem met anaal ?
Ik denk niet dat ze anaal ook doet.Amalia 13/3
Ik denk van welDame op vvr in de nacht bij 13/3, blond met grote tattoo op linkeronderarm, is dat amalia?
Klopt: Sloveense Anna- die al een paar jaar verdwenen is- vond dat wie hier werkt ook de taal moet kennen, iets dat ze dan ook verkondigde aan haar (nieuwe) collega's . Op taalgebied en ook qua uiterlijk en vriendelijkheid was ze een topdame, maar de seks (waar het in het skw dus eigenlijk om gaat) was heel wat minder...Nikki VVR 9/1 spreekt heel goed nederlands bvb. Kathy VVR 7/2 is Nederlandse les aan het volgen. Vroeger werkte er op VVR 2 zelfs een dame die andere dames aanspoorde om ook nederlands te leren. Volgens mij heette ze Anna en kwam ze uit Slovenië.
Woensdag Ira nog eens bezoeken. En het mag dirty en kinky zijn als nooit tevoren. Mensen (die al dan niet mijn kicks kennen) en toch nog dirty tips of ideeën hebben.... Just shoot![]()
Dat heb je fout hoor. Een kont lik ik graag. Maar een kakske is mijn ding nietnaar het schijnt zede gij ni vies van een kakske meer of minder
![]()
De volgespote condoom slurper danDat heb je fout hoor. Een kont lik ik graag. Maar een kakske is mijn ding niet![]()
Oh ja, hoe meer hoe lieverDe volgespote condoom slurper dan![]()
Dat Vingerlingstraat 20 niet op het kaartje bestaat kan kloppen. Dat bestaat namelijk niet. Je zult ongetwijveld Kathy van Verversrui 20 bedoelen, en dat adres staat gewoon op het kaartje. Haar kamer achter in het gangetje staat op het kaartje aangegeven met "A" in een roze vlakje.Vandaag een bezoekje aan het SKW gebracht. Ik had een paar opties in mijn hoofd: Fetish Katherina van Vingerlingstraat nr. 20 (erg mooie entree; een adres dat overigens niet op het kaartje staat),
Excuses, je hebt gelijk, ik las het kaartje verkeerdDat Vingerlingstraat 20 niet op het kaartje bestaat kan kloppen. Dat bestaat namelijk niet. Je zult ongetwijveld Kathy van Verversrui 20 bedoelen, en dat adres staat gewoon op het kaartje. Haar kamer achter in het gangetje staat op het kaartje aangegeven met "A" in een roze vlakje.
Jij bent wel heel duidelijk zenneKan iemand mij vertellen hoe de dame heet met een groen satijnen bloes aan meestal ergens in het midden van villa tinto? Meestal overdag aan het werk.
Alvast bedankt.
Als ze siliconenborsten heeft, kan je best je vraag hier stellen https://www.girlsreview.nl/forums/belgië.30/Kan iemand mij vertellen hoe de dame heet met een groen satijnen bloes aan meestal ergens in het midden van villa tinto? Meestal overdag aan het werk.
Alvast bedankt.
Sonia... HongaarseZe verandert nogal eens van raam, maar altijd een groene blouse aan die dan veel inkijk geeft op haar horsten. Redelijk gebruinde huid gok 1.70 haar strak achterover in een staartje. Normaal/slank postuur.
Als het in de dag is, is het Mona. Ik weet niet of ze kinky doet. Ik heb haar slechts 1x bezocht.Weet iemand wie die dame is op VVR 13-2 en of ze ook in is voor kinky games ?
Staat zij op VT 27? Werkt dacht ik tot 22.30 ongeveer.Ze verandert nogal eens van raam, maar altijd een groene blouse aan die dan veel inkijk geeft op haar horsten. Redelijk gebruinde huid gok 1.70 haar strak achterover in een staartje. Normaal/slank postuur.