Is een goeie hoor.Krijg je geen spijt vanHelaas, dan zal het een andere zijn. Ik zal ook eens kijken of ik Julia zie zitten als ik er ben.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs een goeie hoor.Krijg je geen spijt vanHelaas, dan zal het een andere zijn. Ik zal ook eens kijken of ik Julia zie zitten als ik er ben.
Ja dat is ze,is ze terug aanwezig?Is dat die dame met gele jurkje dat open is aan de zijkant die je bedoelt?
Jep aanwezig, vannacht nog bij geweestIs dat die dame met gele jurkje dat open is aan de zijkant die je bedoelt?
Is dat die Roemeense met zwart haar?zit die Julia op vingerling 7 of 8? Als het daar is dan heb haar heel vaak bezocht toen ze nog in Eindhoven werkte onder een andere naam. Jammergenoeg heb ik haar maar 1x in Antwerpen gezien ondanks dat ze daar de avonden werkt. Ben wel benieuwd of iemand haar precieze werktijden weet.
Bedankt voor de tip, meer zijn altijd welkom voor als dit pareltje net bezet is...Heren ik heb jullie hulp nodig.
Mijn maatje gaat op 8 oktober met mij op stap en ik wil langs de ramen in Antwerpen gaan. (In de avonduren)
Zijn droom is om met een mooie donkere dame de horizontale Mambo te dansen.
Niet te mager maar ook niet te dik, gewoon fijne rondingen aan alle kanten.
Ik kom er werkelijk nooit dus wie kunnen jullie aanraden voor mijn onervaren maatje?
Ikzelf kies terplekke wel een fijne dame
Alvast bedankt!
Over welke dame gaat dit?Ik wil graag iedereen toch even waarschuwen hier. Gisteren werd ik, gewoon op straat door haar plotseling heel vulgair uitgemaakt en aangesproken. Ze moest dan nog beginnen werken (bedriegen noem ik het maar) Haar pimp (ook een Maro van de laagste soort) dreigde er zelfs mee mij te slaan. Ze waren beiden zeker onder invloed en wilden wat stoer doen.
Ikwil graag iedereen toch even waarschuwen hier. Gisteren werd ik, gewoon op straat door haar plotseling heel vulgair uitgemaakt en aangesproken. Ze moest dan nog beginnen werken (bedriegen noem ik het maar) Haar pimp (ook een Maro van de laagste soort) dreigde er zelfs mee mij te slaan. Ze waren beiden zeker onder invloed en wilden wat stoer doen.
Ik zou toch maar oppassen wanneer je bij haar binnengaat want haar pimp zit heel dikwijls mee in dezelfde kamer in het toiletje wanneer jij je ding wil doen en na 10 minuten word je al aangemaand om op te krassen. Kan hier niemand iets tegen doen? De directie van Villa Tinto of de politie? Zij maken trouwens met hun gedrag alle meisjes gek aan de overkant van de Verversrui. Dit hebben wij helemaal niet nodig in een al slechtdraaiend SKW. Trouwens een half uur na dit feit zat hij in een café in de buurt te slapen achter een glas Cola.
Absoluut een TMM.
Ze is terug , deze nm gespot.Weet iemand of Mona van Verversrui 13 alweer aan het werk is of wanneer ze terug is?
Ik trek hier geen partij over de dame hoor. Maar wanneer ben je ne goeie voor den buitenwereld ???Inderdaad, ieder gewoon zijn werk gedaan.
Politie en verhuurster vertelden elkaar ook, hoe ze denken over haar aanwezigheid.
Bianca, Verversrui 24/1.Goeienavond allemaal,
Wie kunnen jullie aanraden in de nacht?
Liefst niet te groot en slank.
Wil rond 2u gaan deze nacht.
Glenrom, wel een beetje laat hé jong. Om 2 u. deze nacht bijna niemand meer denk ik.Goeienavond allemaal,
Alina,SS 30/3Goeienavond allemaal,
OpVR5/1 zit een klein petit meisje vanavond.Goeienavond allemaal,
Veel vroeger geraak ik er niet. Of 's morgens tegen 6u, 7u maar dan is het helemaal stilletjes denk ik. Ik probeer vanavond laat te gaan. Iemand een idee hoe de dame noemt op VR 5/1Glenrom, wel een beetje laat hé jong. Om 2 u. deze nacht bijna niemand meer denk ik.
Waarschijnlijk die kleine soms met bril is evelineVeel vroeger geraak ik er niet. Of 's morgens tegen 6u, 7u maar dan is het helemaal stilletjes denk ik. Ik probeer vanavond laat te gaan. Iemand een idee hoe de dame noemt op VR 5/1
Weet iemand of Cela (VT) al terug is/nog terug komt?
Is er helaas nog niet en mij ook niet bekend of ze nog terug komt.
theo
Om 2u is er wel degelijk nog meer dan keuze genoeg hoor. Wat een gezwetsVeel vroeger geraak ik er niet. Of 's morgens tegen 6u, 7u maar dan is het helemaal stilletjes denk ik. Ik probeer vanavond laat te gaan. Iemand een idee hoe de dame noemt op VR 5/1
Is dit niet Crystal?Iemand wie weet wie er op vt 1 zit? Heb ze daar zowel in dag als av9nd al gezien. Blond, half lang stijl haar.
Zaterdag was ze er nog na 2uur.Veel vroeger geraak ik er niet. Of 's morgens tegen 6u, 7u maar dan is het helemaal stilletjes denk ik. Ik probeer vanavond laat te gaan. Iemand een idee hoe de dame noemt op VR 5/1
Cela heb ik vroeger nog meermaals bezocht.Schijnt weer terug te zijn (info van ander forum).Sensual Mistress Cela
Hello, I'm Mistress Cela. I am a mistress that loves both soft and hard sm. I like playing with toys or hands, exploring your body andwww.redlights.be
Ik ben benieuwd naar ervaringen met haar, vraag dienaangaande hier gesteld: https://www.girlsreview.nl/threads/mistress-cela-villa-tinto-antwerpen.19710/
Sex hoeft niet, SM graag wel soft en erotisch getint. "Sensual" mistress geeft alvast hoop. Ik ben benieuwd.Let op geen sex, enkel sm.
Ja dat is Crystal van haar borsten weet ik niets. Ik ben er nog nooit bij geweest.Is dit niet Crystal?
Opgeblazen balonnen?