Dat moet inderdaad Crystal zijn. Zouden misschien wel siliconen kunnen zijn, maar toch wel van een beschaafd formaat. B cup of maximaal C cup.Is dit niet Crystal?
Opgeblazen balonnen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat moet inderdaad Crystal zijn. Zouden misschien wel siliconen kunnen zijn, maar toch wel van een beschaafd formaat. B cup of maximaal C cup.Is dit niet Crystal?
Opgeblazen balonnen?
Julia naast de Sexshop op Vingerling 18 staat hier beschreven: https://www.girlsreview.nl/threads/vingerlingstraat-18-antwerpen-afrikaanse-dame.9597/#post-206914 . Ik zou niet twijfelen in het SKW, is dit voor mij de Afrikaanse Queen of the night ;-) , veel beter ga je daar wat donker betreft niet vinden om mambo te dansen...Heren ik heb jullie hulp nodig.
Mijn maatje gaat op 8 oktober met mij op stap en ik wil langs de ramen in Antwerpen gaan. (In de avonduren)
Zijn droom is om met een mooie donkere dame de horizontale Mambo te dansen.
Niet te mager maar ook niet te dik, gewoon fijne rondingen aan alle kanten.
Je zal te lelijk zijnDon't know, maar mij vroeg ze in één keer 100 euro. Voor 50 euro wou ze niet ...
In de late namiddag, avond dan is het Rosie anders wel een sympathiek meisje hoorDon't know, maar mij vroeg ze in één keer 100 euro. Voor 50 euro wou ze niet ...
Denk niet dat we het over dezelfde hebben.In de late namiddag, avond dan is het Rosie anders wel een sympathiek meisje hoor
Maya, VGL 14/2Ik ben op zoek naar de dame die de beste pijptechnieken heeft in het Antwerpse schipperskwartier, met of zonder condoom (liefst ook zonder met eventueel CIM) en die het toelaat om terwijl de klant intensief gepijpt wordt om met haar kutje te spelen (likken, clit zuigen/strelen, vingeren).
Na lezen van vele berichten heb ik momenteel 2 dames die hieraan zouden voldoen: Claudia ss35/1 en Dora vr9/4.
Graag jullie mening
Alvast bedankt voor reactie
Elena SS 3/1 en Christina VT C niet vergeten. Staan bij mij beiden in de top 5 van beste pijpsters die ik bezocht heb, en nog actief zijn.Ik ben op zoek naar de dame die de beste pijptechnieken heeft in het Antwerpse schipperskwartier, met of zonder condoom (liefst ook zonder met eventueel CIM) en die het toelaat om terwijl de klant intensief gepijpt wordt om met haar kutje te spelen (likken, clit zuigen/strelen, vingeren).
Na lezen van vele berichten heb ik momenteel 2 dames die hieraan zouden voldoen: Claudia ss35/1 en Dora vr9/4.
Graag jullie mening
Alvast bedankt voor reactie
Dat vond ik best meevallen, maar mogelijk houden we van een totaal andere manier van pijpen.Mona VVR 13/2 pijpt ook erg goed.
Dat klopt. Ik hou ervan om stevig en intensief gepijpt te worden met afwisselend ook de balletjes niet te vergeten. Als de dame geen goede zuigkracht heeft, kan ik meestal niet klaar komenDat vond ik best meevallen, maar mogelijk houden we van een totaal andere manier van pijpen.
Dora was mij erg goed bevallen. Als je op zoek bent naar een goede pijpbeurt (en seks) zit je bij Dora en Claudia goed terecht. Daarnaast kan ik Vanessa (Vingerlingstraat) ten zeerste aanraden.Het schijnt dat Dora de topper is van het SKW . Iemand ervaring met haar?
Mag ik vragen welke van de 3 jij de beste pijpster vond?Dora was mij erg goed bevallen. Als je op zoek bent naar een goede pijpbeurt (en seks) zit je bij Dora en Claudia goed terecht. Daarnaast kan ik Vanessa (Vingerlingstraat) ten zeerste aanraden.
Ik houd inderdaad meer van een beetje zachter en sensueel pijpen, maar de ballen mogen inderdaad niet vergeten worden. Ik geef meestal de voorkeur aan een pijpbeurt als opwarming voor het vervolg, en niet om dan al klaar te komen.Dat klopt. Ik hou ervan om stevig en intensief gepijpt te worden met afwisselend ook de balletjes niet te vergeten. Als de dame geen goede zuigkracht heeft, kan ik meestal niet klaar komen
Als we puur alleen over pijpen hebben. Dora, maar dit is mijn persoonlijke ervaring. Maar als je van intens bent. Zou ik eerder voor Vanessa gaan, zij blijft voor mij het beste in het algemeen van de drie en is vaker onbezetMag ik vragen welke van de 3 jij de beste pijpster vond?
Maleena ss49/2Welke dames in het SKW hebben geen probleem met anaal ?
Amalia 13/3Welke dames in het SKW hebben geen probleem met anaal ?
VR/VL/SS ? dag/nacht ?Amalia 13/3
Welche Damen im SKW haben kein Problem mit
Schwestern Andreea und Alexandra SS21/5 oder 23/1, dag+nachtWelche Damen im SKW haben kein Problem mit Anal?
Dag of nacht ?Maleena ss49/2
Vicky ss 37/2
Nicoletta ss15
Maar heb totaal geen ervaring met deze drie
Vr nachtVR/VL/SS ? dag/nacht ?